huhtikuu 09, 2025, 17:18:11 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Yleisen valokuvakilpailun kommentointiketju

Aloittaja NPhoBiaz, huhtikuu 07, 2015, 15:04:25 ip

« edellinen - seuraava »

Chilivaari

Lainaus käyttäjältä: ottulo - helmikuu 09, 2017, 11:55:44 apTätä "ohjetta" noudattaen avasin kuun kisan tuolilta välillä nousematta. Kaikki tarvittava oli käden ulottuvilla ilman kurottelua.

Hienoa.
Kuva on mystinen, siitä tulee vaikka mitä mieleen, nesteet ensimmäiseksi.
Olisin jättänyt selittävän otsikon pois.

akselsson1

Chilihulluutta jo vuodesta 2011

ottulo

Lainaus käyttäjältä: Chilivaari - helmikuu 09, 2017, 12:14:00 ip
Kuva on mystinen, siitä tulee vaikka mitä mieleen, nesteet ensimmäiseksi.
Olisin jättänyt selittävän otsikon pois.

Olen tähän mennessä "nimennyt" kaikki kuvani kisassa, joten tein niin nytkin, eikä tullut muutakaan mieleen. Ehkä olisi tulkinnanvaraa jättänyt vielä enemmän ilman sitä. Ensimmäinen mielikuvasi on aika lähellä totuutta, vaikka kuvaushetkellä nestettä ei läsnä ollutkaan. :P

Aji Inferno

Mainio aihe! :)  Vaikka monia hyviä valokuvia on täällä nähty, itselläni hattu nousee erityisesti Akselssonin ja Chilifaarin jatkuvasti todella upeasta tuotannosta! :)  Kaikki kuvaamaan ja haastamaan jampat! ;)

akselsson1

Lainaus käyttäjältä: Aji Inferno - helmikuu 11, 2017, 04:45:12 ap
Mainio aihe! :)  Vaikka monia hyviä valokuvia on täällä nähty, itselläni hattu nousee erityisesti Akselssonin ja Chilifaarin jatkuvasti todella upeasta tuotannosta! :)  Kaikki kuvaamaan ja haastamaan jampat! ;)

Tirsk, johan tässä punastuu  ^-^
Jotain oon tässä koittanut kehitellä, vaan on vielä idea vaiheessa  ???

Chilivaari

Helmikuun valokuvakisan aiheena on  Sileä

Vielä mahtuu mukaan, 3 päivää aikaa. Aiheita löytyy läheltäkin:
http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=17506.msg337291#msg337291

Chilivaari

akselsson1

Tuli taas keskenään hyvin erilaisia kuvia  :)
Jos kevään tullessa ja valon lisääntyessä saataisiin lisää porukkaa kisailemaan, olisi kiva  ^-^

wipsu

Osallistun  ;D sitten kun saan kuvia taas helpommin lisättyä ja ehdin  :P  Helmikuu mennyt hujauksessa ohi ja vasta tänään näin jotain oikeasti "sileää". Kisakivan arvoisen sileää.

Monesti olen kisakuvia miettinyt ja aihe mielessä ympäristöä katsellut, mutta toteutus vaatisi kameran ja pienen tietoteknisen hetken  ::) liian usein kuukausi on loppunut, ennen kuin olen ehtinyt toteuttaa ne loistoideat  ;D
Yks
Kaks
oho.

akselsson1

Lainaus käyttäjältä: wipsu - maaliskuu 02, 2017, 17:26:08 ip
Osallistun  ;D sitten kun saan kuvia taas helpommin lisättyä ja ehdin  :P  Helmikuu mennyt hujauksessa ohi ja vasta tänään näin jotain oikeasti "sileää". Kisakivan arvoisen sileää.

Monesti olen kisakuvia miettinyt ja aihe mielessä ympäristöä katsellut, mutta toteutus vaatisi kameran ja pienen tietoteknisen hetken  ::) liian usein kuukausi on loppunut, ennen kuin olen ehtinyt toteuttaa ne loistoideat  ;D

Näistä syistä vähintään yksi kamera on aina oltava mukana jos lähtee roskiskatosta kauemmas  ;)

ottulo

maaliskuu 06, 2017, 21:46:52 ip #390 Viimeisin muokkaus: maaliskuu 06, 2017, 21:53:35 ip käyttäjältä ottulo
Uusi kisa avattu: http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=17547.msg338191#msg338191
Tarkistan nyt vielä, ettei tuo aihe ole liian lähellä jotakin aiempaa... Muistini mukaan ei, mutta muutetaan jos tarvis.

E: Tän ketjun aloitukseen vois päivittää puuttuvat:

Joulukuu 2016, Muodot ja kuviot, Aji Inferno
Tammikuu 2017, ...Sillä pimeä on yö ja täynnä kauhuja!, Chilivaari
Helmikuu 2017, Sileä, ottulo
Maaliskuu 2017, Kasvu, ------

NPhoBiaz

Lainaus käyttäjältä: ottulo - maaliskuu 06, 2017, 21:46:52 ip
E: Tän ketjun aloitukseen vois päivittää puuttuvat:

On unohtunut päivittää voittajalistaa, kiitos muistutuksesta!

Chilivaari

Laita nyt MiM se kuvasi jonnekin näkyviin, kun tuo Dropboxikin näyttää temppuilevan.
On se niin hieno, että minäkin vedän omani pois, ellet sinä saa sitä takaisin.

ottulo

Kyllä täällä näkyy edelleen molemmat kisakuvat (päivitin sivuakin, jotta lataa ne uusiksi). Vai ehtiköhän MiM jo itse väliin dropboxin kautta (viestiä ei täällä ole muokattu)?

Chilivaari

On se palannut. Päivällä ei ollut hajuakaan kuvasta, ei millään keinolla.
Ehkä boxissa oli tilapäisvikaa.

MiM

Oho - ei, en ole itse koskenut tuohon. Eli todennäköisesti/toivottavasti joku tilapäinen ongelma. Kertokaa jos jatkaa temppuilua, niin siirrän muualle.

Kiitos kehuista, Vaari   :)
Viime vuodesta opin sen asian, ettei kannata aloittaa liian aikaisin ja ravinteita voi antaa myös vähemmänkin. 8)
-Chilijamppa-

wipsu

Ei sukkka, jonkun muunkin kisakuvassa kasvi "ponnistaa". Huoh, no empä jaksa muokata, koska lasvit ponnistelevat mielellään  :o  :D
Yks
Kaks
oho.

akselsson1

Lainaus käyttäjältä: wipsu - maaliskuu 31, 2017, 20:10:07 ip
Ei sukkka, jonkun muunkin kisakuvassa kasvi "ponnistaa". Huoh, no empä jaksa muokata, koska lasvit ponnistelevat mielellään  :o  :D

Hyvä sitä on vähän ponnistella  :D

NPhoBiaz

Ei tainnut akselssonin kuva ehtiä mukaan maaliskuun kisaan?

akselsson1

Lainaus käyttäjältä: NPhoBiaz - huhtikuu 01, 2017, 16:25:34 ip
Ei tainnut akselssonin kuva ehtiä mukaan maaliskuun kisaan?

En tiiä :D ei pakko oo hyväksyä jos ei taho, mutta äänestystäkään ei kyl vielä oo alotettu  ::)