tammikuu 11, 2025, 02:41:19 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Pohjois-Suomen aluejaosto

Aloittaja pasilan, maaliskuu 28, 2014, 10:23:29 ap

« edellinen - seuraava »

calm

Tämä nyt sitten lopulta osui siihen kohtaan, että oon muutaman sata kilometriä liian pohjoisessa tuolle päivää, ei pysty eikä kykene osallistumaan.

Raaka-Arska

19.4 iltavuoro, joten Tupoksen chilifarmarit eivät pääse osallistumaan  :(
Missä menee tulisuuden ja myrkyllisyyden raja?

Jani M

Minunkin osallistuminen on vähän muista tekijöistä kiinni, kun en tosiaan tämän kyborgimonon kanssa itse sovi kuskin paikalle.

pasilan

Otetaankos uusi ajankohta jos meitä ei varmuudella oääse kuin kolme hlöä paikalle? Ehdotuksia?
Paprikankasvatusta jo vuodesta 2013

unenkuva

Lainaus käyttäjältä: pasilan - maaliskuu 29, 2015, 10:58:49 ap
Otetaankos uusi ajankohta jos meitä ei varmuudella oääse kuin kolme hlöä paikalle? Ehdotuksia?

Kannatan, viikolla eteenpäin?

ChIlIDoG

Lainaus käyttäjältä: unenkuva - maaliskuu 29, 2015, 12:53:28 ip
Lainaus käyttäjältä: pasilan - maaliskuu 29, 2015, 10:58:49 ap

Kannatan, viikolla eteenpäin?

Käy

calm

Raaka-Arska

Aamuvuoro, joka loppuu klo 13.30...

Joten mikä olisi aika?

pasilan

Mulla on hitusen auki tuo päivä. Voi olla että olen reissussa, mutta asia vahvistuu lähiaikoina.

Raaka-Arska

Onko kokouksen ajasta vielä päätetty?

unenkuva

Meikä ei pääse sittenkään 26.4. Tytöllä on balettiesitys tuona päivänä

Jani M

Eihän tämä nyt vaan vaikeaksi mene? :D

Pitäisikö luoda tonne tapaamisosioon miittitopikki ja puida siellä näitä päivämääriä tarkemmin. Fakta on, että kokous on pidettävä. Jos ei muuta, niin mennään etäkokouksella.

ChIlIDoG

eikös se Jani M, Pasilan ja chili noob ole ne joiden pitää ainakin olla paikalla? eli mentäskö muut teidän aikataulujen mukaan?

chili noob

olen töissä 26.4 enkä millään kehtaisi ajaa 600 km:in lenkkiä sunnuntaina kun on tupla palkkakin :( pekkanen kyllä järjestys, mut ei kykene.

Jani M

Me voidaan pitää tarpeen vaatiessa kokous etänäkin, skype-kokous toimii siinä missä normaali kokouskin.

pasilan

Meillä taitaa olla velvoite pitää vuosikokous vasta syksyllä, emoyhdistyksen kokouksen jälkeen. Kevään kokous on vapaamuotoinen miitti. Nythän alkuperäinen ajatus oli kokoontua jotakuinkin sellaiseen aikaan, että oltaisiin ylijäämätaimia saatu vaihdeltua ja rupatella niitä näitä. Hankala on saada koko porukka kasaan tähän kevään korvalle, joten vaihtoehtona on tietty myös alkukesä, touko-kesäkuu.

Mullakin on edelleen auki tuo 26.4. Toisaalta 19.4. oli aika niukasti porukkaa pääsemässä. Ehdotuksia?

pasilan

Mulle sopisi tuo 26.4.

Saadaanko siihen nyt riittävä porukka kasaan, niin voidaan järjestää muut menot sen mukaan ja kokoontumispaikka?

Pyydän vielä ilmoittautumiset tähän säikeeseen ensi perjantaihin 17.4. mennessä.

ChIlIDoG

Lainaus käyttäjältä: pasilan - huhtikuu 13, 2015, 09:15:43 ap
Mulle sopisi tuo 26.4.

Saadaanko siihen nyt riittävä porukka kasaan, niin voidaan järjestää muut menot sen mukaan ja kokoontumispaikka?

Pyydän vielä ilmoittautumiset tähän säikeeseen ensi perjantaihin 17.4. mennessä.

Käy

Jani M

Mulle käy, jos vaan jostakin kyydin saan. Ellen sitten jo pysty ajaan itse.