Esittäytyminen sekä pyyntö auttaa kehittää uutta tuoteideaa

Aloittaja Ulofistan, huhtikuu 17, 2013, 18:22:30 ip

« edellinen - seuraava »

Ulofistan

Tervehdys kaikille jäsenille!
Olen pitkään itse pohtinut chilikasvien kasvattamista ja ajattelin ehkä aloittaa sen tänä keväänä, joten päätin liittyä osaavaan  seuraanne  :)

Olen myös AMK-opiskelija, ja tällä hetkellä teemme markkinointi tutkielmaa yhden ystävän business ideasta joka littyy suoraan chilikasvien kasvattamisen tehostamiseen/optimointiin. Jos voisitte ystävällisesti täyttää seuraavan kyselyn se auttaisi suunnattomasti tuotekehitystä! Linkit löytyy viestin lopusta  ;D

Tutkimuksen tarkoitus:

Olemme opiskelijoita Haaga-Helia ammattikorkeakoulusta ja opiskelemme kansainvälistä liiketaloutta.
Tämän tutkimuksen tarkoitus on arvioida tarvetta LED kasvien kasvatuslampuille.
Tuote on edullinen, vähän energiaa käyttävä kasvatuslamppu, joka tarjoaa kasvien kasvamiseen parhaimman
mahdollisen värikirjon.
Tätä tutkimusta käytetään kartoittamaan onko kyseiselle tuotteelle markkinoita.

Luottamuksellisuus
Seuraava tutkimus on täysin nimetön. Kerättyjä henkilökohtaisia tietoja ei käytetä tämän tutkimuksen
ulkopuolella eikä niitä anneta kolmansille osapuolille.

Kiitos ajastanne ja avustanne!  :D :D :D

Suomeksi:
http://www.webropolsurveys.com/S/7AA40F760D738E7C.par

In english:
http://www.webropolsurveys.com/S/E8E5272FF02964C1.par

PP

Tervetuloa joukkoon! Jos aiot ensi kesänä kasvattaa chilejä, kannattaa suunnata pikaisesti taimikaupoille.

Voi olla jo myöhäistä muuttaa tutkimusta, mutta pari kehitysideaa silti. Tuossa ei kerrota minkä kokoisesta, tehoisesta ja monelleko kasville tai minkä kokoiselle alalle tarkoitetusta lampusta on kyse. Havainnekuvat viittaa yhteen tai muutamaan kasviin, mutta perusteltu vastaaminen etenkin hinnan ja ostohalukkuuden suhteen vaatisi tarkempia tietoja.

Jame

Vastattu. Itsekin ihan aloittelijana en paljoa osaa kommentoida itse lampuista tai niiden tarpeellisuudesta yleensäkään. Mutta pari sanaa kieliopppiin liittyen tai ihan vaan markkinointia helpottamaan  ;)

- LED kasvien kasvatuslamppu (mitä ne LED kasvit ovat?) vaiko
- LED-kasvien kasvatuslamppu vai (mitä ne LED kasvit ovat?) vai
- kasvien LED-kasvatuslamppu vai
- kasvien kasvatuslamppu (LED) tai kenties
- kasvien kasvatus(LED)lamppu

Ehkä sittenkin laittaisin
- LED-lamppu kasvien (sisä)kasvatukseen.

Sorry että meni off-topiciksi.
Failure is simply the opportunity to begin again - this time more intelligently.

Toby

Hoidan & kasvatan chiliä apinan raivolla.

Caide

Tervetuloa, jos oikeasti olet kasvatuksesta kiinnostunut, niin tosiaan siemenistä ei kannata enää lähteä idättämään. Tuo valaisinhan ei oikein sovellu täysikokoisille chileille, mutta kuvan 3 tyylinen valaisin sopisi itselle ihan kasvatuksen alkuvaiheille, kun sirkkalehdet ovat ilmestyneet.

Whili

Tervetuloa

..ja toivottavasti saatte kehiteltyä edullisia lamppuja  ;)