heinäkuu 05, 2024, 12:34:43 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Uudenmaan aluejaosto

Aloittaja Thiikeri, syyskuu 12, 2013, 15:12:57 ip

« edellinen - seuraava »

Bender79

Terve!

On ollut puhetta siementen ja taimien vaihtopäivästä, jonka voisi järjestää Chilitarvikkeessa. Tässä pari vaihtoehtoa, jotka enää itselleni sopivat toukokuusta. Ottakaa kantaa, jos toinen sopisi. Samalla voitaisiin suunnitella mahdollista palstan hankintaa!

http://doodle.com/hbherivqi5h5tfpc

t:Simo

p.s. Hävisikö se messujen käteiskassa? :) Larski, Vetsku, kumpi sen otti?

shp

24.5. on marketanpuiston häppeninki, itse ehdottaisin 17.5.
:) ;) :D ;D :o 8) ::) :P :-* >:D ^-^
Lisää lärviöitä tekstin perään, ettei mene liian vakavaksi
Failure is always an option, success rarely.

Larski

Lainaus käyttäjältä: Bender79 - huhtikuu 08, 2014, 15:11:32 ip
Samalla voitaisiin suunnitella mahdollista palstan hankintaa!

Mikä ettei! Tuolloin on epäilemättä jo viime hetket palstan saamiseksi tälle vuodelle, joten ei varmaankaan olis pahitteeksi vaikka jotain hakemusta saatais jo tuohon mennessä vetämään.

Bender79

Totta, että ollaan viime tipassa liikenteessä, mutta voitaisiin kokeilla eri palsta-instanssien yhteistyöhalukkuutta ns. yhdistystasolla. Josko olisi helpompaa saada palsta sillä tavalla. Tai jos ei muuta, niin eikös Shp lupaillut pellon tynkää?  ;) 
.
Katselin Doodlea ja kaikille näytti sopivan tuo 3.5, jos varataan se 24.5 Marketan messuille. Miten Shp:lle sopii 3.5? Mulle ei käy se 17.5...

Bender79

Hei kaikille!

Olisiko tuo 3.5 sopiva aika nähdä chilitarvikkeessa, lyödäänkö lukkoon?

shp

Kyllähän tuo 3.5. sopii. Toivottavasti ei ole liian kylmää, niin voi jonkinlaisen taimipöydän viritellä tuohon "terassille" =)
:) ;) :D ;D :o 8) ::) :P :-* >:D ^-^
Lisää lärviöitä tekstin perään, ettei mene liian vakavaksi
Failure is always an option, success rarely.

Bender79

Hieno homma!

Eli kaikki Uudenmaan aluejaoston ja muutkin chilin kasvattelijat ovat tervetulleita taimien- ja siementenvaihtopäivään 3.5.14 lauantaina klo 12-15 Chilitarvikkeen edustalle. Tarjolla kenties pientä purtavaa? Ja ainakin iloista keskustelua chileistä!

t:Simo

Thiikeri

Valitettavasti en itse pääse paikalle huomenna lainkaan, olen jo muualla menossa.

Mitenkäs toi aiemmin puheena ollut treffaaminen messujen jälkeen, onko siihen saatu eloa suuntaan jos toiseen=?

shp

No seuraavan kerran treffataan huomenna =)
:) ;) :D ;D :o 8) ::) :P :-* >:D ^-^
Lisää lärviöitä tekstin perään, ettei mene liian vakavaksi
Failure is always an option, success rarely.

Vetsku

Nyt kun lähden niin ehdin ennen kolmea paikalle =)

Jame

Ehdin paikalle jo eilen. Kolme varttia ennen kuin liike aukeaa  :(
Failure is simply the opportunity to begin again - this time more intelligently.

Thiikeri

Mitäs tänne saatiin aikaiseksi koskien tulevaisuutta? Olisi mukava tietää tästä suht aktiivisesta toiminnasta ihan oma-aloitteisesti ilman, että koko ajan tarttee kysellä...

bluesman

Shp ehdotti 15.6 meetinkiä Bluesfarmilla. Saattaa sopia, jos hyvin käy. Vai onko liian kaukana korvessa?

Bender79

Minä ainakin kannatan retkeä Bluesfarmille. Meidän auton kyytiin mahtuu kolme immeistä. Puhuttiin myös Marketan messuista 24.5. Ketkä voisivat sinne osallistua?

Lähetetty minun GT-S7710 laitteesta Tapatalkilla


shp

Lainaus käyttäjältä: bluesman - toukokuu 05, 2014, 09:06:09 ap
Shp ehdotti 15.6 meetinkiä Bluesfarmilla. Saattaa sopia, jos hyvin käy. Vai onko liian kaukana korvessa?

Enemmän toi helsinki on korvessa ko bluesfarmi, ainakin täältäpäin katsottuna =)
:) ;) :D ;D :o 8) ::) :P :-* >:D ^-^
Lisää lärviöitä tekstin perään, ettei mene liian vakavaksi
Failure is always an option, success rarely.


PP

Ei osu. Menee luultavasti taas kerran minulta ohi samoin kuin Marketan messut.

Larski

Lainaus käyttäjältä: Bender79 - toukokuu 05, 2014, 09:19:16 ap
Puhuttiin myös Marketan messuista 24.5. Ketkä voisivat sinne osallistua?

Tännekin joutanen, jos tarvetta on.

Vetsku

Lainaus käyttäjältä: bluesman - toukokuu 05, 2014, 09:06:09 ap
Shp ehdotti 15.6 meetinkiä Bluesfarmilla. Saattaa sopia, jos hyvin käy. Vai onko liian kaukana korvessa?


Ei oo korvessa. Mukava käväistä välillä etelässäkin =)

Vetsku

Lainaus käyttäjältä: Bender79 - toukokuu 05, 2014, 09:19:16 ap
Minä ainakin kannatan retkeä Bluesfarmille. Meidän auton kyytiin mahtuu kolme immeistä. Puhuttiin myös Marketan messuista 24.5. Ketkä voisivat sinne osallistua?

Lähetetty minun GT-S7710 laitteesta Tapatalkilla


Markettaan ei pääse, on muita menoja muilla paikkakunnilla.