Foorumistien moottoripyörät,-kelkat, mönkijät, ym. vast. Harrasteliikuttimet!

Aloittaja masaiman, elokuu 20, 2011, 23:37:13 IP

« edellinen - seuraava »

akselsson1

Lainaus käyttäjältä: Wolfman - toukokuu 15, 2017, 21:02:39 IP
Lainaus käyttäjältä: akselsson1 - toukokuu 15, 2017, 19:03:31 IP
Tuommosella ku ajelis kesällä töihin :D

Ja muille reissuille mamma kyytiin  ;D
https://www.scogo.fi/product-page/lis%C3%A4istuin

Tosin kun katsoo lisäistuimen sijaintia niin ei varmaan kanna kovin painavaa kyytiläistä edes harkita  ::)
Käy vielä samoin kuin aikoinaan kun yritettiin kolmestaan ajaa honda monkeyllä  ::)
Chilihulluutta jo vuodesta 2011