kesäkuu 17, 2024, 00:20:29 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Poistettu

Aloittaja Cassu, tammikuu 04, 2016, 03:27:51 ap

« edellinen - seuraava »

Cassu

tammikuu 04, 2016, 03:27:51 ap Viimeisin muokkaus: lokakuu 28, 2018, 16:31:45 ip käyttäjältä Cassu
--

NPhoBiaz

Lainaus käyttäjältä: Cassu - tammikuu 04, 2016, 03:27:51 ap
Mä lupaan, mä kerron teille heti ensimmäisenä, kuulutte top ykkösiin mitä tulee niihin ihmisiin jotka saa tietää mitä chilejä pistän kasvamaan.


Tunnen itseni etuoikeutetuksi. :D Onnea tulevalle kaudelle, olkoon Igorin muisto kanssamme ja toivottavasti näemme "kakkasutaisuja" jatkossakin. ;) Aivan loistavia!

wipsu

Tsemppiä kauteen ja lisää kakkasutasuja, idea siellä taustalla on kuitenkin visuaalista ilmettä tärkempi. Ainakin minulle, puuttuu toi nuottikorva kokonaan, niin ei haittaa  :P
Yks
Kaks
oho.

cornell

Hienoa settiä!

Ei kannata kaupoilla kysellämitään harrastukseen liittyvää, ennen forumin konsultointia.... Niin useasti on tullu outoiltua puutarhaliikkeessä. Paikallisessa hamppupuutarhurien kaupassa olen ehkä se ainoa asiakas joka oikeesti kasvattaa chilejä ja sielläkin joutuu selittään...

Voimia uusiin pettymyksiin!


¨käynks mä usein täällä?¨

Cassu

maaliskuu 12, 2016, 01:47:46 ap #4 Viimeisin muokkaus: lokakuu 28, 2018, 16:32:13 ip käyttäjältä Cassu
---

Hegezi

Surullista. :D mutta lohduttaen voin todeta, että kyllä ainakin baccoista ja annuumeista kerkeää vielä saada maistiaiset, jos laittaa nyt itämään. Ottaen tietysti huomioon että neli- ja kaksijalkaiset pysyvät niistä tällä kertaa erossa. :D

NPhoBiaz

Eipä sinulla nyt oikein käy tuuri noiden idätysten suhteen... :(
Ei hätää! Missä päin asut? Lähistölläsi voi olla paljonkin taimia saatavilla, niin harrastajilla kuin kaupallisilla tahoilla.