tammikuu 24, 2025, 22:04:34 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Morjens!

Aloittaja aphertti, kesäkuu 26, 2015, 20:44:12 ip

« edellinen - seuraava »

aphertti

Moikka kaikille!
Täällä arska helsinkiläinen vantaalta! Oon tässä vuoden verran seuraillu enempi tai vähempi näitä vormuloita ja oon ollu hyvin kiinnostunu porukoitten kertomuksista, mielipiteistä ja päikkäreistä! Itelle chili kasvatus tuli ensikertaa mieleen ku alettiin emännän kaa laittaa chilejä melkein kaikkiin ruokiin ja kerran tuli mieleen et otetaan siemenet poijes ja tumpataan multiin. Siitä se sit läks ku ruskeesta alkoi erottumaan vihreätä ja alkoi chilin kasvatus. Kivasti ne siitä kasvoikin en vain ollut vielä ihan perillä noitten valontarpeesta ym. Ensimmäisen habaneron sain kasvamaan jotenkin ja se tuotti jopa yhden podin  kunnes siirsin sen parvekkeelle jolla kävi joku chilin tappaja lintu tai sitten ohkanen runko ei kestänyt yhtään tuulta. Sitten bongasin varmaankin googlesta fatalii seedsin ja tilasin jotain siemeniä ja oon saannu bolivian rainbown ja black scorpionin kielen kasvamaan ja ensimmäistä satoakin on tässä saatu. :)

Kiitos kaikille jo tässä vaiheessa hyvistä ideoista ja kasvatusvinkeistä!

Lähetetty minun SM-A500FU laitteesta Tapatalkilla

NPhoBiaz

Tervetuloa mukaan kirjoittelemaan!

Vahvasti veikkaisin, ettei kyseessä ollut chilintappajalintu. :D Oletettavasti valonpuutteen vuoksi habasi kasvoi pitkäksi ja honteloksi. Kun varrella on mittaa, muttei paksuutta, en yhtään ihmettele jos tuulenpuuska sai aikaan rungossa *naps*-äänen. ::)

aphertti

Juu sehän oli sellanen pikkurilin paksunen melkee metrin pitunen ni ei ihme että napsahti tatki. :)

0lli

If you want to be happy for a lifetime, be a gardener.

Toby

Hoidan & kasvatan chiliä apinan raivolla.

aphertti

Kiitosta kiitosta. :)