tammikuu 09, 2025, 23:11:43 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Projekti: Hainan Yellow Lantern

Aloittaja NPhoBiaz, joulukuu 27, 2014, 21:17:22 ip

« edellinen - seuraava »

NPhoBiaz

Lainaus käyttäjältä: ChiliSiili - lokakuu 26, 2016, 16:32:06 ip
Ja nuo kuvat niistä, en ole moisia oksia/satoisuutta ennen nähnyt... voisiko keltanokka saada vastaavan sadon?

Aivan varmasti, tämä on satoisin chinense johon olen itse törmännyt. :)

chilifellow

Hienoa NPhoBiaz ja muut kasvattaja kumppanit! Keltaista keisaria ois kiva kasvattaa. Chinenseä on vähä vältelly, mut jos tää ois takuu varma kotiolosuhteissa kasvattaa?
# www.chiliyhdistys.fi / jäsen 058 #

Maikeli

Madde 1992

Oliskos näitä siemeniä vielä mahdollista saada itselleni? :)

NPhoBiaz

Lainaus käyttäjältä: Madde 1992 - marraskuu 02, 2016, 19:39:44 ip
Oliskos näitä siemeniä vielä mahdollista saada itselleni? :)

Pyritään tämän kuun aikana saamaan ensimmäinen (pieni) erikoiserä myyntiin. :)

Madde 1992

Ilmoitetaanko siitäkin tässä ketjussa ja voinko maksaa jo ennakkoon? :)

NPhoBiaz

Lainaus käyttäjältä: Madde 1992 - marraskuu 02, 2016, 20:37:29 ip
Ilmoitetaanko siitäkin tässä ketjussa ja voinko maksaa jo ennakkoon? :)

Ennakkomaksuja ei vielä oteta, kun ei ole paketin lopullista hintaa vielä päätetty. Tänne ketjuun ilmoitetaan asiasta, kuten varmasti facebookin puolellakin. :)

Madde 1992

Laitoin seurannan päälle tähän ketjuun ja heti ostan kunhan homma on siinä pisteessä, mutta joka tapauksessako tämän kuun aikana? :)

NPhoBiaz

Tämän kuun aikana on tavoite, mutta varmaksi en uskalla mennä lupaamaan. Se riippuu muutamasta asiasta, jotka eivät ole minun hallinnassani. :)

Madde 1992

No mulla on tosiaan tän viestiketjun seuranta päällä et tuskin tuun niistä paitsi jäämään eli tosiostaja olen :)

chilifellow

Hyvää on hyvä odottaa. Niinku talven ensilunta. Respectit HYL kasvattajille!

Madde 1992

NPhoBiaz

Tiedotusluontoinen asia!

Siemenien ensimmäisen erikoiserän myyntiin laitto lähestyy. Raotan vähän ennakkoon tietoja, että mistä tässä on kyse.

Koska projekti on kesken, eikä puhtaita siemeniä vielä ole tarpeeksi suureen jakoon, tullaan innokkaimmille myymään vain pieni ja erittäin rajoitettu erä. Mitä todennäköisimmin siemenpaketteja tullaan julkaisemaan vain 20. Näin ollen haluanet varmistaa siementen saannin, jos kuulut tähän innokkaiden joukkoon. Ja tässä tulee ennakkovaroituksen syy:

Erikoiserän paketteja myydään ensisijaisesti chiliyhdistyksen jäsenille! Joten mikäli et ole jäsen, sinulle jätetään tässä pari viikkoa aikaa liittyä. :) Jos pohdit, että joudutko heti tammikuussa maksamaan uuden jäsenmaksun, niin et joudu. Kaikki vielä tänä vuonna liittyvät saavat loppuvuoden jäsenyyden kaupan päälle, ja maksettu jäsenmaksu koskee vuotta 2017. Joten kipin kapin jäsenhakemusta laittamaan osoitteessa http://www.chiliyhdistys.fi/ :)

Mikäli chiliyhdistyksen jäseniltä jää paketteja yli, niin sitten myydään yhdistykseen kuulumattomille harrastajille. Pieni haju tässä kuitenkin on, että tulevat menemään kuumille kiville...

... nimittäin siinä ei ollut vielä kaikki. ;) Sen lisäksi, että paketissa on Hainan Yellow Lanternin siemeniä, mukaan laitetaan jotain, joka tekee tästä paketista keräilyharvinaisuuden! Nämä paketit ovat numeroituja erikoisuuksia, joiden arvo tulee olemaan varmasti hintansa veroinen. 8)

Madde 1992

Mä olen hakemuksen laittanut jo eilen että luulis että hyvin kerkeen :)

chilifellow

NPhoBiaz

Lainaus käyttäjältä: chilifellow - marraskuu 04, 2016, 07:19:59 ap
Varaan yhden paketin. Kiitos.

Valitettavasti ennakkovarauksia ei oteta tässä vaiheessa, mutta myyntipäivä tullaan ilmoittamaan hyvissä ajoin, jotta osaat olla kärppänä tilaamassa. :)

Madde 1992

Tössö-64

Yksi chiliyhdistyksen jäsen odottelee malttamattomana myyntiajankohtaa.  :chili:

KP78

Kaikki tätä oottaa. Kaikki ei vain julkisesti myönnä.

MRgreen