tammikuu 10, 2025, 23:37:23 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Gallup: Siviilisääty.

Aloittaja Herpiili, maaliskuu 25, 2005, 01:12:23 ap

« edellinen - seuraava »

Miau

heh, minä taas jäin raskausaikana koukkuun chiliin! Ja joku oli sinä aikana etten edes maistanut poltetta, pistelin kokonaisia palkoja tuosta vain, ja joka ruokaan tungin älyttömät määrät sitä, ja meillä oli kyllä mies jolta jäi toisinaan ruuat syömättä tai ainakin murhaavia katseita tuli malliin "hullu akka taas kokkaa".

Viimeisenä iltana masuasukin kanssa keitin niin tulista linssikeittoa että se oli oikeestaan chilikeittoa linsseillä maustettuna ja sinä yönä tuumas likka tulla pihalle. tuli vissiin kuumat oltavat  :lol:

Siinä tämmöstä naisnäkökulmaa...niin, ja naimisisss, ja yksi tyttö, siis.

svalli

Tuota tulisten chilien syönnin vaikutusta synnytyksen alkamiseen pitäisi jo tutkia. Mulla oli muutama päivä laskettuun aikaan ja lauantaina keittelin ja söin tulista chilipataa, sunnuntaiaamuna alkoivat poltot ja iltapäivällä poika jo syntyikin. Lapsi oli kyllä jo 4.3 kg, joten taisi käydä paikatkin ahtaaksi, eikä chilillä välttämättä ollut mitään vaikutusta asiaan.

Tuosta on jo aikaa, sillä poika aloittaa koulunkäynnin kinderkartenluokalla kahden viikon päästä. "Hot soosi" tortillan  kanssa on pojan lempivälipalaa, joten ehkä sillä chilipadalla oli ainakin jokin vaikutus. :wink:
Ei reisuus rikastu, mutta viisastuu...

raipe

Oh? Aikas miesvaltainen voorumi tää, äänistä päätellen siis. No terve vaan, kirjoittelen ekaa kertaa ja ekat pusikot tuottaa satoa aikas hyvin. Tosin melkein kaikki virheet on tehty (vinkkejä lueskeltuani havaitsin).

edit. niin oon naimisissa oleva mies.

...huutamalla voi saada kiven itkemään, vaan ei puhumalla toista anteeksi pyytämään...

Jassu

Kuukauden verran on oltu naimisissa ny...
Jassu @ chilit.net
Suomen Chiliyhdistys ry:n jäsen #028

Aji Inferno

Lainaus käyttäjältä: "raipe"Oh? Aikas miesvaltainen voorumi tää, äänistä päätellen siis. No terve vaan, kirjoittelen ekaa kertaa ja ekat pusikot tuottaa satoa aikas hyvin. Tosin melkein kaikki virheet on tehty (vinkkejä lueskeltuani havaitsin).

edit. niin oon naimisissa oleva mies.

En tiedä varmasti, mutta arvelen että Infernolla on suhteessa paljonkin enemmän naislukijoita kuin tämä tilasto näyttäisi... Monikaan ei vain näytä haluavan rekisteröityä, tai välttämättä itse kirjoittaa täällä. Se on sääli, ja olen tuuminut miksi niin on.

Onko tämä harrastus leimautunut / leimautumassa taas yhdeksi miehisistä "hullutuksista" joihin monilla on pieni rimakauhu samaistua tai osallistua? Jos näin on, mitä voisimme tehdä toisin?

Keskustelemmeko täällä niin teknisiä ja kemiallisia, että aloittelija tai ei-tekninen kasvattaja tuntee tulevansa tuijotetuksi ulos Gurujen Pyhästä Piiristä..? ;-)  Klassinen foorumien ongelmahan on tietty elitismi. Huomasin itse tuon kantapään kautta avatessani hiljan pääni eräällä musateknologiafoorumilla. Huomasin hyvin äkkiä etteivät paikan Gurut suvainneet uudelta tulokkaalta omia näkemyksiä... Huono homma, aina kuin noin käy.

Ajattelinkin että voisimme vähäsen uudistaa tätä foorumimme rakennetta, ja laittaa esim. teknologialle (natikat, bubblerit, koko hoito) oman palstansa.

Muita ehdotuksia?

Nuo chilitapaamisemme ovat osoittautuneet myös mitä mainioimmiksi tavoiksi tutustua jengiin, yhdistävänä tekijänä ehkä pieni positiivinen hourupäisyys ja himo chiliin. Hauskaa on ollut, ja onneksi noihin kokoontumisiimme on myös kauniimpaa sukupuolta osallistunut varsin mukavasti! Että mukaan vain jatkossakin - jollei muusta syystä, niin voin taata kaksi asiaa: 1) siellä on pirun hyvää porukkaa ja 2) on niin ikimuistoinen näky todistaa aina joidenkin (yleensä äijiä, kumma kyllä...) lähes väistämätöntä kilpailua chilinsyönnissä, että... Sitä ei kannata missata! Believe me... Kamerat valmiiksi! ;-)

Nike

Miehillehän on tyypillistä tälläinen yhteen asiaan totaalisesti hurahtaminen ja siihen pilkun tarkasti paneutuminen, naiset taas tuntuvat olevan paremmin kykeneviä säilyttämään terveen etäisyyden ja kokonaiskuvan asioista... mutta ei täällä Infernossa mielestäni ole kyllä mitään elitismiä esiintynyt, päinvastoin; todella hyvin on tälläinen noobie saanut ohjetta ja osviittaa... että kiitos vain kaikille  :)
Mummoni viljelyohje:"Juuret tulevat multaan."

Aji Inferno

Lainaus käyttäjältä: "Nike"Miehillehän on tyypillistä tälläinen yhteen asiaan totaalisesti hurahtaminen ja siihen pilkun tarkasti paneutuminen, naiset taas tuntuvat olevan paremmin kykeneviä säilyttämään terveen etäisyyden ja kokonaiskuvan asioista... mutta ei täällä Infernossa mielestäni ole kyllä mitään elitismiä esiintynyt, päinvastoin; todella hyvin on tälläinen noobie saanut ohjetta ja osviittaa... että kiitos vain kaikille  :)

Mukava kuulla! :) Verrattuna monien tuntemieni foorumien keskusteluun, täällä on kyllä kieltämättä todella fiksua porukkaa. Sivuston ylläpitäjänä toivoisin itse ainoastaan vinkkejä siitä mihin suuntaan Infernoa haluttaisiin kehitettävän, ja tietysti aktiivisuutta chilitapaamisiin. Sielläkin tuo porukan fiksuus on näkynyt hyvin, suorastaan ällistyttävän hyvin. :) Jengillä on täysin eri taustat, mutta niistä ja melkoisesta ikähaitarista huolimatta, rokki soi, mielettömiä keskusteluja aamuyöhön asti syntyy aivan itsestään, ja hauskaa riittää... Omasta puolestani täytyykin sanoa että teitä tavatessani olen ymmärtänyt miksi Infernoa teen. Positiivisen hullut ihmiset ja asiat ovat elämän suola, siitä ei vain pääse mihinkään! :-)