Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Päävalikko

Lietevalmisteet ym. kierrätysravinteet

Aloittaja Larski, elokuu 05, 2013, 22:45:37 IP

« edellinen - seuraava »

Larski

Onko foorumisteilla kokemuksia putsarilietevalmisteiden tai esim. biokaasulaitosten mädätysjäännöksen käytöstä kasvatuksissa kasvualustana, maanparannusaineena tai muuten?

Esim. Pääkaupunkiseudulla Metsäpirtin multa valmistaa Viikinmäellä syntyvästä lietteestä maanparannusainetta maatalouteen ja nurmikko- ja puutarha multaa kotikäyttöön. Ilmeisesti palstoilla käytetään puutarhamultaa jonkinverran (esim. Dodon kaupunkiviljelmät).

Video aiheeseen liittyen.