tammikuu 08, 2025, 21:51:42 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Chilin Poltteessa 1/14 postitustalkoot

Aloittaja jaolsten, maaliskuu 23, 2014, 08:50:15 ap

« edellinen - seuraava »

chili noob

Lainaus käyttäjältä: pasilan - maaliskuu 26, 2014, 14:23:01 ip
Hiukan nyt offtopiccia kun täältä Rovaniemeltä en viitsi Hkiin lähteä lehtiä postittamaan, joten jos voin jotenkin muuten olla avuksi täällä muutaman sadan kilsan päässä, niin mielelläni kannan korteni kekoon yhdistyksen jäsenenä.

hain tänään juuri yhdistyksen jäsenyyttä ja pyrin myös olemaan aktiivinen, mutta en kyllä kemistä kehtaa joka kissan ristiäisiin helsinkiin asti lähteä. :)
pistetään täällä pohjoisessa chilipäät yhteen ja haalitaan tänne paikallista toimintaa, jos se vain on mitenkään mahdollista.

tv.terho

jaolsten

-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

pasilan

Näin se varmaan tarttee tehdä! Ilmoittele Jarkko, jos tulee jotain "etätöitä", niin katellaan.
Paprikankasvatusta jo vuodesta 2013

Jani M

Lainaus käyttäjältä: chili noob - maaliskuu 26, 2014, 15:18:39 ip
Lainaus käyttäjältä: pasilan - maaliskuu 26, 2014, 14:23:01 ip
Hiukan nyt offtopiccia kun täältä Rovaniemeltä en viitsi Hkiin lähteä lehtiä postittamaan, joten jos voin jotenkin muuten olla avuksi täällä muutaman sadan kilsan päässä, niin mielelläni kannan korteni kekoon yhdistyksen jäsenenä.

hain tänään juuri yhdistyksen jäsenyyttä ja pyrin myös olemaan aktiivinen, mutta en kyllä kemistä kehtaa joka kissan ristiäisiin helsinkiin asti lähteä. :)
pistetään täällä pohjoisessa chilipäät yhteen ja haalitaan tänne paikallista toimintaa, jos se vain on mitenkään mahdollista.

tv.terho

Se olis kyllä todella hienoa, jos saataisiin tänne pohjoiseen kerättyä aktiivinen porukka kasaan. Chiliharrastajia täällä on paljon, mutta ollaan sellaisia omissa nurkissa jurottavia jääräpäitä, ilmeisestikin. :)

pasilan

Aletaankos Jani ja Terho puuhaamaan jotain pohjoista aktiviteettia?

Lähetetty minun GT-I9295 laitteesta Tapatalkilla

Paprikankasvatusta jo vuodesta 2013

Bender79

Kivaa oli talkoissa, hyvä kun paikalla oli useampi jäsen! Jäikö huomiseksi enää paljoa lehtiä?

Ehkä ensi kerralla talkoot Turkuun? ;)

t:Simo

chili noob

Lainaus käyttäjältä: pasilan - maaliskuu 26, 2014, 18:44:14 ip
Aletaankos Jani ja Terho puuhaamaan jotain pohjoista aktiviteettia?

Lähetetty minun GT-I9295 laitteesta Tapatalkilla

Voisihan sitä yrittää jotain jos saataisiin porukkaa jonkinmoiseen tapaamiseen näin aluksi. :P

shp

:) ;) :D ;D :o 8) ::) :P :-* >:D ^-^
Lisää lärviöitä tekstin perään, ettei mene liian vakavaksi
Failure is always an option, success rarely.

jaolsten

Mitä? Ei jäänyt?

Tuhannet kiitokset shp! Tuhannet kiitokset muukin talkooporukka!

P.S. Kai ehditte pizzaa ja limsaa nauttia välissä? Laittakaa summaa tulemaan mulle, niin siirrän rahan heti maksajan tilille!

P.P.S. Talkooporukka voi halutessaan tulla vielä huomenna Chilitarvikkeelle. Tulen itse hakemaan noita postin laatikoita, eikä niitä yhdellä kertaa saane henkilöautolla postiin. Samalla voisin vielä keksiä jotain kivaa kiitosta talkoolaisille  ;)
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

shp

No eipä siinä pal pitsoja kerennyt miettimään, pistin netflixistä pari jaksoa house of cardsia (loistava BTW!) pyörimään ja survoin viimeiset ~250 kirjettä kasaan =)

jaolsten

Nonni. Eli huomenna talkooporukalle kiitoslounas klo 17-18-->. Lähdetään Chilitarvikkeesta johonkin suuntaan. Tervetuloa!
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

PetraK

Hurjat vääns ne loppuun. Mä pakenin 15 laatikon jälkeen... ;)
Taksimafian Pääkaupunkiseudun Puutarhaosasto

Bender79

Huhhuh, kovan loppurutistuksen teitte vielä iltamyöhään. Yritän tulla paikalle tänään, mutta pojan jalistreenit on samaan aikaan. Yritän keksiä jotain...

House of cadrs on kyllä hyvä! :)

Lähetetty minun GT-P3110 laitteesta Tapatalkilla

Larski

Jopas! Kuinka myöhään vielä jatkoitte. Montako laatikkoa tuli?

shp

IRC-tilaston mukaan viimeinen kuori sulkeutui tasan klo 22:12. Laatikoihin en tota vikaa pinoa ole vielä laittanut.

jaolsten

Kiitokseksi postituksesta kaikille talkoolaisille on päätetty antaa 20€ lahjakortti chilitarvikkeeseen. Kiitokset vielä kerran!
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

Modifier

Onko mahkuja, että posti kerkiäisi tuoda jo viikonlopuksi luettavaa ?
Ja kiitokset jälleen niille joidenka ansiosta kyseinen lehti ylipäätään ilmestyy.

PP

Lainaus käyttäjältä: jaolsten - maaliskuu 27, 2014, 15:33:44 ip
Kiitokseksi postituksesta kaikille talkoolaisille on päätetty antaa 20€ lahjakortti chilitarvikkeeseen. Kiitokset vielä kerran!

Älkää nyt sentään laskeko minun puolta tuntia osallistumiseksi, kun muut kuoritti niitä tuntikaupalla.

Bender79

Lahjakortti kuulostaa kyllä äärimmäisen ystävälliseltä eleeltä! Ps. En ehdi tänään pizzalle.

Lähetetty minun GT-S7710 laitteesta Tapatalkilla

jaolsten

Lainaus käyttäjältä: PP - maaliskuu 27, 2014, 16:29:07 ip
Lainaus käyttäjältä: jaolsten - maaliskuu 27, 2014, 15:33:44 ip

Älkää nyt sentään laskeko minun puolta tuntia osallistumiseksi, kun muut kuoritti niitä tuntikaupalla.
Kaikki lasketaan, myös sun panos.
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013