tammikuu 08, 2025, 21:43:42 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Chilin poltteessa - Jäsenlehti

Aloittaja wille, huhtikuu 22, 2013, 20:41:55 ip

« edellinen - seuraava »

sihteeri

kyllä ykkösnumero on vielä muutama jäljellä, että kyllä sellasen voi saada liittymällä. ja ennen kaikkea, liittymällä saa seuraavan numeron heti tuoreeltaan kotiin kannettuna :D

rasse

Voiko tällainen hidas herääjä varata yhden numeron tuota 1. osaa? Liityn kyllä jäseneksikin heti kun tulee s- postiin tiedot minne maksaa.

PetraK

Kuten Jaolsten tuolla jo aiemmin sanoikin, lehtiprojekti nytkähtelee eteenpäin. Artikkeleita ja mainosmateriaaleja vielä kasaillaan mutta pikku hiljaa taittoakin on jo availtu...  ;)

Taksimafian Pääkaupunkiseudun Puutarhaosasto

rasse

masaiman

Jani M

Lainaus käyttäjältä: rasse - helmikuu 20, 2014, 12:33:53 ip
Hienoa!!!

Joko rasse on ekan lehden saanut? Meinaan, mulla on hyllyssä se, voin lainata kyllä, jos on tarvetta.

Huru-ukko

Lainaus käyttäjältä: Jani M - helmikuu 20, 2014, 12:38:36 ip
Hienoa!!!

Joko rasse on ekan lehden saanut? Meinaan, mulla on hyllyssä se, voin lainata kyllä, jos on tarvetta.

Sehän on nyt ladattuna netissäkin....Varmaan kaikki kyllä tietääkin, mutta entisenä Facebook pellenä jaanpa linkin   :o.

http://www.chiliyhdistys.fi/chilin-poltteessa

rasse

Lainaus käyttäjältä: Jani M - helmikuu 20, 2014, 12:38:36 ip
Hienoa!!!

Kiitosta vaan, kyllä on tullut tännekin jo tuo eka numero.

PetraK

Nyt se on vihdoin painossa, Chilin Poltteessa 1/14.  Nyt vaan ootellaan... :D

Bender79

Jee! Innolla odotan!

Lähetetty minun GT-S7710 laitteesta Tapatalkilla

PetraK

Alustavasti olis postitustalkoot tiedossa ens viikon keskiviikkona 26.3 Helsingin Chilitarvikkeessa. Muutamat apukädet olis kaivattuja niin homma sujuu sukkelammin. Tarkempi kellonaika infotaan myöhemmin.

PP

Lainaus käyttäjältä: PetraK - maaliskuu 18, 2014, 10:46:14 ap
Nyt se on vihdoin painossa, Chilin Poltteessa 1/14.  Nyt vaan ootellaan... :D

On se hieno! Jättikiitokset kaikille lehden teossa mukana olleille, erityisesti PetraK:lle ja Jaolstenille.

jaolsten

Olihan taas homma, mutta kiitos näköjään seisoo lopussa  :D

Kiitos kiitoksista!
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

Bender79

On todella hieno lehti! Suuret kiitokset kaikile lehden tekijöille!

jaolsten

Eli koska ensimmäisiä kiitoksia alkaa jo tulemaan meidän hienoilta Uudenmaan porukoilta, niin laitetaan taas härsyksi etusivu ja sisällysluettelo:

Hih, joka julkaisussa tarvii olla kirjoitusvirheitä. Tämän julkaisun kirjoitusvirheet löytyvät sisällysluettelosta  :D

Mutta joo, itse esitän ison julkisen kiitoksen Petralle! RESPECT!
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

jaolsten

Eikä sisällysluettelossa ole yhtä juttua ollenkaan, Petra kun näyttää olevan hieman vaatimaton (tekaisi hienon jutun autopot:ista) ;)
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

PetraK

Kappas, painovirhepaholainen. Tai kaks. Tai... :D

Kiitokset talkooporukalle! Vierähtihän mullakin siellä muutama tunti. Nyt saa töissä levätä. ;)

ottulo

Olis mua voinut edelleen työllistää oikoluvun kanssa... nimim. tänään oikoluettu 10k sanaa  ;)

masaiman

Vaikuttaa lupaavalta, vähän kaikille jotakin, selvästi kuunneltu mitä kansa tahtoo. Itellä ainakin niin paljon kaikkea tässä meneillään että on tämän foorumin selailu ainakin uusien ketjujen osalta jäänyt aivan minimiin, ihan mukava saada välillä kättä pidempää jos vaikka kevään myötä tuo omakin innostus lähtisi taas jonkinmoiseen nousuun...

PetraK

Ottulo, ens vuonna saat homman ihan mielellään.

Itse alan aina olla jo niin "puhki" lehden kanssa, että kun viimeiseksi tekee sisällysluettelon ennen tarkistukseen lähettämistä, niin omat aivot kieltäytyy näkemästä kirjoitusvirheitä. Mitä isompi ja näkyvämpi, sen suuremmalla todennäköisyydellä se menee läpi. ;)

Mutta kaikkiaan palkitseva projekti. Ja taas tuli tavattua uusia mukavia ihmisiä. ;)