Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Päävalikko

Refried Redneck Beans!

Aloittaja F1kus, huhtikuu 30, 2013, 00:25:53 AP

« edellinen - seuraava »

F1kus

Kuinka hyvää voi saada pavuista! Ja tämä sopii vegeille myös!
Kuutioi 1-2 sipulia alle kynnen mittaisiksi paloiksi, plus 1-2 valkosipulin kynttä
mielellään vielä pienemmäksi silpuksi.

Paistinpannu puolelle lämmölle, ei täysille, vaan puolelle tai vähän yli,
lihava pala voita sulamaan.
Muutaman minuutin päästä pannulle tölkki (keitettyjä) pinto-papuja liemessään.
Levittele pavut tasaisesti pannulle ja painele niitä hajalle pannulastalla tai jollakin
muulla välineellä, kunnes pavut ovat noin 3/4 pelkkää muusia.
Sitten lisää joukkoon pilkkomasi valkosipuli ja sipuli - sekoita kaikki papumuhennoksen joukkoon.
Lisää joukkoon chili-murskaa tai jauhetta makusi mukaan. Pyörittele muhennosta pannulla
muutama minuutti. Kääntele samalla.
Laita levy nollalle ja kansi päälle. Odota noin 10 minuuttia kunnes maut ovat
tasaantuneet...