tammikuu 10, 2025, 07:17:32 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Tu0m0 toheloi

Aloittaja Tu0m0, maaliskuu 01, 2015, 21:08:29 ip

« edellinen - seuraava »

Tu0m0

Hei vaan hei, olen päänsä chileillä sekoittanut vuosia sitten ja kasvatustakin joskus koittanut. Tietämättömänä ja surullisena luopunut jo toivosta omista chileistä. Tänä vuonna päätin ottaa chiliä "sarvista" ja koittaa kasvatusta ihan kunnollisilla ohjeilla.
Ensimmäiset kylvöt tein 21.2.15  ja nyt siellä on muutama lajike on päätään nostanut.

Asun pääkaupunkiseudulla muksujeni kanssa ja koko perhe on "chilipäitä",  kuopus vasta 6v ja hyvin maistuu jalapeñot ja habanerot.

Kiitos, että pääsin tänne mukaan ja saan vihdoinkin kunnollisia neuvoja ja oppeja  :)
~Jos mä vaan tän enää istutan~

Jame

Tervetuloa pk-seudun alati kasvavaan chiliharrastajien joukkoon!

Neuvoja pesee ja ehkä ylimääräisiä taimiakin saattaa joltakulta liietä mikäli omien kasvatusten kanssa käy köpelösti.
Failure is simply the opportunity to begin again - this time more intelligently.

ChiliSiili

Tervetuloa mukaan! Hienoa että Uudenmaan aluejaoston alueella alkaa jäsenten määrä kasvaa :) Niin ja uteliaana pitää kysellä mitäs lajikkeita on on varattu kasvatukseen?
ChiliSiilin kasvatuksia ja muuta elämää voi kurkkia: http://chilisiili.blogspot.fi/

Tu0m0

Lainaus käyttäjältä: ChiliSiili - maaliskuu 01, 2015, 21:57:41 ip
Niin ja uteliaana pitää kysellä mitäs lajikkeita on on varattu kasvatukseen?

-Bird´s eye malawi
-Peruvian Wild
-Aji Norteno
-Bolivian Rainbow
-Pellegrino
-Mata Frade
-Clavo, red
-Moruga scorpio
-Purple Bhut jolokia

Näillä menen tänä vuonna :) Toivottavasti lykästää, juuri hetki sitten laitoin vielä idätyslautan "tulille" enpä ole ennen kuullutkaan sellaisesta ja mielenkiinto heräsi samantien ;)
~Jos mä vaan tän enää istutan~

0lli

If you want to be happy for a lifetime, be a gardener.

Toby

Hoidan & kasvatan chiliä apinan raivolla.

Habapapa

Tervetuloa joukkoon! siitä se lähtee ja nälkä kasvaa syödessä  :)
Moni hyvä paranee Chilillä :)