heinäkuu 05, 2024, 11:21:49 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


OV: Bolivian Rainbown siemeniä

Aloittaja PP, marraskuu 03, 2014, 22:09:04 ip

« edellinen - seuraava »

PP

Hei,

Chiliyhdistys ottaisi kiitollisena vastaan suurehkon määrän (väh. sata, mieluummin enemmän) Bolivian rainbown siemeniä uusille jäsenille jaettavaksi ja messuilla myytäväksi. Kaikki tuotto (hinta 1 e/5 siementä) jää yhdistykselle.

Voidaan noutaa pk-seudulla rajoitetusti tai maksaa postitus. Pieni korvaus siemenistä on myös mahdollinen.

Jame

Minulla on ehkä satakunta joutilasta.
Failure is simply the opportunity to begin again - this time more intelligently.

chipe

Ens vuonna pitää kyllä panostaa edes kohtuullisella todennäköisyydellä risteymän välttäneiden siemenien keräilyyn. Vieressä lojuu sadoittain Bollen siemeniä jotka on mulle pelkkää perkuujätettä (aiheuttivat pirulaiset vuorokauden sormipoltonkin) mutta eihän noita nyt tuollaiseen käyttöön uskalla kun ei uskalla yhtään sanoa mikä ne on siittänyt.

PP

Lainaus käyttäjältä: chipe - marraskuu 03, 2014, 23:15:43 ip
Ens vuonna pitää kyllä panostaa edes kohtuullisella todennäköisyydellä risteymän välttäneiden siemenien keräilyyn. Vieressä lojuu sadoittain Bollen siemeniä jotka on mulle pelkkää perkuujätettä (aiheuttivat pirulaiset vuorokauden sormipoltonkin) mutta eihän noita nyt tuollaiseen käyttöön uskalla kun ei uskalla yhtään sanoa mikä ne on siittänyt.


Missä oloissa kasvi on ollut? Jos ristissä ja sekaisin ei kasvanut toista annuumia tai chinenseä, siemenet kelpaa. Harva näitä kerää puhtautta varmistaen.

chipe

Lainaus käyttäjältä: PP - marraskuu 03, 2014, 23:22:37 ip
Missä oloissa kasvi on ollut? Jos ristissä ja sekaisin ei kasvanut toista annuumia tai chinenseä, siemenet kelpaa. Harva näitä kerää puhtautta varmistaen.


Vieressä oli ainakin Lombardoa annuumina ja lähellä Rocatoa ja Pimenta Diomaria chinensenä ja kasvarin katossa Starfish baccana pudotteli pölynsä kaiken mahdollisen päälle... Ja Bolle ei ollut mikään bonsai vaan tunki lonkeroitaan parhaimmillaan metrin tai puolenkintoista päähän että tiedä mihin kaikkeen ylti... Habaneroihin ja Poblanoon varmaan lisäksi ainakin. Eli ei kannata tuota harkitakaan.

bluesman

 Voin toimittaa 20 pussillista etiketillä varustettuna jos vaan joku pakkaa tuotteet. Muutama muukin lajike saattaa löytyä.

Jame

Valitettavasti en voi minäkään taata lajipuhtautta noille. Siemenet ovat viime vuodelta enkä enää edes muista mitä kaikkia Bollen naapureina asusteli.
Failure is simply the opportunity to begin again - this time more intelligently.

Tuula P

marraskuu 16, 2014, 16:28:21 ip #7 Viimeisin muokkaus: marraskuu 16, 2014, 16:43:56 ip käyttäjältä Tuula P
Hei!

Minulla on ylimääräisiä Bolivia Rainbow`n siemeniä n. 400 kpl. Jos löytyisi vaihdossa  CO5641 C.chacoensen ja C.parvifoliumin siemeniä.

t.tuula