tammikuu 09, 2025, 22:39:32 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Smyn ihan eka kausi 2012

Aloittaja Smy, helmikuu 07, 2012, 22:14:23 ip

« edellinen - seuraava »

Smy

Kaikki näköjään onnistuu jossain! Meinas tulla hätä pöksyyn kun menin käymään kotona tarkistamassa mun kaupan pötkylästä istutettujen mahdollisten Cayennejen tilanteen. Sieltä pilkisteli semmoinen vihreä pikkuinen asia! Olen aivan liekeissä ja tunnen suunnatonta onnistumisen tunnetta, koska olin jo melkein varma ettei sieltä mitään tule. No siinä kiireessä tietenkään minulla ei ollut kameraa siinä kaivaa esille, mutta huomenna kyllä menen ja ihastelen kasvatuksiani linssin läpi :) Halusin pistää jo päiväkirjan pystyyn, koska muidenkin päiväkirjoja on kiva lueskella ja pysyypä tässä sitten itse vähän mukana että mitä on tapahtunut milloinkin. Voi tulevaisuudessa vaikka oppia mahdollisista virheistä ;)

Vaikka olen lukenut paljon ja mielestäni kaiken oleellisen, menin kyllä nyt vähän hukkaan. Heti tuli sellainen olo etten tiedä mistään mitään, enkä osaa saada niitä kasvamaan ja pysymään hengissä ;D No, seuraavaksi katselen mitä tapahtuu ja odottelen vielä tilaamani siemenet että pääsen istuttamaan nekin!

Rundari

Hieno tunne ensimmäinen itänyt siemen, mutta ootappas kun ekat nuput tulee saati ensimmäinen kukka aukeaa. Sittenhän on riemu ylimmillään ku siitä alkaa podia puskea. Nyt vain malttia tuon kanssa, elä koita nopeuttaa liialla lannotuksella tai kastele liikaa, äläkä myöskään anna kuivua.

tomppa,

Onnittelut! siitä se chilin taival lähtee eteenpäin. Sitten istuttaa äkkiä toiset ja kolmannet ja jne..kohta taimia on runsas määrä.
Omat chilini kasvattelevat juuria pikkuhiljaa  :) itäneitäkin on jo tullut

InkRose

Onnea vaan uudelle päiväkirjalle. Lupaavasti lähtee kausi käyntiin. :)

bluesman

Pienestä se lähtee. Vaatii vaan malttia ja kärsivällisyyttä kuten edellä kerrottiin kastelun ja lannoituksen suhteen. Ja myös sitten kun lähtee handusta lujaa koko harrastus.