tammikuu 10, 2025, 20:00:44 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Tony Porista Terwe!!!

Aloittaja Tony, syyskuu 02, 2011, 01:35:11 ap

« edellinen - seuraava »

Tony

Olen jo pitkään maustellut ruokaa chileillä ja juolahti mieleen alkaa itse kasvattamaan maustetta... Joten ei muuta kun "KVG" käyttöön ja tutkimaan asiaa... Eksyin tai pääsin jollain lailla Fataliin sivuille ja tilasin aloittelijan setin. Bolivian Rainbow itämään ja kuinka ollakkaan 8pv päästä 3 pienokaista oli ponnahtanut pintaan!!! Kuulemma huono aika alkaa kasvattamaan mutta oli pakko kokeilla, kovat "poltteet" hommaan. Ajattelin kylvää loput siemenet setistä sitten vasta tammi-helmikuussa. Enemmittä puheitta terwehdys kaikille foorumilla asioiville tasapuolisesti!!!

P.S Erittäin hyviä vinkkejä/ohjeita olette laittaneet luettavaksi

Rundari

Tervetuloa vaan munki puolesta.

Jos meinaat oikein maustetta kasvattaa, suosittelisin laittamaan jotain muuta lajiketta kanssa kasvamaan. Tuo bolivianin maku ei ole kovinkaan hienostunut.

ChillOut

Tervetuloa.

Lainaus käyttäjältä: Tony - syyskuu 02, 2011, 01:35:11 ap

Kuulemma huono aika alkaa kasvattamaan

Tätä kohtaa oli pakko lainata :) Omasta mielestäni ei ole koskaan huono aika aloittaa, vaikka aloittelija vasta olen minäkin.
Mutta makuasia sanoi Musti kun pa**ejaan nuoli :D
Jos, jos, jos ja jos. Mitä sitten jos kuitenkin jos?

Tony

Joo tää Bolivian on vähän kuin testimielessä tehty kylvö! Bonchiakin aattelin siittä kokeilla tulevaisuudessa.

Whili

Joo tervetuloa

Porista varmaan löytyy chilipäitä, jotka haluavat luopua pistokkaista tai koko kasveista,
kun tässä kohta kasvatuskausi lähenee loppuaan.
Näin pääset helpommalla suoraan kunnon kasvien pariin.

Kyseleppä Tori-osastolla

Ryhis

https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

popcornmaker

Ja taas joku porista  :). Terve tulemasta minunkin puolesta.

Porihan nousee kohta chili kasvattajien mekaksi tällä menolla.