tammikuu 08, 2025, 22:02:27 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

m:rocotmaggaraa

Aloittaja sihteeri, elokuu 20, 2014, 01:15:33 ap

« edellinen - seuraava »

sihteeri

juu, ei oikein voi vähemmällä rasvalla tehdä kun sitte tulee sika kuiva maggara, mutta kun ton paistaa hyvin ja sulattaa rasvat pois, niin aika herkkua on :)

PP

Yhdyn kuoroon: hyvää on, mutta potkua saa etsiä. Rocotoa näyttää riittävän ja enemmällä tästä tulisi puoliksi kasvismakkara. :)

Whili

Maku hyvä, polte vähäinen, rasvaa riittävästi...
Grillatessa tuo ylimääräinen rasva todellakin poistuu tehokkaasti, mutta viekö se mukanaan myös poltetta  ???
Mitä rocotoa tuossa on käytetty ??  Voisiko seuraavaan erään laittaa hieman lisää tai tulisempaa lajiketta ??

Siika

Neljän syödyn paketin jälkeen:On se vain kyllä hyvää,ei kaikissa tuotteissa tartte niiin pirusti poltetta ollakkaan,mie siis asetun kannalle et  juurikin tällaista vastaisuudessakin.......
Tärkeintä ei ole voitto, vaan paras palkinto.

Marjis

Eka paketti syöty,  hyvää oli!
Missään tapauksessa ei mene katogoriaan "tulinen makkara"   - eikä ilmeisesti pitänytkään?
Rasvaa on riittävästi.  Saunan kiukaalla grillatessa saatiin pari seuraavaa kertaa nauttia makkaralöylyistä.  :D
Kiitokset vielä kertaalleen.

sihteeri

sehän on tehty rocoto mixistä. Elikkä kaikkia rocotoja mitä on kasvassa, joten lajikkeet on tällä hetkellä manzano rojo, turbo pube, rio huallaga, mini rocoto... saattaa olla jotain muutakin mutta nyt en muista. Tuo kymmenen prosenttia rocotoa alkaa olemaan aika maximi, tulee kasvismaggara jos vielä lisätään. Joten tällä mennään, joskus voidaan miettiä sitä nagaa joukkoon, mutta valtaosa tykkää siitä tuollaisena :)

pak

Hyvää se on tuollaisenakin, mutta nagan laittaminen joukkoon olisi, ainakin minun mielestäni, kokeilemisen arvoinen juttu.

Whili

10% makkararocotoa  ;D  Hyvät lajikkeet. 
Eiköhän se ole hyvä tuollaisena ja ainahan voi laittaa viereen kaveriksi nagakurkkusalaattia.
Nagamaggarat on sitten erikseen niille jotka chinencestä tykkää.

Feint

Onhan tuo makkaraksi älyttömän hyvää. Poltetta on, mutta sen verran vähän että noita syö vaimokekin mielellään...toisin kuin ruokaa jonka itse maustan. Eiköhän jokaiselta chilisyöpöltä löydy omat jauheet ja soossit joilla lisätä poltetta tarvittaessa ;)

rasse

Täytyy kehua makkaraa, loistava maku kyllä on! Kova oli kiire maistamaan, puoli tuntia sitten lähdin Jani M: lta makkaroita hakemasta...

Sihteeri näitä kauppaa, mutta multa ainakin meni valmistaja ohi, eli kenen tekemiä nämä olivatkaan ja mitä muuta siellä on myytävänä?

Afterburner

Olikos näitä vielä vai menikö se erä jo?

Jani M

Kyllä muuten onkin hyvää. Kunnolla lihaisaa.

Aji Chileno

Sitte kun teette uuden erän niin otan samantein 6 pakettia.

NPhoBiaz

Olen myöskin ensi erässä mukana. Sen verran hyvää kuulostaa olevan. :D

sihteeri

Liedon lihakauppa maggarat valmistaa, ja myyvät kaikkea mahdollista lihasta ;) kotoa en löytänyt pakkettia jossa olis ollu sisällysluettelo, täytyy yrittää muistaa seuraavalla kerralla kun käydään Liedossa hankkia tuo lista.
http://liedonlihakauppa.fi/index.html  tuolla voi käydä kuolaamassa kuvia lihanpaloista ;)

rasse

Kiitos sihteeri! On hyvännäköisiä kyllä muutkin tuotteet...

Whili

Lainaus käyttäjältä: sihteeri - lokakuu 09, 2014, 10:36:17 ap
Liedon lihakauppa maggarat valmistaa, ja myyvät kaikkea mahdollista lihasta ;) kotoa en löytänyt pakkettia jossa olis ollu sisällysluettelo, täytyy yrittää muistaa seuraavalla kerralla kun käydään Liedossa hankkia tuo lista.
http://liedonlihakauppa.fi/index.html  tuolla voi käydä kuolaamassa kuvia lihanpaloista ;)
Tuolla on aivan pakko piipahtaa kun niillä nurkilla pyörii  :P
Vain 146.4 km täältä...

DereksDontRun

Mulle kans seuraavaan satsiin 5 pakettia varaukseen, kun nyt meni ohi.

MrJones

Vihdoista viimein pääsin maistamaan maggaroita. Ai että, kun olikin hyvää.

jaolsten

Mekin käytiin perheen kera taas vähän patikoimassa ja laavuilla ja mukaan otettiin muutama paketti makkaraa, rocotomakkaraakin tietty! Miedolla lämmöllä pitäis varmaan tehdä viillot kuoreen, että sais tiristeltyä rasvat pihalle.. Yhtä kaikki, on täydellisen makuinen pötkylä! Vielä kun sekoittaa poppiksen nagasoosia ja chilisinappia 50/50, niin ei kaipaa itse makkaraan yhtään enempää tulisuutta!

Olen mukana seuraavassa tilauksessa 10 paketin voimin.
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013