tammikuu 08, 2025, 04:41:03 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

m:rocotmaggaraa

Aloittaja sihteeri, elokuu 20, 2014, 01:15:33 ap

« edellinen - seuraava »

zorro

Toppila sopii tännekkin,jos 4 pakettia sais  :P

DereksDontRun

Vieläkö saa? voisin kolme pakettia ottaa myös, jos ne saa jotenkin Turkuun?

Marjis

Voinko maksaa jotenkin esim.  tilille? 
En sittenkään pääse Karonkkaan, joten joudun valitettavasti turvautumaan jonku ystävällisen Tamperalaisen / Ylöjärveläisen toimitusapuun..

sihteeri

Tilille maksu onnistuu kyllä. Laittelen sulle piakkoin yv:nä tilitietoja. Noin 5 euron paketti maksu on nyt tarkentunut 5,50, maggaran hinta oli hieman noussut viime vuodesta tehtaalla, josta tämä hinnan korotus johtuu. Nyt täytyy tarkistaa maggarapakettien määrä, ennen kuin lupaan enää kenellekään maggaraa, sillä tilauksia on niin huima määrä. Ensimmäiset lähtee jakoon huomenna Karonkassa, alku viikosta lähetellään ja silloin saa myös noutaa paikalta, jotain aikataulua täytyy suunnitella noutojenkin suhteen :) Mutta herkuttelemaan päästään ihan pian!

rasse

Niin, tuota tilille maksua minäkin tarvisisin, tilasinkohan minä 4 pkt? :D

edit: tarkistin ja 4 niitä oli!  :D :D

Jani M

Lainaus käyttäjältä: rasse - syyskuu 26, 2014, 09:40:49 ap

Joo, varmaan nämä postitettavat maksetaan yleisestikin tilille?

Whili

Jos vaan vielä löytyy pari pakettia, niin voisin karonkassa huomenna lunastaa  8)

rasse

Lainaus käyttäjältä: Jani M - syyskuu 26, 2014, 15:11:31 ip
Lainaus käyttäjältä: rasse - syyskuu 26, 2014, 09:40:49 ap

Joo, varmaan nämä postitettavat maksetaan yleisestikin tilille?

Kyllä näin olettaisin, eli tilinumeroa minä kaipasin.

rasse

Sopikos se JaniM: lle ottaa paketti vastaan?

Jani M

Lainaus käyttäjältä: rasse - syyskuu 26, 2014, 19:24:38 ip
Sopikos se JaniM: lle ottaa paketti vastaan?

Noh, aiemmin sopi, mutta tällä hetkellä mun auto ei oo yhteistyökykyisenä. Taitaa olla ilman autoa pikkuisen isotöinen roudia paketti Tuirasta postista tänne.  >:(

rasse

Minä olen ensi viikon reissussa, joten mulle ei siis käy tuo makkaran talletus. Ellei siirry seuraavaan viikkoon, sitten kyllä voin ottaa, vaikka hankaluutensa siinä on sovitella työvuorojen vuoksi.

jaolsten

Marjiksen 4pkt ja MrJonesin 4pkt on Havumetsäntie 1 A2:ssa pakastimessa. Tervetuloa!

P.S. ei kiirettä, mutta viimeistään parin viikon kuluttua, kun omat loppuu, voi tapahtua harvennusta. TikTak  :D
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

Jani M

Lainaus käyttäjältä: rasse - syyskuu 28, 2014, 14:34:53 ip
Minä olen ensi viikon reissussa, joten mulle ei siis käy tuo makkaran talletus. Ellei siirry seuraavaan viikkoon, sitten kyllä voin ottaa, vaikka hankaluutensa siinä on sovitella työvuorojen vuoksi.

Eli Oulun paketti:

DoZe 4 pkt
JaniM 6 pkt
Rasse 4 pkt
Zorro 4 pkt

Rasse reissussa, mulla ei oo autoa (mutta voin tarpeen vaatiessa hoitaa paketin mun luo silti), DoZe putaalla, eli kaukana meistä muista ja mites käyttäjä Zorro?

rasse

Minä saan kyllä Haukiputaaltakin haettua. Jos hyvin käy, voisi sattua matkan varrelle jopa. Siinähän nuo tulisi samalla Jani M: llekin, voisin heittää. Missäspäin Zorro asusteli?

MrJones

Lainaus käyttäjältä: jaolsten - syyskuu 28, 2014, 16:13:17 ip
Marjiksen 4pkt ja MrJonesin 4pkt on Havumetsäntie 1 A2:ssa pakastimessa. Tervetuloa!

P.S. ei kiirettä, mutta viimeistään parin viikon kuluttua, kun omat loppuu, voi tapahtua harvennusta. TikTak  :D

Thanks. Täytyypi tulla hakemaan pikinmiten, kun on vielä tallessa...

DoZe

Lainaus käyttäjältä: rasse - syyskuu 28, 2014, 18:30:30 ip
Minä saan kyllä Haukiputaaltakin haettua. Jos hyvin käy, voisi sattua matkan varrelle jopa. Siinähän nuo tulisi samalla Jani M: llekin, voisin heittää. Missäspäin Zorro asusteli?

Eihän tämä Haukipudas niiiin kaukana Oulun keskustasta ole, varsinkin jos autolla liikkuu. Reilussa vartissa tänne sieltä ajeleepi. Jääkaapissa/pakastimessa pitäisi tilaa olla sen verran että sinne jokunen ylimääräinenkin makkarapaketti mahtuu. Mutta katsellaan missä Zorro asustaa, josko olisi parempi sijainti.

sihteeri

No mites tämä Oulun paketti? Onkos se nyt teidän kolme kimppatilaus, nin voisin laittaa maksutietoja tulemaan ja sais nuo postikulutkin jaettua? Muille oon laitellu tänään maksutietoja tulemaan, niin saadaan maggarat matkaan :)

Jani M

Lainaus käyttäjältä: sihteeri - syyskuu 29, 2014, 13:31:13 ip
No mites tämä Oulun paketti? Onkos se nyt teidän kolme kimppatilaus, nin voisin laittaa maksutietoja tulemaan ja sais nuo postikulutkin jaettua? Muille oon laitellu tänään maksutietoja tulemaan, niin saadaan maggarat matkaan :)

Kimppatilaus juu, mutta eikös meitä ollut neljä? Minä, rasse, DoZe ja Zorro?

sihteeri

No onhan teitä neljä, kuhan testasin osaatteko laskea ;D ( tai sitte en osaa ite, mutta sitä en tunnusta ikinä)

Jani M

Lainaus käyttäjältä: sihteeri - syyskuu 29, 2014, 15:26:46 ip
No onhan teitä neljä, kuhan testasin osaatteko laskea ;D ( tai sitte en osaa ite, mutta sitä en tunnusta ikinä)

Jep. Laita maksutiedot, niin maksellaan pois ja minä voin ottaa paketin vastaan. Laitan yksityisviestillä yhteystiedot.