Suomen chiliyhdistykselle ulosottoviraston kirje

Aloittaja jaolsten, helmikuu 07, 2014, 09:14:07 ap

« edellinen - seuraava »

jaolsten

Moni jäsenistä on saattanut kuulla, lukea tai nähdä jopa kuvan yhdistykselle osoitetusta ulosottoviraston kirjeestä. Tällainen kirje on lähetetty yhdistykselle, sillä yhdistyksen yhteistyökumppanilla on ollut maksuhäiriöitä ja ulosottovirasto on halunnut tästä Suomen Chiliyhdistys Ry:tä infota.

Yhdistyksen talous on vakaalla pohjalla eikä tämän hallituskauden aikana ole ollut minkäännäköisiä laskunmaksuvaikeuksia, kaikki on hoidettu ajallaan ja hyvää kirjanpitotapaa noudattaen.

Muistuttaisin kuitenkin vielä jäsenistöä, joka mahdollisesti lueskelee juttuja yhdistyksen nimeä kantavalla IRC-kanavalla: Tuon IRC-kanavan hallinnointi/moderointi ei kuulu yhdistykselle, eikä tuolla kirjoitetut asiat ole millään muotoa yhdistyksen virallista tiedonantoa. On todella harmi, että tuolta saa päivittäin lukea Chiliyhdistystä ja etenkin yhdistyksen hallitusta koskevaa mustamaalausta.

Kritiikkiä saa esittää, se on jopa toivottavaa. Mutta pidetään asiat asioina, kunnioitetaan toisiamme eikä sorruta lapsellisuuksiin, kuten yhdistyksen postin kuvaamiseen ja sen julkaisemiseen julkiselle foorumille.

Postista:

Vaikka näitä yhdistyksen posteja on tipahdellut vanhan puheenjohtajan osoitteeseen, ei tälle voi kertakaikkiaan mitään. Yhdistyksen osoite on muutettu (PRH:n järjestelmiin) jäsenkokouksen päätöksen mukaisesti uuden puheenjohtajan osoitteeseen jäsenkokousta seuraavalla viikolla. Eli asap. Ja kun syksyllä selvisi, että yhdistyksellä on Y-tunnus (jonka verottaja on vuonna 2009 yhdistykselle antanut jotta saa verottaa yhdistyksen työntekijöilleen maksamia palkkoja), on osoitteenmuutos välittömästi hoidettu asianmukaisilla verohallinnon lomakkeilla. Osoitteenmuutoksesta on myös erikseen informoitu Pirkanmaan ulosottovirastoa, joka ei ilmeisesti ole vanhaa osoitetta kuitenkaan vieläkään saanut järjestelmistään muutettua.
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

Kärsä Babar

Yhdistyksen osoite on vaihdettu myös minun toimesta vuosia sitten PRH:lle. Olen myös kuullut edeltävän osoitteen haltijalta vihjailuja siitä ettei asiaa ole hoidettu.

Osoite asiat on hankalia. Oman yrityksenkin kaikkea postia ei pysty saamaan meidän viralliseen postiosoitteeseen. Ei vaikka kuinka yrittäisi. Meidän osoite ei ole edes vaihtunut.
Tutustukaa kasvatustarvikekauppaani:
www.chilitarvike.fi
Tampereella ja Helsingissä myymälät!
Chilitarvike myös Facebookissa:
http://www.facebook.com/pages/Chilitarvike/182891188480903

Jani M

Hei hienoa! Nyt on oikeasti hyvä meininki, kun asiasta tiedotetaan näin. Tämä on erittäin asianmukaista toimintaa, katkaistaan huhuilta ja essonbaaripuheilta siivet. Nyt on oikeaan suuntaan menossa hommat!

Minppu

Lainaus käyttäjältä: Kärsä Babar - helmikuu 07, 2014, 09:53:29 ap
Yhdistyksen osoite on vaihdettu myös minun toimesta vuosia sitten PRH:lle. Olen myös kuullut edeltävän osoitteen haltijalta vihjailuja siitä ettei asiaa ole hoidettu.


Se, että ilmoittaa uuden osoitteen PRH:lle ei tarkoita sitä, että tieto menee esim. verottajalle ja YTJ-tietokantaan. YTJ:lle osoitteenmuutos tulee käydä tekemässä verotoimistossa tai joissain tapauksissa onnistuu verkkopankkitunnuksin YTJ:n nettisivuilla (taisi vaatia sen, että on kaupparekisterissä). Yhdistyksen postiosoite näemmä muutettu YTJ:lle 3.12.2013 viimeksi.

Kärsä Babar

YTJ:n tietokantaan olisi luullut menevän PRH:n kautta, koska sieltä se alunperinkin on YTJ:hin otettu.
Tuo on hankalaa koska osoitelähteitä on monia.

Väestörekisteri ilmoittaa oman postinumeron väärin. Monessa paikassa ei hyväksytä meidän osoitetta oikein, koska tieto tarkastetaan väestörekisteristä ja siellä on väärä osoite mutta koska kyse on väestörekisteristä niin se ei voi olla väärässä muka.
Vakuutusyhtiö ei taas pysty käyttämään yrityksen virallista postiosoitetta vaan käyntiosoitetta.
Tutustukaa kasvatustarvikekauppaani:
www.chilitarvike.fi
Tampereella ja Helsingissä myymälät!
Chilitarvike myös Facebookissa:
http://www.facebook.com/pages/Chilitarvike/182891188480903

jaolsten

Lainaus käyttäjältä: Minppu - helmikuu 07, 2014, 14:40:36 ip
Lainaus käyttäjältä: Kärsä Babar - helmikuu 07, 2014, 09:53:29 ap
Yhdistyksen osoite on vaihdettu myös minun toimesta vuosia sitten PRH:lle. Olen myös kuullut edeltävän osoitteen haltijalta vihjailuja siitä ettei asiaa ole hoidettu.


Se, että ilmoittaa uuden osoitteen PRH:lle ei tarkoita sitä, että tieto menee esim. verottajalle ja YTJ-tietokantaan. YTJ:lle osoitteenmuutos tulee käydä tekemässä verotoimistossa tai joissain tapauksissa onnistuu verkkopankkitunnuksin YTJ:n nettisivuilla (taisi vaatia sen, että on kaupparekisterissä). Yhdistyksen postiosoite näemmä muutettu YTJ:lle 3.12.2013 viimeksi.
Jep, hankalaa on tuon verottajan tietojen muuttaminen. Etenkin, kun tälle hallituskaudelle lähdettäessä kukaan ei ollut tietoinen, että yhdistyksellä on Y-tunnus. Kyselin syytä tuolle tunnukselle, niin kuulemma 2009 on ollut jotain hämminkiä, johon verottaja on puuttunut, eli tuo tunnus on tullut "verottajan aloitteesta".

Lopulta tuo osoitteenmuutos tehtiin verohallinnon lomakkeella, jonka kirjainta ja numeroa en nyt muista. Postitin sen muistaakseni päivää/kahta myöhemmin, kun kuulin tästä yhdistyksemme yritystunnuksesta, jonka osoitteena oli joku Lahden osoite. Eli verohallinnon pitkien käsittelyaikojen vuoksi osoitteenmuutos on tullut voimaan vasta 3.12.
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

Minppu

Lainaus käyttäjältä: Kärsä Babar - helmikuu 07, 2014, 18:45:09 ip
YTJ:n tietokantaan olisi luullut menevän PRH:n kautta, koska sieltä se alunperinkin on YTJ:hin otettu.
Tuo on hankalaa koska osoitelähteitä on monia.


Joo, no vastaavanlainen "kiemura" selvisi itsellekin joitain vuosia sitten. Eli PRH ei päivitä verohallintoon automaattisesti tietoja esim. hallintohenkilöluettelopäivityksen yhteydessä. Taisi olla Y1 (tai joku) se lanketti millä sai tiedot ajantasaistettua.

Onneks kaikenlaisista kömmähdyksistä aina vähän viisastuu :)

Volitans

Ei kenellekään ole tullut mieleen, että osoitteenmuutos pitäisi tehdä aika moneen paikkaan?
jäsen
Suomen Chiliyhdistys ry

Volitans

Lainaus käyttäjältä: jaolsten - helmikuu 07, 2014, 09:14:07 ap
Moni jäsenistä on saattanut kuulla, lukea tai nähdä jopa kuvan yhdistykselle osoitetusta ulosottoviraston kirjeestä. Tällainen kirje on lähetetty yhdistykselle, sillä yhdistyksen yhteistyökumppanilla on ollut maksuhäiriöitä ja ulosottovirasto on halunnut tästä Suomen Chiliyhdistys Ry:tä infota.

Yhdistyksen talous on vakaalla pohjalla eikä tämän hallituskauden aikana ole ollut minkäännäköisiä laskunmaksuvaikeuksia, kaikki on hoidettu ajallaan ja hyvää kirjanpitotapaa noudattaen.

Muistuttaisin kuitenkin vielä jäsenistöä, joka mahdollisesti lueskelee juttuja yhdistyksen nimeä kantavalla IRC-kanavalla: Tuon IRC-kanavan hallinnointi/moderointi ei kuulu yhdistykselle, eikä tuolla kirjoitetut asiat ole millään muotoa yhdistyksen virallista tiedonantoa. On todella harmi, että tuolta saa päivittäin lukea Chiliyhdistystä ja etenkin yhdistyksen hallitusta koskevaa mustamaalausta.

Kritiikkiä saa esittää, se on jopa toivottavaa. Mutta pidetään asiat asioina, kunnioitetaan toisiamme eikä sorruta lapsellisuuksiin, kuten yhdistyksen postin kuvaamiseen ja sen julkaisemiseen julkiselle foorumille.

Postista:

Vaikka näitä yhdistyksen posteja on tipahdellut vanhan puheenjohtajan osoitteeseen, ei tälle voi kertakaikkiaan mitään. Yhdistyksen osoite on muutettu (PRH:n järjestelmiin) jäsenkokouksen päätöksen mukaisesti uuden puheenjohtajan osoitteeseen jäsenkokousta seuraavalla viikolla. Eli asap. Ja kun syksyllä selvisi, että yhdistyksellä on Y-tunnus (jonka verottaja on vuonna 2009 yhdistykselle antanut jotta saa verottaa yhdistyksen työntekijöilleen maksamia palkkoja), on osoitteenmuutos välittömästi hoidettu asianmukaisilla verohallinnon lomakkeilla. Osoitteenmuutoksesta on myös erikseen informoitu Pirkanmaan ulosottovirastoa, joka ei ilmeisesti ole vanhaa osoitetta kuitenkaan vieläkään saanut järjestelmistään muutettua.


Miten on mahdollista, että puheenjohtaja lausuu tällaisia, vaikka on toteennäytettyä, että hän ei ole edes kirjettä lukenut?

Miten on mahdollista, että ulostottoviranomainen infoaa yhdistystä jonkun nimettömän kumppanin maksuhäiriöistä? Yhdistys ei saa maksusaataviaan ulosottoon ennen oikeudenkäyntiä. Ja semmoisen vireillepanossa on kerrottava yhteystiedot. Nyt yhteystietoina on minun vanha osoitteeni, ja omilla kausillani mitään tuollaisia ei ole pantu vireille.

Tässä haisee nyt vahvasti epärehellisyys. Voin kertoa herra puheenjohtajalle, että ulostottoviranomaiset eivät kerro yhdistykselle kumppaneiden maksuhäiriöistä, niin kivaa kun se kaiketi olisikin.

Lisäksi:Yhdistyksellä ei ole montaakaan kumppania. Nyt herää kysymys, että ketä herra puheenjohtaja mahtaa tarkoittaa?

Viimevuoden joulukuussa jo tuli ulostosta kirje yhdistykselle minun vanhaan osoitteeseeni - sen johdosta ilmoitin välittömästi yhdistykselle ja tiedustelin mihin sen voi lähettää ja lähetin. Samalla pyysin jälleen kerran muuttamaan vihdoin jo yhdistyksen osoitteen. Ainakaan Pirkanmaan ulosottoviranomaisiin ei olla oltu yhteydessä, kun heillä edelleen vanha osoite.
jäsen
Suomen Chiliyhdistys ry

Janne

Lainaus käyttäjältä: Volitans - helmikuu 08, 2014, 23:26:03 ip
Miten on mahdollista, että ulostottoviranomainen infoaa yhdistystä jonkun nimettömän kumppanin maksuhäiriöistä? Yhdistys ei saa maksusaataviaan ulosottoon ennen oikeudenkäyntiä. Ja semmoisen vireillepanossa on kerrottava yhteystiedot. Nyt yhteystietoina on minun vanha osoitteeni, ja omilla kausillani mitään tuollaisia ei ole pantu vireille.

Tässä haisee nyt vahvasti epärehellisyys. Voin kertoa herra puheenjohtajalle, että ulostottoviranomaiset eivät kerro yhdistykselle kumppaneiden maksuhäiriöistä, niin kivaa kun se kaiketi olisikin.

Yhdistyksen tapausta tuntematta ja kirjeitä näkemättä toteaisin kuitenkin että on olemassa sellainenkin asia kuin maksukielto, eli ulosottoon joutuneen tahon velallisille annetaan määräys olla maksamatta saatavia muille kuin ulosottoviranomaiselle.
www.vastahanka.fi - erilainen ruokablogi

jaolsten

Lainaus käyttäjältä: Volitans - helmikuu 08, 2014, 23:26:03 ip
Tässä haisee nyt vahvasti epärehellisyys. Voin kertoa herra puheenjohtajalle, että ulostottoviranomaiset eivät kerro yhdistykselle kumppaneiden maksuhäiriöistä, niin kivaa kun se kaiketi olisikin.

Jos olet asiasta noin varma, että sorrut syyttämään valehtelijaksi, niin lyödäänkö samalla asiasta pikku veto?  :D
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

Caide

Lainaus käyttäjältä: jaolsten - helmikuu 09, 2014, 09:34:05 ap
Lainaus käyttäjältä: Volitans - helmikuu 08, 2014, 23:26:03 ip
Tässä haisee nyt vahvasti epärehellisyys. Voin kertoa herra puheenjohtajalle, että ulostottoviranomaiset eivät kerro yhdistykselle kumppaneiden maksuhäiriöistä, niin kivaa kun se kaiketi olisikin.

Jos olet asiasta noin varma, että sorrut syyttämään valehtelijaksi, niin lyödäänkö samalla asiasta pikku veto?  :D

Eikös hän olisi voinut avata kirjeen, jos siinä hänen nimi oli ja sillähän asia olisi selvinnyt. Mutta juuri tällaisten asioiden takia on ihan sunkin kannalta hyvä tapa tämä avoin tyyli, niin et saa perättömiä syytteitä. Kaikki eivät varmasti sinua tunne ja sillai voi luottaa suhun, niin joku ilkeitä puhuva voi tehdä ikävää eripuraa.

hessi

Olen yhdistyksen rahastonhoitaja ja olen kirjeen nähnyt, minulla on siitä  kopio.

Ei koske meidän maksuhäiriöitä tai vastaavaa, vaan on ilmoitus yhdistykselle!

Jäsenillä ei ole mitään  syytä huoleen.

Kaikki jotka minut tuntevat tietävät kyllä, että minä, jos joku nostan metelin, jos jotain on yhdistyksen rahaliikenteessä pielessä! Sen lupaan, niin kauan, kuin kirstunvartijana olen!

Tuosta osoitteen muutoksesta vielä yhdistys ei voi asialle mitään, jos esim, ulosottoviranoimainen, veroviraston  tai jonkun muun viraston/laitoksen oma osoiterekisterikanta on niin "huono" ettei se saa osoitteen muutosta rekisteröityä!

Henkilökohtaisesti minulla on kokemus nyt yli vuoden takaisesta osoitteen muutoksesta niin virastoihin, vakuutuslaitoksiin, verottajalla, Kelalle, eläkelaitoksille, sairaalan, aikakausilehdille  yms. ja edelleen noin joka kolmas kirje menee sinne vanhaan osoitteseen!
Osoitteen muutos tehty virallista tietä ja jokaiseen laitokseen netinkautta ja jopa kirjeitse!

Volitans, ei se ole yhdistyksen hallituksen vika, jos jokin virasto lähettää postin sinun osoitteeseen.
Onko liikaa pyydetty, että viivaat oman osoitteen yli  merkinnällä ei tässä osoitteessa ja takaisin postiin, tai laitat yhdistyksen oikean osoitteen päälle?

2012-2015> hallituksen jäsen/rahastonhoitaja
2011-> hallituksen varajäsen
2010-> hallituksen jäsen,sihteeri
2008-10 tilintarkastaja Suomen Chiliyhdistys ry

Volitans

Olen pyytänyt toistuvasti muuttamaan sen yhdistyksen osoitteen. Nyt sitten se on ensin näemmä muutettu vain PRH:n. Sen jälkeen ytj:hin. Olen aiemmin jo lähettänyt vastaavan kirjeen ja pyytänyt e-mailitse samalla päivittämään niitä osoitetietoja. Kyseisille tahoille voi ihan itse tehdä osoitteenmuutoksen ja postillakin semmoinen onnistuu. Kun samalta taholta tulee vuosia vanhaan osoitteeseen toistuvasti postia niin ei ole asiaa hoidettu - onko asiaa edes käsitelty hallituksessa?

Yhdistyksen pj:n kanssa e-mailin käyttö on osoittautunut mahdottomaksi. Ja nyt on kirjattu kirjekin roikkunut noin 2 viikkoa noutamatta.

Yleensäkin tässä on vastauksia kovin vähän saanut. Ihan asiallisiin kysymyksiin ei saa vastausta, vaan ympäripyöreää selittelyä, jossa yritetään vaihtaa puheenaihetta. Yhdistyksen hallitus on jäsenten alaisuudessa se pitäisi aina muistaa. En nyt vielä ainakaan viitsi julkisesti pastailla herra puheenjohtajan minulle osoittamaani e-mailia.

Jos asia on niinkuin hallitus nyt väittää, niin miksi ihmeessä viestejäni ensin sensuroitiin ja sitten jälkikäteen seliteltiin omin sanoin? Fakta on kuitenkin, että ulosottoon ei maksuvaatimuksiaan saa ilman oikeuden päätöstä ja ainakaan aiemmassa hallituksessa oleva Kalat69 ei sellaisesta ole minulle kysyttäessä kertonut.

Asian tekee erityisen ihmeelliseksi nyt se, että väitetään kyse olevan jonkun yhdistyksen kumppanin kohdistuvista maksusaatavista. Yhdistyksellä ei ole kovin montaa kumppaniakaan ja nyt tämmöinen viestintä saa kaikki yhdistyksen kumppanit epäilyksen valoon. Olisiko tämänkaltaisissa asioissa syytä käyttää jotain viestintään erikoistunutta viestintävastaavaa?

Jos yhdistys olisi vastannut pyyntöihini ja toiminut esittämälläni tavalla mitään tämmöistä episodia ei olisi tarvinnut käydä. Kyse on vain siitä, että ei haluta edes perusvelvollisuuksia hoitaa.

Tässä on nyt huomattava sellainenkin seikka, että monilla nyt lausuvilla on ns. oma lehmä ojassa. Juuri sen vuoksi pitäisi tämänkaltaiset asiat hoitaa asiallisesti. Sen sijaan minulle lähetetään uhkauksia.

Mistä herra puheenjohtaja tai rahastonhoitaja voi edes tietää kirjeen sisältöä, joita kumpikaan ei ole nähnyt ja silti tekee lausumia asiasta?

Voitaisiinko nyt sopia, että yhdistys tekee ne osoitteenmuutokset pikapikaa, että ei taas tarvitse uudellenlähetellä teille niitä kirjeitä? Siitä tulee ylimääräistä vaivaa ja kulujakin, kun postikin muutti tonne km:en päähän.
jäsen
Suomen Chiliyhdistys ry

jaolsten

helmikuu 09, 2014, 17:08:39 ip #14 Viimeisin muokkaus: helmikuu 09, 2014, 17:11:38 ip käyttäjältä jaolsten
Edelleenkin, herra ex-puheenjohtaja:

- Osoitteenmuutos PRH:n rekisteriin on tehty heti syyskokouksen jälkeen.
- Osoitteenmuutos verohallintoon on tehty heti, kun selvisi, että yhdistyksen yritysnumero oli v. 2009 rekisteröity sinun, yhdistyksen silloisen puheenjohtajan osoitteeseen.
- Olen ollut yhteydessä myös pirkanmaan ulosottovirastoon ja ilmoittanut yhdistyksen uuden osoitteen heti, kun selvisi että ovat väärään osoitteeseen postia lähetelleet.

LainausFakta on kuitenkin, että ulosottoon ei maksuvaatimuksiaan saa ilman oikeuden päätöstä ja ainakaan aiemmassa hallituksessa oleva Kalat69 ei sellaisesta ole minulle kysyttäessä kertonut.

Ex-puheenjohtajalla on nyt vaan faktat hukassa. Ei kannata väitellä asiasta, josta itsellä on noin vajavainen tietämys. Kalat69 ei ole hallituksen jäsen, eikä asiasta ole sinulle tilivelvollinen.

LainausOlisiko tämänkaltaisissa asioissa syytä käyttää jotain viestintään erikoistunutta viestintävastaavaa?

Valtaosalle jäseniä riittää ihan normaali suomenkieli. Tuskin viestintävastaavakaan asiaa sen selvemmin sinulle saisi muotoiltua. Voin toki hakea Bauhausista rautalankaa.
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

hessi


MINULLA ON TUO KIRJE !
ja osaan kyllä lukea!
Ja mitään ei ole salattu !
Se on ILMOITUS yhdistykselle!
Minkään yrityksen tai henkilön nimeä en ainakaan minä tule julkaisemaan !

Asia ei vaikuta yhdistyksen maksuliikenteeseen!




2012-2015> hallituksen jäsen/rahastonhoitaja
2011-> hallituksen varajäsen
2010-> hallituksen jäsen,sihteeri
2008-10 tilintarkastaja Suomen Chiliyhdistys ry

Volitans

Tässä tämä taas nähtiin. Vastattiin vaan osaan kysymyksiä. Tämä on selvä nyt.
jäsen
Suomen Chiliyhdistys ry

Volitans

Lainaus käyttäjältä: hessi - helmikuu 09, 2014, 17:27:02 ip

MINULLA ON TUO KIRJE !
ja osaan kyllä lukea!
Ja mitään ei ole salattu !
Se on ILMOITUS yhdistykselle!
Minkään yrityksen tai henkilön nimeä en ainakaan minä tule julkaisemaan !

Asia ei vaikuta yhdistyksen maksuliikenteeseen!


Miten se jo sinulla voisi edes teoriassa olla? Olen itse haaveillut aikakoneesta ja tämä alkoi nyt kyllä kiinnostamaan.
jäsen
Suomen Chiliyhdistys ry

hessi

helmikuu 09, 2014, 17:48:21 ip #18 Viimeisin muokkaus: helmikuu 09, 2014, 18:53:57 ip käyttäjältä hessi
Kaikki hallituksen jäsenet tietävät kirjeen sisällön!

Asia on käsitelty hallituksessa!


Jos joku kirjattu kirje roikkuu postissa, niin sille en minäkään voi mitään.
Itse olen kotipaikkakunnaltani pois usein 2-3 viikkoa työni vuoksi, koska asun ja teen työtä eripaikkakunnilla. Omaan postiin minulla on yhteensuuntaan 8 km, eipä nuo kirjeiden postitukset tai noudot ole minua rasittaneet, enkä niistä mitään korvausta ole näinä 6 vuotena saanut jona olen näitä yhdistys asioita hoitanut!

Lisään tännekkin, kirjeitä Lahden suunnalta on tullut useita osa kirjattuna (17.1.2014) ja ne on käsitelty hallituksessa 22.1.2014. Ulosottoviraston kirjeen sisällön tiedän kyllä, jollei niitä sitten ole jo kolmaskin!


2012-2015> hallituksen jäsen/rahastonhoitaja
2011-> hallituksen varajäsen
2010-> hallituksen jäsen,sihteeri
2008-10 tilintarkastaja Suomen Chiliyhdistys ry

PetraK

Ihan vaan sivukommenttina liittymättä tähän, niin ollaan taksinkuljettajien yhdistyksen kanssa jo pari vuotta muutettu tietoja eikä jumaleisson vieläkään tiedot ole ajantasalla. Onneksi exPJ toimittaa satunnaisia yhdistyksen posteja nykyiselle sihteerille/PJlle. ;)

Taksimafian Pääkaupunkiseudun Puutarhaosasto