tammikuu 10, 2025, 11:55:24 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Yaran lannoitteet, kimppatilaus Tampereen seudulla 2016

Aloittaja Whili, syyskuu 29, 2014, 16:05:12 ip

« edellinen - seuraava »

NPhoBiaz

Lainaus käyttäjältä: chipe - maaliskuu 18, 2016, 00:32:20 ap
Niin kuis tuo logistiikka nyt hoidetaan? Saisikos NPhoBiazin ja Memsien säkit ensin jonnekin yhteiseen paikkaan etteivät kaikki reissaa kahteen paikkaan kaupungilla? :)

Mikäs Calcinitin kilohinta muuten oli? (Edit: ensimmäisen sivun perusteella näemmä luokkaa euron kilo)

Saahan nuo. Voidaan varmasti Memsien kanssa hoitaa asia niin, että toimitan myös oman säkkini hänelle. Tuo Haifa CAL on vähän kalliimpaa kuin tuo Yara, 1,5€/kg. Ajattelin alkuun, että jos menee liikaa irtomyynniksi, niin löin alle 5kg tilauksiin 2€/kg, mutta tuosta voidaan luopua.

sorrii

Mitenkäs on ajateltu pakattavaksi?? Muovikassit ei välttämättä kestä ehjänä ...
Riittääköhän 4l säilöntäsanko 5kg'lle?

Alkaakin kohta Nutrifortet loppua ...
ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`

Memsie

Omille lannotteille suunnittelin 10l ämpäriä + kantta, eivät onneksi montaa euroa maksa. Kenties joku jolla on itseasiassa ollut näitä, osaa kommentoida paino-tilavuussuhdetta?

Whili

Noi jauhot on yleensä hieman vettä painavempia eli 1kg = 9 - 9½ dl

Mites on, jäikö mulle yhtään lannotteita ??

Memsie

Whili, alustavasti vissiin ei. Pienensin omankin eräni nyt viiteen kiloon että yksi säkki riittää. Mutta, jos joku haluais sittenkin vähän enemmän tai kimppaan löytyisi vaikka vielä yksi ottaja, kaksikin säkkiä voin ostaa kyllä. Mutta en itselleni varsinaisesti tarvitsisi ihan 20 kiloa..

Whili

Näin vähän arvelinkin. Kysellään sitten loppukesästä jos jostain saisi pari kiloa...   8)

Memsie

Eli, nyt saa vielä korjata jos oon katsonut jotain väärin:

Chipe, 10kg hydro, 5kg Haifa Cal
NPhoBiaz, 5kg hydro
sorrii, 5kg Hydro, 3-5kg Haifa Cal

Ja tosiaan, Hydro 2,2€/kg ja Haifa Cal 1,5€/kg, käteisellä, kulkeutuvat auton peräkontissa melko vaivatta Tampereen keskustan lähimaastoon + Kangasalle.

Ja jos on vielä joku mattimyöhäinen, niin vielä ehtii kimppaan mukaan jos ottaa 5-10kg.

sorrii

ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`

Whili

maaliskuu 18, 2016, 15:40:41 ip #68 Viimeisin muokkaus: maaliskuu 18, 2016, 15:43:20 ip käyttäjältä Whili
Lainaus käyttäjältä: Memsie - maaliskuu 18, 2016, 13:46:11 ip
Ja jos on vielä joku mattimyöhäinen, niin vielä ehtii kimppaan mukaan jos ottaa 5-10kg.
Laskikko ittees mukaan tuohon ??  ..mulle kelpaa jo on ylimääräistä...

Memsie

maaliskuu 18, 2016, 15:43:09 ip #69 Viimeisin muokkaus: maaliskuu 18, 2016, 15:50:24 ip käyttäjältä Memsie
Drrr, pahoittelen epäselvyyttäni. Jos siis saatais Whilin lisäksi vielä 5-10 kilolle ostaja, niin menis kaks säkkiä kokonaan jakoon.

Eli siis, itseni (ja Whilin) lisäksi tällä hetkellä on ottajat 20kg lannoitetta. Itse ottaisin mieluiten 10kg, ja Whili 10kg, jolloin ollaan 40kg:ssä. Tästä jää vielä 10kg, jota en varsinaisesti halua itselleni. :)

Whili

maaliskuu 18, 2016, 15:45:03 ip #70 Viimeisin muokkaus: maaliskuu 18, 2016, 15:49:10 ip käyttäjältä Whili
Lainaus käyttäjältä: Memsie - maaliskuu 18, 2016, 15:43:09 ip
Drrr, pahoittelen epäselvyyttäni. Jos siis saatais Whilin lisäksi vielä 5-10 kilolle ostaja, niin menis kaks säkkiä kokonaan jakoon.
Mä voin ottaa 15kg  +  calcinittia 5 - 10kg jos on.

..ja mulla on kannellisia ämpäreitä jos joku tarttee.

Memsie

Okeih, check. Jos Whili ottaa 15kg, mäkin voinen ottaa 15kg ja saadaan jaettua tasan 2 säkkiä. Calcinit-vastaavaa pitäis riittää Whilille 5-7kg jos nyt oikein laskin. :)

NPhoBiaz

Mä voin ottaa 5kg ilmoittamani lisäksi, eli yhteensä 10kg. :)

Memsie

chipe

Ja tosiaan, Hydro 2,2€/kg ja Haifa Cal 1,5€/kg, käteisellä, kulkeutuvat auton peräkontissa melko vaivatta Tampereen keskustan lähimaastoon + Kangasalle.

Löytyykös autosi varustelistasta vaaka vai kuinka meinasit hoitaa annostelut peräkonttimyynnissä?

Memsie

Lainaus käyttäjältä: chipe - maaliskuu 19, 2016, 00:12:52 ap

Löytyykös autosi varustelistasta vaaka vai kuinka meinasit hoitaa annostelut peräkonttimyynnissä?

No, ei se ihan vakiovarusteisiin sentään kuulu, mutta keittiövaaka voinee kulkea takakontissa tarvittaessa, sillä tosin voi punnita kerrallaan maksimissaan viisi kiloa.

Memsie

Jaaaaaa sehän meni sitten vähemmän hyvin.

Mähän olin tosiaan varannut etukäteen kaksi säkkiä, piti olla varastossa. Maksoinkin kaksi säkkiä. Mutta kun tänään sitten maksamisen jälkeen menin myyjän kanssa niitä sieltä varastosta etsimään, niin eipä niitä siellä ollut.

Lupasivat selvitellä missä säkit ovat jos missään, kun ovat saldoihin jääneet kummittelemaan, ja kertovat sitten että löytyykö jostain Hydroa ylipäätään. Sillä lailla vahva suoritus tällä kertaa.

Päivittelen tänne kunhan tiedän jotain.

NPhoBiaz

Haamulannoitteita :o Toivottavasti löytävät säkit, niin saadaan pikkuisille syötävää. :)

Memsie

Jaaha, sähköpostin mukaan lannoitteet ovat kuitenkin siellä, vaikkemme niitä hyvästä yrityksestä huolimatta löytäneet. No, uskon sitten kun näen, mutta valoa tunnelin päässä sittenkin siis. :D

Memsie

maaliskuu 24, 2016, 17:06:21 ip #79 Viimeisin muokkaus: maaliskuu 24, 2016, 17:09:48 ip käyttäjältä Memsie
No niin, lannoitteet ovat hallussani. En kyllä yhtään ihmettele, miksemme niitä maanantaina löytäneet, koska säkeissä ei lue päällä hydro ja ravinnepitoisuus ilmoitetaan kahtena erilaisena numerosarjana, 6-14-30 ja 6-6.1-24.9.. Minulle kuitenkin vakuutettiin, että kyseessä on oikea tuote siitä huolimatta, ilmeisesti muualla maailmalla myydään eri vahvuista Hydroa kuin Suomessa.

Tältä se siis suunnilleen näyttää..