kesäkuu 26, 2024, 10:03:53 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


O/V: Rocaton siemeniä

Aloittaja Kakq, syyskuu 04, 2014, 13:54:22 ip

« edellinen - seuraava »

Kakq

Moi,

sattuisiko kellään olemaan ylimääräisiä Rocaton (c. chinense) siemeniä, joista voisi pientä korvausta vastaan luopua?

Vaihdossa olisi tarjota myös joitain sekalaisia siemeniä, joista useimmat ovat useamman vuotta vanhoja, joten itävyydestä en mene takuuseen.

Tuoreita siemeniä on seuraavista lajikkeista:

C. baccatum:
Pea
Lemon drop
Omnicolor

C. annuum
Peter pepper

C. chinense
Pimenta de neyde

Ja sitten ne, jotka ovat vähän vanhempia:

C. annuum
Jalapeno
Tepin

C. baccatum
Aji Benito
Aji Cristal
Bubba
Cap 272
Champion
PI 441596
Starfish
PI 260567 (microcarpum)

C. chinense
7pod
Aji Cachucha
Cap 869
C04418
Harold's St. Bart
Yellow bullet habanero

C. frutescens
Cap 1011

C. pubescens
Canario
C04869
Locato
Red peruvian rocoto

C. cardenasii
Ulupica

Yhteyttä voi ottaa yv:llä tai sähköpostilla osoitteeseen fruktkt ät gmail piste com.

Kakq

Ovatko Rocaton siemenet todella näin kiven alla? :o Kuvittelin että niitä löytyisi joka toiselta harrastajalta pöytälaatikoiden pohjalta, kun niitä on marketeissakin myyty. Itse heräsin vähän myöhään tänä vuonna, eikä ainakaan Kupittaan sittarissa niitä enää ollut. Nostelen nyt kuitenkin tätä viestiä, jos jollakulla niitä on ja malttaisi ja viitsisi muutamasta siemenestä luopua pientä rahaa tai vaihtareita vastaan. 

Jame

Mulla on jokusia viime vuonna Fatalii Gourmetin marketti-Rocatoista kerättyjä. Laita YV:llä osoitetiedot niin voin jokusia laittaa postitse tulemaan.
Failure is simply the opportunity to begin again - this time more intelligently.

Huru-ukko

Lainaus käyttäjältä: Kakq - syyskuu 10, 2014, 18:39:26 ip
Ovatko Rocaton siemenet todella näin kiven alla? :o Kuvittelin että niitä löytyisi joka toiselta harrastajalta pöytälaatikoiden pohjalta, kun niitä on marketeissakin myyty. Itse heräsin vähän myöhään tänä vuonna, eikä ainakaan Kupittaan sittarissa niitä enää ollut. Nostelen nyt kuitenkin tätä viestiä, jos jollakulla niitä on ja malttaisi ja viitsisi muutamasta siemenestä luopua pientä rahaa tai vaihtareita vastaan.

Minulla on myös markettichilistä kerättyjä siemeniä. Idätin pari kasvia, eikä niistä ainakaan ensimmäisestä tullut esikuvansa mukaista podia. Toinen kasveista  ei taida ehtiä tälle vuodelle tekemään mitään. Podi muistuttaa luotia, ja tulisuutta oli tullut lisää maun kärsiessä.....
Eipä niitä viitsi muille tarjota....


Kakq

Siemenet saatu. Ketjun voi minun puolestani poistaa tai antaa painua alas.

Tosin jos jotakuta sattuu aloituspostauksessa maininut siemenet kiinnostamaan niin yksityisviestillä tai sähköpostilla sopii kysellä.