huhtikuu 07, 2025, 05:11:01 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Varsinaiset Chilipäät

Aloittaja kalat69, syyskuu 28, 2011, 15:34:05 ip

« edellinen - seuraava »

LupeKani

Salossa olis tämmöisessä ravintelissa chilimenu 7.9 asti. Ihan vain vinkkinä kaikille, joilla mahdollisuus olisi mennä testaamaan. 
JIGSAW BURGER 18,90 €
Chilisämpylän välissä itse tehty burgerpihvi, salaattia, kurkkusalsaa, tomaattia, jigsaw-salsaa ja sipulirenkaita. Lisänä kouruperunoita Antonion chilimajoneesilla. JIGSAW: Fatalii Gourmetin JIGSAW-niminen chili on äärimmäisen häijyn näköinen chili ja sen nauttimisessa on syytä noudattaa äärimmäistä varovaisuutta. JIGSAW on luultavasti maailman tulisin chili ja pitkällisen jalostamisen lopputulos.

NAGA BURGER 16,90 €
Chilisämpylän välissä itse tehty burgerpihvi, salaattia, tomaattia, kurkkusalsaa, nagasalsaa ja sipulirenkaita. Lisänä kouruperunoita Antonion chilimajoneesilla.

NAGA STEAK G , L 25,90 €
Nagasalsalla voideltua parasta pihvilihaa(naudan ulkofile 180g), kermaperunoita ja lämpimiä kasviksia.

Valitettavasti on S-ryhmän ravinteli, mutta kait se pitää silti käydä burgeri syömässä.

ottulo

Käytiin just pari päivää sitten Antoniossa ja maistelin tuon Jigsaw-purilaisen. Maukas kuin mikä, mutta tyhjään mahaan jo turhankin kova lataus. Viimeiset palat oli vähän väkinäisiä (vatsa yritti kieltää, vaikka ei edes polttanut - muuten vaan jarrutteli, kun ei päässä ole järkeä ajoissa lopettamiseen). En itse kyllä kaivannut yhtään lisää tulta, väittäisin tuosta riittävän mausteeksi chilifestienkin nagakisaajille hiukan. Oli huomattavasti tulisempaa kuin muissa ravintoloissa kokeilemani tulisin vaihtoehto (mm. intialaisten paikkojen erikseen pyydettävä "Indian hot").

Paikka on muuten ihan viihtyisä, mutta varsinkin viikonloppuisin voi olla ihan liian täynnä. Edellisellä kerralla jätettiin kesken, kun ei kuulunut edes tilattuja juomia (ja noutaja tuli, niin ei olisi ainakaan syömään kerinnyt). Viikolla kyllä ihan vikkelä palvelu, kun on vähemmän ruuhkaa.

Turkuunkin päin pääsen osallistumaan nyt helpommin, kun on auto käytettävissä. Odottelen muiden päätöksiä/ehdotuksia.

sihteeri

pitäiskö ehdottaa jotakin päivää... 10.9. sunnuntai, vaiks ilta ruokintaan. vastaehdotuksia taikka kannatuksia otetaan vastaan :)

Aji Chileno

Ööh. 10.9 on keskiviikko...

Sent from my iPhone using Tapatalk

sihteeri

no hei kun nopeesti kattoo kalenteria niin se onkin elokuu.... no 7.9. sunnuntai :D

Aji Chileno

Mulle sopii oikein hyvin.

sihteeri

huhuu, kiinnostaa ketään muuta syöminen sunnuntai-iltana? laittakaa muita ehdotuksia!

Dam.. tarkastin juuri, kuulut maksaneisiin jäseniin, että eipä huolta.

ottulo

Ei taida onnistua. Auto otti omaa lomaa ja viikonlopuksi on jo muita suunnitelmia, joten ei taida olla aikaa eikä energiaa.

Aji Chileno

Meillä on näköjään aikast rauhalliset bileet...

jewe

Mökkeilyä vielä pari viikonloppua eli jää nyt väliin tämä, ehkä sitten seuraavaan pikkujoulumiittiin jos sellainen joskus on. :)

kalat69

täähän oli vaan ehdotettu ajankohta, koska se ei tunnu sopivan kuin meille ja aki chilenolle, taitaa olla parempi siirtää päivää. entäs torstai 11.9. osukohan päivä nyt kohilleen?

2010- 2013 hallituksen jäsen

Caide

Sopikaa vain päivä, niin todennäköisesti pääsen.

Aji Chileno

Ei sovi, paitsi jos olen saikkella.

jewe

11.9 sopii ja muutkin arki-illat paitsi perjantai.

akselsson1

Chilihulluutta jo vuodesta 2011

hessi

ei sovi mulle, mut ke 10.9 sopis oikein hyvin :) tai ti 9.9

2012-2015> hallituksen jäsen/rahastonhoitaja
2011-> hallituksen varajäsen
2010-> hallituksen jäsen,sihteeri
2008-10 tilintarkastaja Suomen Chiliyhdistys ry

Aji Chileno

Mulle sopiikin ensiviikolla mikä päivä tahansa, kunhan aloitetaan viimeistään 18.30. Vaihtui iltavuoro yövuoroksi.

sihteeri

no kuis olis keskiviikko ens viikolla 18.30. nyt enään pitäis paikka päättää. olisko ehdotuksia?

Aji Chileno

Sopii. Mennäänkö Hiileen?

sihteeri