MYYTÄÄN CHILIÄKIN, nihilistit ja köyhät älkööt vaivautuko!1

Aloittaja Ryhis, maaliskuu 14, 2013, 09:19:29 ap

« edellinen - seuraava »

bobster

Maa en ymmärä tämöstä aasikkaiden aliarvointia! Mika on yritykse luotolukitus? Ei ainakaa AAANAANAANAA. Eika etes Salen kasi ole vaihtoetona. Luotam jaktosakin koiran ilmavahvoihin. Myykkö puoleen hintaan ilman kuittia?
Freedom's just another word for nothin' left to lose- Kris Kristofferson

mohla

Minä myy paremmat ideat jos lähetä minulle
raha
bitti kolikkoina

niin minä kertoa kuinka teet

hiilli dioksiini

omaan kasvihuoneeseen ja myydä vielä puistokemisteille sivutuete sivumaulla ja tiiän hyvät miehet rannoilta ja ne hakea kaikki ja Sinä vain pitää ämpäriä kasvihuoneessa ja pulloperse-pena ja yrjö-arska tyhjentää sivutuotte ja miksei kasvari samala jos mäkkärin roskis oli tyhjä

akselsson1

Lainaus käyttäjältä: Räyhis - huhtikuu 09, 2013, 09:43:32 ap
Lainaus käyttäjältä: akselsson1 - huhtikuu 09, 2013, 09:27:12 ap
miksi etole viel
vastaa?
on kiire saada kaupat.
perustuuko tämäsiis E=mc2 mukaisesti toim1va laitetos?
onko hyvä toiminta? onko kallis polttoainetta verot?
eikai tule ylimääräinen neutronit koska en pidä niiden haju naapurit?
pystykö lähettämän ensin koe-erä maksan sitten luottokorttit hyvät meillä.
hyvä terveiset
yhtiö meidän

En vastaa hevosten kavereille. Mennä pois!1

minä kertoi minun kaverit ja ne kertoi niiden kaverit ja ne kertoi niiden kaverit ja nyt kukaan ei ostaa sinun hiilidioksiini! kauppasaartossa on yhtiösi nyt.
ps, jos saan 4 ilmaaseksi voidaan sopita
Chilihulluutta jo vuodesta 2011

Aji Inferno

Kaveri joi hiili dioksiini pusista. Tuli yrjö. Sitten paskoi housuun. Sitten meni ihan sini seksi. Sitten taisi delata. Tapittaa taivaale vaila älliä ja on ihan kylmä. Älkä ryypähö hili dioksiini. Tule pipi.

Aji Inferno

Minu koira Putsi ja sen kamu Mahti Kalu Jansson söi hiili dioksiini pusin. Nekin yrjöi ja siten paskoi pitkin meidän hienoja arapialaisia matoja. Ja siten nekin delas. Älkä antako hiili dioksiini teidä koti eläimile! Se ei olekkkaan treveelistä. Mine halua raat takasi! Kaikki delaa.

cuski

huhtikuu 09, 2013, 22:55:27 ip #45 Viimeisin muokkaus: huhtikuu 09, 2013, 23:05:37 ip käyttäjältä cuski
Melko väsynyttä, nauranu vedet silmissä. Pliis lopettakaa ei kestä enään, sattuu jo nauraminen :D

mohla

uusia tarve esineitä tulossa kaupan

tilaa netistä itelle auton uudet käytetyt kesä renkaat ilman posti kulunkeja ja asennus myös postitse

uusi musta chili kumi seos pienentää oleellisesti kuivaa ja märkää kitkaa ja siten pyörät ja jarrut kuluu pieni ja renkaat patentoitu ja jaapanilaista laatua ihan ku toyotalta mut vierestä

älä mene rengas kauppaan kun siellä kaikki maksaa erikseen tässä yksi hinta ja renkaat postitse auton alle non stop asennuksena

yyyveellä lisä tietoja ja kerro missä asut ni kilpailutan hyvän hinta

Macex

Lainaus käyttäjältä: Räyhis - huhtikuu 09, 2013, 09:22:55 ap
Lainaus käyttäjältä: Macex - huhtikuu 08, 2013, 21:36:57 ip
Otasin parit koe erä pussit, saat 100 kiloa perunoita, onko hyvä diili?

Onko jauhosia perunoita. LAita kaks banaania vielä päälle niin kaupat tulee. pitää tehdä kiljuva vabuksi.

En ole täsin varma, mutta multaisia ovat. Diili?

Hallituksen jäsen 2011-2012, 2012-2013
Tampereen alajaoston puuhamies -2011-2012-2013-
2013
Kuiva ja Naseva.

Ryhis

https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

Aji Inferno

Laina takseni surta pälikköä Remu Altosta:

"Kutmoonink litl skuulkööl..!"