tammikuu 10, 2025, 11:31:39 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

ChillOut from Pori

Aloittaja ChillOut, elokuu 30, 2011, 16:57:43 ip

« edellinen - seuraava »

ChillOut

elokuu 30, 2011, 16:57:43 ip Viimeisin muokkaus: elokuu 30, 2011, 17:04:32 ip käyttäjältä ChillOut
Morje.
Porista parikymppinen chilipää ilmoittautuu foorumille :)
Tällä hetkellä opiskelemassa PAKK:ssa (tai mikä se nyt tällä hetkellä onkaan) ja muista harrastuksista löytyy frisbeegolf ja kaikenlaisten pienten jutskien näpertely :)
Harrastus chileihin alkoi muutamia kuukausia sitten, kun kavereiden kasveja katsellessa syntyi Naga Morichin kaltainen polte omiin chileihin.
Enempiä en itsestä tällä kertaa kerro, koska tässä alkuhuumassa ei haluaisi muuta kun kertoa ekoista chileistä.

Tänään "perheenjäsenet" pääsivät multiin, eli siis Fataliilta tilatut siemenet paketista nimeltä Fatalii's Beginner Pag :

Aji Cristal
Rocoto de San Isidro
Bolivian Rainbow
Naga Morich

ja extrana Cayenne + 3x Surprise seed's

Mahtavaa loppukesää kaikille ja toivotaan hyviä satoja niille jotka sitä tarvitsevat/haluavat :)

Jos, jos, jos ja jos. Mitä sitten jos kuitenkin jos?

MegaRatt44

Kauden 2012 päiväkirja alotteilla:
http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=11388.0

Lillen

Tervetuloa!

Makoisia ja kauniita chilejä olet itsellesi valinnut  :).

Ryhis

https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

Nizo

Tervetuloa vaikka porista oletkin!  ;D

Raccoon

Lainaus käyttäjältä: Nizo - elokuu 31, 2011, 17:44:59 ip

Nizo vei varpaat suustani - mutta tiedän ihmisiä jotka on jopa oppinut elämään Porilaisuuden kanssa  :P
Saadaan kohta pieni Pori-Rauma kisa pystyyn... hävinneet järjestää miitin ja tarjoaa illan ;)
Samat setiti itsellä itämässä, yllärit päätin jättää tuonne myöhäisempään aikaan tai kun onnistun nuo tuohon purkkiin kuivattamaan...
Tervetuloa näin aloittelijankin puolesta - jaetaan sitten sitä alun kankeutta ja epäonnen tuskaa ;)

Naga Morphia

Lainaus käyttäjältä: Nizo - elokuu 31, 2011, 17:44:59 ip

Tervetuloa etenkin kun Porista olet. Kai varaat mulle muutaman Naga Morichin siemenen, kunhan satoa saat? ;)

-Morphiina
Cooking the next step..

ChillOut

Lainaus käyttäjältä: Raccoon - elokuu 31, 2011, 19:32:01 ip

Nizo vei varpaat suustani - mutta tiedän ihmisiä jotka on jopa oppinut elämään Porilaisuuden kanssa  :P
Saadaan kohta pieni Pori-Rauma kisa pystyyn... hävinneet järjestää miitin ja tarjoaa illan ;)
Samat setiti itsellä itämässä, yllärit päätin jättää tuonne myöhäisempään aikaan tai kun onnistun nuo tuohon purkkiin kuivattamaan...
Tervetuloa näin aloittelijankin puolesta - jaetaan sitten sitä alun kankeutta ja epäonnen tuskaa ;)

Itse en tajua tätä Pori - Rauma touhua ollenkaan (johtuneeko siitä etten ole ns. alkuperäinen porilainen :o )
Mutta kiitos ja toivottavasti sujuu kasvattelut ilman huolia tai murheita :)

Lainaus käyttäjältä: Morphia - syyskuu 01, 2011, 01:27:07 ap

Tervetuloa etenkin kun Porista olet. Kai varaat mulle muutaman Naga Morichin siemenen, kunhan satoa saat? ;)

-Morphiina

Tokihan niitä sitten irtoaa :) ja jos sieltä löytyy jotain mielenkiintoista niin kai näitä myös vaihdellakkin voi? ;)
Jos, jos, jos ja jos. Mitä sitten jos kuitenkin jos?

Naga Morphia

Lainaus käyttäjältä: ChillOut - syyskuu 02, 2011, 13:01:15 ip
Tokihan niitä sitten irtoaa :) ja jos sieltä löytyy jotain mielenkiintoista niin kai näitä myös vaihdellakkin voi? ;)

Tottakai! Tällä hetkellä siemenvarasto on kehnohko, mutta pyrin kartuttamaan sitä koko ajan; aina silti löytyy joitain lajikkeita vaihtariksi.

-M
Cooking the next step..

popcornmaker

Itse kanssa aika pihalla tästä pori vs rauma systeemistä.. noh vain 6-7v porissa asunut oon. Veikkaan että lätkällä on aika vahvat juuret tähän "vihanpitoon"?.

Mutta anyway.. chilloutille lämpimät tervetuliaiset kun saman pitäjän asukkeja ollaan  :)

Masa.T

Tervetuloa myös minunkin puolestani!  :)
Tuota Pori-Rauma vastakkainasettelua en ole kyllä chiliharrastajien keskuudessa täällä Länsirannikolla havainnut. Päinvastoin ollaan tehty hyvää yhteistyötä, niinkuin yleensä kaikki muutkin chiliharrastajat. Pientä hyväntahtoista vinoiluahan aina välillä on.  :)

Naga Morphia

Tää on teille kaikille Raumalaisille.

- Miten raumalainen tietää, onko tytär riittävän vanha kuksittavaksi?
- Hän asettaa tyttären tynnyriin. Jos tyttären leuka yltää tynnyrin reunalle, hän on riittävän vanha, ja jos ei, niin hän lyhentää tynnyriä.

Cheers,

-Morphiina ;)
Cooking the next step..

popcornmaker

Ainoo pori rauma vitsi minkä tiedän on että:

Miks Rauman vesitorni kallellaan porin suuntaan?? No raumalaiset katselee kun lentokoneet laskeutuu Poriin.

jaolsten

Ennen kun Karhu valmistettiin Porissa, oli raumalaisilla tapana juoda karhua. Peruste: ompaha taas yks Porilaine vähemmän.
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

Huru-ukko

Itse olen lähtenyt vuonna 6 Pohjois-Savosta maailmalle, ja muutin Raumalle. Töitten takia kaveriporikkaan mahtuu porilaisji ja raumalaisii sekä sakkia ympäri Suomea. Mukavia kavereita ne porilaisetkin ovat.
Ainoa vitsi mistä ne ei pitäneet oli kun kysyttiin Porin synnystä....1600 luvulla kuulemma Mäntyluodon edustalle haaksirikkoutui laiva josta pelastui ainoastaan emakko ja kiinalainen kokki.......Mutta taitaa olla tarua  ::).

popcornmaker

Lainaus käyttäjältä: Huru-ukko - syyskuu 07, 2011, 23:13:07 ip
Itse olen lähtenyt vuonna 6 Pohjois-Savosta maailmalle, ja muutin Raumalle. Töitten takia kaveriporikkaan mahtuu porilaisji ja raumalaisii sekä sakkia ympäri Suomea. Mukavia kavereita ne porilaisetkin ovat.
Ainoa vitsi mistä ne ei pitäneet oli kun kysyttiin Porin synnystä....1600 luvulla kuulemma Mäntyluodon edustalle haaksirikkoutui laiva josta pelastui ainoastaan emakko ja kiinalainen kokki.......Mutta taitaa olla tarua  ::).

Ei tajua  ???

Ja asun sentään porissa

Whili

Heh heh

Kyllä Hämeessä tajutaan

..ja TERVETULOA

Naga Morphia

Lainaus käyttäjältä: popcornmaker - syyskuu 07, 2011, 23:17:06 ip

Ei tajua  ???

Ja asun sentään porissa

Kateellisten panettelua, kun me saatiin kunnon pekinginpossua kastikkeessa ja ne jäi nuolemaan näppejään nälissään.

-Morphiina

Cooking the next step..

popcornmaker

Raumalaiset ihan ok jengiä varmaan, mutta chilejä eivät osaa kasvattaa.. Tunnetusti kasveille puhuminen auttaa, mutta vielä ei jalostettu lajia joka ymmärtäis rauman murretta  ::)

Raccoon

Lainaus käyttäjältä: popcornmaker - syyskuu 08, 2011, 21:56:45 ip
Raumalaiset ihan ok jengiä varmaan, mutta chilejä eivät osaa kasvattaa.. Tunnetusti kasveille puhuminen auttaa, mutta vielä ei jalostettu lajia joka ymmärtäis rauman murretta  ::)

No ei ainakaan nuo Aji Tiäksää tai Aji Tuanoi.....