tammikuu 10, 2025, 07:12:12 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

OSTETAAN: Käyttövalmis 125w-200w ESL valaisin

Aloittaja Anthro-Emesis, tammikuu 17, 2014, 16:02:18 ip

« edellinen - seuraava »

Anthro-Emesis

Otsikon mukaisesti olisi haussa ESL valaisin, jota ei tarvitse käydä kasailemaan taikka säätelemään.

Tarjotkaa!

sorrii

tammikuu 24, 2014, 13:45:30 ip #1 Viimeisin muokkaus: tammikuu 24, 2014, 13:52:49 ip käyttäjältä sorrii
Kannattaisi mainita paikkakunta! Valmiin valaisimen postittaminen voi olla vähän hankalaa* ...

Mulla olisi Tampereella Chilikaupan 125W 6400K spiraali + Megalux V -heijastin Hydrophonics EU'sta: http://www.hydroponics.eu/megalux-v-reflector~1716.html
Tämä megalux tuli postissa litteänä pakettina ja pellit piti taivuttaa itse. Se on lojunut komerossa käyttämättömänä pari vuotta: Puhdas ja kiiltävä on...
Lamppu ostettu kesällä 2013 ja käytetty vain pari kuukautta 8h/vrk eli ~500h Näille luvataan 8000h käyttöä eli vastaa lähes uutta. Pyynti yhteensä 40€
Heijastimeen ei mahdu juurikaan isompaa lamppua : Se on takoitettu alunperin natikan polttimolle. Tämä suuntaa valon kuitenkin paremmin kuin avoimet mallit ..

Johto on ruuvattu sokeripalaan itse, kuten näillä on tapana. Liikkeet myyvät näitä erikseen ja jos onkin plug-and-play niin todennäköisesti heijastin kasattu siellä "lamppukaupan" takahuoneessa ja johto ruuvattu kiinni...
Mä en ole sähkömies enkä tiedä tarkaan määräyksiä. Tiedän kuitenkin miten sininen, punainen ja keltavihreä johto ruuvataan sokeripalaan jopa vedonpoiston kera  ;D

Edit: Kuva lisätty

Laitan tän aika pian yleiseen myyntiin tänne torille: Vastaa siis ...

*Lampun styroksilaatikko on toki tallella mutta heijastin on ohutta alumiinipeltiä joka vääntyy kyllä jos posti kolhii pahasti pakettia...
ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`

Anthro-Emesis

Niin tosiaan tuo postitusluontoinen ropleemi.. Asustelen Orimattilassa.

sorrii

Joo. Kyllähän ton pakkaamaan pystyisin - painoa ilman johtoa [nyt] 1.150kg - johdolla varustettuna ja pakattuna menee väkisin yli 2kg joten maksua 9€ normi pakettina ...
ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`