tammikuu 11, 2025, 12:35:58 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Yleinen valokuvakilpailu, joulukuu 2015

Aloittaja InkRose, joulukuu 08, 2015, 23:52:08 ip

« edellinen - seuraava »

InkRose

Joulukuun valokuvakilpailun aihetta on tässä pari päivää töiden lomassa pähkäilty. Ne jotka minua vähänkään tuntevat, eivät ylläty että on esiintynyt vaikeutta päättää se yksi aihe. Sopivasti kuitenkin tässä iltasella alkoi taas soida päässä joululaulut ja sieltähän se aihekin hyppäsi syliin: "Arkihuolesi kaikki heitä..." eli mielenrauhaa, lepoa ja/tai rentoutumista haetaan.

Alla sääntöjä. Muistetaan kilpailun leikkimielisyys ja kilpailuhan on avoin kaikille ja sääntönä on, että kuva on valokuva. Kuvan muokkaaminen on tietyssä määrin sallittua, kunhan muistetaan reilun pelin säännöt ja pysytään erossa kuvakollaaseista ja ylenpalttisesta efekteistä.

§1 Kuva itse otettu kisakuukauden aikana, liittyy annettuun aiheeseen.
§2 Kuvan voi nimetä tai selitellä, mutta se ei ole tarpeen. Kuvaustiedot voi laittaa mukaan jos haluaa.
§3 Kommentointi Yleisen valokuvakilpailun kommentointiketjuun, äänestyksen alettua kommentointi kisaketjussa sallittu.
§4 Äänestys seuraavan kuukauden 1. - 5. päivä. Äänestys on kaikille avoin.
§5 Voittaja järjestää seuraavan kilpailun ja päättää aiheen, saa osallistua itse ja toimii ylituomarina. Voittaja ei saa ratkaista tasapeliä omaksi edukseen.

ottulo

Aaton odottelua...

Kuvauskalusto: Jolla (puhelin), F2.40 | 1/17 s | 4.22 mm
Pientä croppausta ja väriensäätöä IrfanViewissä

[saattaa vaihtua vielä...]

MiM

Viime vuodesta opin sen asian, ettei kannata aloittaa liian aikaisin ja ravinteita voi antaa myös vähemmänkin. 8)
-Chilijamppa-

Chilivaari

Habanero jouluna

Olympus M5 II, kittilinssi 14mm

NPhoBiaz

akselsson1

Arkihuolesi kaikki heitä,
koira syliisi nukahtaa,
silmäluomet painaa,
joulu on levon aikaa.

Sony A58 sigma 30mm/F1.4
Chilihulluutta jo vuodesta 2011

InkRose

Sääksjärvi Sunset 28-12-2015 by Antti Säämänen, on Flickr

Kyllä tällaisina hetkinä arki ja aherrus unohtuu.

Olympus E-M10, Samyang 7,5 mm fisheye.

NPhoBiaz

Yleisesti ottaen todella nättejä kuvia oli tässä kuussa. :) Katsotaan, kuka polkaisee käynriin 2016:n ensimmäisen kilpailun!