tammikuu 06, 2025, 22:00:40 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Naga Shot kimppatilaus (Rauma)

Aloittaja Rundari, kesäkuu 27, 2012, 10:26:47 ap

« edellinen - seuraava »

Rundari

Oliskos porukalla kiinnostusta tulla kimppatilaukseen? Itse en tarttis kun pullon tai kaksi. Halukkaat ilmottautukoon tähän ketjuun ja ilmoita määrä myös montako pulloa haluat.

Lisäinfoa: http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=11453.msg211857#msg211857

Nizo

Mukana. Ainakin yhden pullon otan, mutta jos ei osallistujia riitä laatikolliseen, niin voin kaksikin ottaa.

jaolsten

Jos joku ystävällinen toimittaa pulloni Lappiin (tl), tai Eurajoelle (Huru-ukkeli), niin olen mukana iloisin mielin yhden pullon voimin. Oliko tuossa muuten muita kuluja, vai maksaako koko könttä siis 10 x 12,84€ = 128,40€?
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

Rundari

bongasin tuollaisen tekstin alkon sivuilta "Alko ei peri erillistä maksua tilausvalikoiman tilauksista."

TuffGong

Mukana. Vaikkapa sitten kahdella pullolla.

biblo

2kpl myös tänne. Nizo voi ottaa ne vastaan ja makselen ne etukäteen hälle.
"Grow food, not lawns"

TuffGong

Korotetaas sittenkin neljään pulloon, kun pari työkaveriakin innostu kokeilemaan.

biblo

Lainaus käyttäjältä: jaolsten - kesäkuu 27, 2012, 13:17:56 ip
Jos joku ystävällinen toimittaa pulloni Lappiin (tl), tai Eurajoelle (Huru-ukkeli), niin olen mukana iloisin mielin yhden pullon voimin. Oliko tuossa muuten muita kuluja, vai maksaako koko könttä siis 10 x 12,84€ = 128,40€?

Eikös laatikko ole 12pl?
"Grow food, not lawns"

jaolsten

Silmät päässä näki paremmin, jeps, 12.

Voin hakea muuten ihan Raumalta asti. Kunhan kesä tulee, niin tuolla satakunnassa tulee pyörittyä enempi.
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

Whili

Lainaus käyttäjältä: jaolsten - kesäkuu 28, 2012, 07:46:27 ap
Silmät päässä näki paremmin, jeps, 12.

Voin hakea muuten ihan Raumalta asti. Kunhan kesä tulee, niin tuolla satakunnassa tulee pyörittyä enempi.

Kyllähän 12päkki täällä Pirkammaallakin saadaan jaettua  ;), jos nyt et välttämättä halua Raumalle mennä.

Morich Mini

Täähän kuulostaa hyvältä.. vaan Vantaalla vietän suurimman osan Heinäkuusta, että jos logistiikka saadaan toimimaan niin voin ostaa yhden tai vaikka kaksi, miten vaan määrät mätsää paremmin.

Leipis

Itse voisin kokeilla myös kyseistä tuotetta yhden pullon verran. Tosin itse asustelen Vantaan suunnalla joten se voi koitua ongelmaksi.

jaolsten

Tarttiskohan ottaa tähän threadiin nyt vaan mukisematta kaikkien tilaukset ja katsella jälkeenpäin miten jaetaan pitkin Suomea? Voin jälkeenpäin jakaa ilmoittautuneet omiin threadeihinsa asuinpaikan mukaan.
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

Nizo

Lainaus käyttäjältä: biblo - kesäkuu 27, 2012, 21:58:21 ip
2kpl myös tänne. Nizo voi ottaa ne vastaan ja makselen ne etukäteen hälle.

Passaa.

Ja itse korotan oman ostoni kahteen pulloon.

pwillman

parit putelit voisin ottaa... ja Suomen pers...Turussa siis asustelen...

Kappu

Whili

Kävimpä juttelemassa eräässä Alkossa ko. juomasta ja lupasivatten tilata tuotetta hyllyyn.
Liikkeen sijainnin kerron kun olen saanut oman pullon/pari..  muutaman hommatua  ;)

Nii että kyselkääpä lähiAlkojen täteiltä jos vaikka innostuisivatten..

biblo

Lainaus käyttäjältä: pwillman - kesäkuu 28, 2012, 16:41:48 ip

Voinen hoitaa sinulle potut samalla kun itse haen omat Raumalta? Samalla haulla lisää oksia.
"Grow food, not lawns"

Rundari

Eiköhän raumalle siis saada se 12pullon kimppa kasaan
rundari 2
tuffgong 4
nizo 2
biblo 2
pwilman 2

pwillman

kesäkuu 29, 2012, 17:08:18 ip #19 Viimeisin muokkaus: kesäkuu 29, 2012, 17:09:53 ip käyttäjältä pwillman
Lainaus käyttäjältä: biblo - kesäkuu 28, 2012, 19:54:53 ip
Lainaus käyttäjältä: pwillman - kesäkuu 28, 2012, 16:41:48 ip

Voinen hoitaa sinulle potut samalla kun itse haen omat Raumalta? Samalla haulla lisää oksia.

Miulle käy enemmän kuin hyvin, otan taas nipun oksia samalla, kun nuo jyrsijät vetelee niitä päivät pitkät...