Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Päävalikko

OIKEAA CHILIMAGARAA NYT KAUPASSA!!!

Aloittaja Aji Inferno, lokakuu 22, 2010, 20:42:07 IP

« edellinen - seuraava »

bläkkäri

Iso hatunnosto paikalliselle K-Citymarketille. Oli suuri ylläri kun ChiliSulatejuustoWilhelmin rinnalle oli ilmestynyt sekä Tuskaa että Isovihaa. Tuskaa tarttui paketillinen matkaan. Jos ei jussiksi kelit lämpiä, niin jospa magarasta olis lämmönnostajaksi ;).

Aji Inferno

Lainaus käyttäjältä: bläkkäri - kesäkuu 16, 2015, 09:53:41 AP
Iso hatunnosto paikalliselle K-Citymarketille. Oli suuri ylläri kun ChiliSulatejuustoWilhelmin rinnalle oli ilmestynyt sekä Tuskaa että Isovihaa. Tuskaa tarttui paketillinen matkaan. Jos ei jussiksi kelit lämpiä, niin jospa magarasta olis lämmönnostajaksi ;).

Ainakin Isoviha kyllä sekä maistuu, että potkaisee! Ja Raivo on myös erittäin hyvää kamaa.