Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Päävalikko

Ridderheims Red Devil

Aloittaja calm, helmikuu 03, 2007, 12:33:40 IP

« edellinen - seuraava »

Aji Inferno

Liekö yllättävää, mutta noista parhaat ja tulisimmat eli Explosion ja Jambalaya puuttuvat nykyään ainakin Vantaan alueen myymälöistä. Tavikset eivät kai tykkää. :(