tammikuu 10, 2025, 11:41:22 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Mistä tilata tulisia kastikkeita ulkomailta?

Aloittaja Anonymous, tammikuu 14, 2005, 14:32:23 ip

« edellinen - seuraava »

Anonymous

Suomesta ei tunnu löytyvän mitään tarpeeksi tulista soossia tai itse en ainakaan ole löytäny niin mistä (mieluummin euroopasta) kannattaa tilata?

phuu

Itse olen löytänyt Chilefarmin UK:sta (myi ainakin Blairia) ja Pepperworldin Saksasta, mutta kumpaakaan en ole käyttänyt, jotta voisin "oikeasti" kommentoida. Onkohan muilla kokemusta ko. paikoista, vai onko Extremefoods se ainoa oikea ;-).

Wiski

Mä oon tilannu pepperworldista useammankin kerran, ja aina on tullut kamat nopsaan perille. Luottokortilla ei voi maksaa (tai ei ainakaan viimeksi voinut), joten maksu on pitänyt hoitaa etukäteen. "EU-maksu" on toiminut ilman mitään lisäkuluja ainakin Nordean verkkopankissa.

Pepperworld on ikävä kyllä ainoastaan saksankielinen, mutta eipä se nyt hirveästi tilaamista haittaa. Ne on aina lähettänyt jotain extraa sieltä lisänä, mikä on tietty mukava juttu. (Chiliöljyä, habasuklaata, chilipostikortteja, pehmochili, mustekyniä, bonussauceja .. )

Englannista kun tilasin, niin en ikinä saanut pakettia perille. Olivat lähettäneet kai yhdysvaltojen kautta ne saucet, ja putelit olivat aina hajonneet matkalla. Ja odottamaan joutui kuukausia, ennenkun joku USAlainen firma laittoi postia, että paketti on hajonnut matkalla. Refundit sentään sai, mutta hankalaahan tuo on.

tsili

Pepperworldista tilattiin meidän huusholliin viime keväänä chipotlea ja siemeniä (niin ja chilivalot keittiöön :D ). Suht nopeasti tulivat ja kaikki oli ehjänä.

Englannissa ei ilmeisesti tiedetä Suomen olemassaolosta. Kahdesta weppikaupasta tein tiedusteluja eikä kummastakaan tullut koskaan vastausta.

101proof

Eilen lähti tilaus Pepperworldiin ihan kokeilumielessä ja saapi nähdä kuinka kauan kestää toimitus... Aikasta helppoa oli tilaus tehdä, vaikka en sanaakaan saksaa osaa. :shock:  (Oletan siis että osasin laittaa kaikki oikein) :D  Maksukin hoitui erittäin helposti nettipankin kautta ilman mitään lisäkuluja.

101proof

Tänään tuli haettua paketti postista. Nyt taas riittää kastikkeet ja jauheet vähäksi aikaa.  :D Mukaan oli laitettu extrana suklaata, pari chiliaiheista postikorttia ja kynä.

Suosittelen ehdottomasti tilaamaan tuolta. Tilaaminen tosi helppoa ja nykyään niillä näkyy olevan sivuilla vähän Lontoon murrettakin helpottamassa.  :wink:

Anonymous

Paljonko maksaa postikulut pepperworldissä? montako viikkoa, päivää menee keskimäärin tilauksen postituksessa?

phuu

Postikulut on 17,50 euroa tänne pohjolan perille painosta riippumatta, joten enempi parempi tilatessa (olikohan AGB:n alla ja varmistin vielä kysymällä. "Die Versandkostenpauschale für EU- Ausland und für die Schweiz beträgt € 17,50." ). Itse tilasin kolme viikkoa sitten, muttei ole tullut vielä. Tuosta ylempää jos tsekkaat, niin kolme viikkoa on norm. aika, mutta varoittavat ruuhkasta verkkosivullaan eli pitänee itsekin ruveta ensi viikolla kyselemään perään, jollei ole lasti tullut vielä.

Anonymous

Onko kukaan tilannut täältä?

http://www.sweatnspice.com/

Valikoima on asiallinen ja toimittavat ulkomaille, lupaavat vielä toimittaakin sellaisella metodilla, että ei tule liian kalliiksi. Noi Blair`sin soosit kun himottavat...

jv

Itse tilasin Chilliworldista (http://www.chilliworld.com/) Blair's insanity, Denzels Gourmet - Fire Hazard ja Satan's blood -soossit.

Kyseinen kauppa sijaitsee Britanniassa ja kuljettaa ihan kiltisti Suomeen.

Pakketti tuli perille yllättävän nopeasti, muistaakseni n. viikon kuluttua tilauksesta. Postikulut on parista-kolmesta punnasta ylöspäin, ei mielestäni mikään kovin paha hinta.

Näissä soosseissa on muuten potkua!

Ike

Chilliworldista tilasin tammikuussa Dave's Insanity Saucea. Tilaus oli helppoa ja maksoin mastercardilla. Homma kesti kuitenkin yli kuukauden. Odottelin 3-4 viikkoa putelin ilmaantumista, mutta kun ei ilmestynyt niin lähetin sähköpostia sinne. Heppu sanoi laittaneensa sen postiin ja oli samaa mieltä kanssani että pitäisi jo olla perillä. Lähetti uuden pullon ja se sitten saapui yli viikon odottelun jälkeen.

Mulla on aikaisemminkin ollut postin kanssa ongelmia, joten en oikein luota paikalliseen postikonttoriini (Hervanta, Tampere).
Siksi käytän mielelläni saksalaisia kauppoja kun pistävät DHL:n kautta ja DHL ei ole ikinä kussut.

Nyt on tilaus vetämässä pepperworldista.
Tuleekos tuolta pepperworldista vahvistusta sille että rahat ovat saapuneet niille? Laitoin viikko sitten rahat menemään, eli pitäisi olla siellä.
CDRohlinge ainakin pistää infoa kun ovat saaneet rahat tililleen.

Wiski

Ei oo mulle tullut ikinä vahvistusta rahojen maksusta pepperworldista, mutta saucet on aina tulleet perille :)

Ike

Lainaus käyttäjältä: "Wiski"Ei oo mulle tullut ikinä vahvistusta rahojen maksusta pepperworldista, mutta saucet on aina tulleet perille :)

OK, hyvä tietää. Ei tule turhaan pommiteltua sähköpostilla.

Ike

Noniin, tänään saapui pepperworldista kaksi putelia Dave's Total Insanityä (joista toinen meni kaverille) ja yksi purkki Dave's Insanity Spiceä.
Aikaa hommaan meni tilauksen tekemisestä tavaran perille tuloon kaksi ja puoli viikkoa.
Mitään ilmoituksia ei todellakaan tullut, joten ei kannata hermoilla.
Yhteensä maksoivat 44,65€ ja maksoin Nordean EU-tilinsiirrolla netistä.
Saksalaisiin ja DHL:ään voi luottaa.
Ainoa miinuspuoli liikkeessä on se, että vähimmäistilausmäärä on 20€.

Ai niin, bonuksina tuli kuulakärkikynä, chilipostikortti ja nallekarkkeja  :P

Wiski

Hö, mä en oo koskaan saanu nallekarkkeja. Onko niissä chiliä :) ?

Ike

palttasaar

Täältä kannattaa tilata,löytyy nimittäin vitusti sooseja,eikä tarvii visaa tai muita kortteja.Tilasin itte satan´s bloodia,mad dog 357 ja habaneron siemeniä.Aivan vitun maukkaita ja TULISIA sooseja.Suosittelen.

Pasi

Itsekin tilasin pepper-kingistä ja hyvin toimi. Kulut oli 15e 5kg asti. Sama homma, EU-maksu kävi siis täälläkin, erittäin hyvä juttu. Bonuksia on kuulemma tulossa... Kohta päässee maistamaan.

Anonymous

Extreme foodsista saa MAAILMAN TULISINTA ainetta puhdasta kapsiinia

16 000 000 asteikolla missä red savina on 600 000  :twisted:

http://extremefood.com/product.php?id=137

paikasta saa myös kastikkeet joka lähtöön ja esim.habanero chipsejä

Jotkut tosin hieman kalliita mutta elämä on

:D //www.extremefoods.com

rosvoroope

Kahta en vaihda : Chiliä ja Moottoripyöriä