tammikuu 09, 2025, 13:31:56 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

vaasaan chilimiittinki!

Aloittaja Pertsa, helmikuu 10, 2006, 19:27:27 ip

« edellinen - seuraava »

Aji Inferno

Lainaus käyttäjältä: "svalli"Saakohan siellä Hietskussa kokoontua suuremmalla joukolla ilman viranomaisten lupaa?

Onhan se ihan yleistä puistoa, mutta kannatta varmistaa myös ettei siellä ole mitään muita tapahtumia samaan aikaan ja ettei poliisit hyökkää sinne vahtamaan, että mitäs "kasviharrastajia" on paikalle kerääntynyt.

Tuskin tuosta ongelmaa tulee... Ainoa tähänastinen kokemuksemme siitä että kukaan tykkäisi kyttyrää puuhistamme oli ehkä Turun sinänsä mainiosta Koulu-kuppilasta, jossa henkilökunta alkoi selvästi ihmetellä jotta mitä ihmeen porukkaa siellä joi olutta, mutta samalla jakeli keskenään kaikenlaisia kasvintaimia..! Jotka tunsivat nimen "capsicum", eli chili.

En näe kyllä mitään syytä miksi täydellisen laillista puuhaa harrastavat rauhalliset ihmiset saisivat millään rannallakaan viranomaisten huomiota. Olemmeko muka jotain huume- tms. väkeä, yhteiskunnan vihollisia..???

Ellei chiliä lasketa nykyään huumeeksi, vastaus on: emme taatusti..!!!

Ja jos chili päätetään laskea huumeeksi, silloin tunnustaudun ilomielin chili-narkkariksi. ;)  Silloin minut saa pidättää, laittaa vankilaan, ja vaikka teloittaa, siitä mielihyvästä minkä sain tulisesta kebabista.

Ei; rajansa kaikella. Vaasan chilitapahtumasta tulee hieno, ellei peräti loistava - ja siellä tulee olemaan hienoa porukkaa! :-)

Tupakka

Sinääns tekis miäli tulla, mutta kun on pari estettä.

En pääse sinne mitenkään. Useimmiten 14-vuotiailla ei ole omia autoja. Enkä kyllä saa keneltäkään kyytiä.

Sitten toiseksi tuo juurikin tuo ikä kahdenkin asian puolesta. Ensimmäiseksi tuo itsensä pieneksi tunteminen aikuisten ihmisten joukossa(vaikka kyllä minä tästä tapanilasta tunnen pari chilityyppiä puoliksi, joiden kanssa varmaan tuleisi toimeen, mutta kun eivät taida edes tulla). Ja toiseksi se, että käsitin, että lähtisitte pienille jatkoille... (johon ei kyllä minun tarvitsisi siinä tilanteessa osallistua, mutta kuitenkin).

No kunhan joku tuo sitten kuvia ja tunnelmia tänne foorumille niin näkeepähän millaista on ollut. Ehkäpä sitten kun ikää kertyy nyt edes pari vuotta vielä niin ehkäpä sitten voisi harkita.

EDIT: Saa yrittää suostutella, mutta se tuskin johtaa mihinkään(ellei nyt sitten joku ole miettinyt valmiiksi minun ikäisiäni varten asioita...)
Joo.

Pertsa

Lainaus käyttäjältä: "tupakka"Sinääns tekis miäli tulla, mutta kun on pari estettä.

En pääse sinne mitenkään. Useimmiten 14-vuotiailla ei ole omia autoja. Enkä kyllä saa keneltäkään kyytiä.

voi kökkö, mutta ymmärtäähän tuon. pistetään sit kuvia iloisista ihmisistä ja kivoista pikku kasveista. :wink:
Meillä määrää Nainen!

svalli

Lainaus käyttäjältä: "thietavu"
En näe kyllä mitään syytä miksi täydellisen laillista puuhaa harrastavat rauhalliset ihmiset saisivat millään rannallakaan viranomaisten huomiota. Olemmeko muka jotain huume- tms. väkeä, yhteiskunnan vihollisia..???

No enhän minä nyt sitä tarkoittanut, että chilinkasvattajat olisivat yhteiskunnan vihollisia. Mutta jos paikalle sattuu joku koiraansa ulkoiluttava mummeli, joka näkee nuorten ihmisten vaihtelevan ja ihailevan jotain kasveja, mitkä eivät muistuta mummelin tuntemia pelargonioita ja varsinkin, jos osa porukasta irvistelee ja vääntelehtii naama punaisena silmät vesissä kuolaten toisten ottaessa valokuvia, aiheuttaa se varmaankin suurta kummastusta ja mahdollisen soiton viranomaisille. :lol:

Joku voisi varmaan ottaa yhteyttä paikalliseen sanomalehteen. Heitä saattaisi kiinnostaa kirjoittaa juttu tapaamisesta. Kesäisin siellä on tavannut olla toimittajaharjoittelijoita, joille tämän tapaiset jutut ovat oivia työtehtäviä.

Voi hitsi kun pääsisi mukaan. Tällähetkellä en edes tiedä pääsenkö käymään Vaasassa koko kesänä ollenkaan.
Ei reisuus rikastu, mutta viisastuu...

nikke

Lainaus käyttäjältä: "svalli"
Joku voisi varmaan ottaa yhteyttä paikalliseen sanomalehteen. Heitä saattaisi kiinnostaa kirjoittaa juttu tapaamisesta. Kesäisin siellä on tavannut olla toimittajaharjoittelijoita, joille tämän tapaiset jutut ovat oivia työtehtäviä.

Heh. :D Jos kannatusta muilta löytyy, voisin vaikka tonne pohjalaiseen pirauttaa. Mielipiteitä? Kannatusta? Vai täysin vastaan?

Pertsa

Lainaus käyttäjältä: "nikke"
Lainaus käyttäjältä: "svalli"

Heh. :D Jos kannatusta muilta löytyy, voisin vaikka tonne pohjalaiseen pirauttaa. Mielipiteitä? Kannatusta? Vai täysin vastaan?

sori nikke mutta aion viedä sulta ilon ja käydä huomenna pohjalaisen konttorilla"hieman vihjaamassa"miitistä.
Meillä määrää Nainen!

Jonni

Lainaus käyttäjältä: "pertsa"
Lainaus käyttäjältä: "theBro"Tässäpä olisi hyvä aloitus kesälomalle.  :wink:

asiaa!jatkot olin ajatellut pitää läheisen hotellin takkahuoneessa, kattoo jos saisin sovittua sillai että maksan työllä vuokran(olen itse kokkina samassa hotellissa)nyt vaan markkinoidaan miittiä oikeen urakalla niin saadaan kunnon tapaaminen ja sitä maailman parasta chilitietoutta liikenteeseen... :D

Mikähän on hotellin nimi, voisi myös auttaa takkahuoneen saannissa jos hotelli saa chilimeetistä yöpyviä asiakkaitakin... ainakin itse ajattelin että sitähän voisi yöpyäkin ettei tule niin kiirettä takaisin Tampereelle...

T: Jonni

Pertsa

Lainaus käyttäjältä: "Jonni"
Lainaus käyttäjältä: "pertsa"
Lainaus käyttäjältä: "theBro"Tässäpä olisi hyvä aloitus kesälomalle.  :wink:

asiaa!jatkot olin ajatellut pitää läheisen hotellin takkahuoneessa, kattoo jos saisin sovittua sillai että maksan työllä vuokran(olen itse kokkina samassa hotellissa)nyt vaan markkinoidaan miittiä oikeen urakalla niin saadaan kunnon tapaaminen ja sitä maailman parasta chilitietoutta liikenteeseen... :D

Mikähän on hotellin nimi, voisi myös auttaa takkahuoneen saannissa jos hotelli saa chilimeetistä yöpyviä asiakkaitakin... ainakin itse ajattelin että sitähän voisi yöpyäkin ettei tule niin kiirettä takaisin Tampereelle...

T: Jonni

hotel fenno, samassa puljussa on myös hostel majoitusta. mikään viidentähden hotellihan tuo ei ole mutta on mielestäni kauniilla ja luonnonläheisellä paikalla, josta on lyhyt matka mm. hietasaareen(miitti on siellä)keskustaan yms...
täältä lisää: www.hotelfenno.com
ja täältä: http://www.hostelvaasa.com/
Meillä määrää Nainen!

Jonni

jooh vaikuttaa ihan hyvältä nukkumispaikalta kun en muuta kuin sänkyä hae, jolloin toi hostelli puoli taitaa jo riittää, tai onko noissa kuinka paljon eroa, muuta kuin 25e tms? :)

Pertsa

jos ainoastaan kamojen säilytys ja nukkumapaikkaa haet, etkä ole turhan nirso ja vaadi luksusta niin hostel on kyllä varteen otettava vaihtoehto siinä missä hotellihuonekin. harva muutenkaan käyttää huonetta muuhun kuin nukkumiseen..... :wink:
Meillä määrää Nainen!

Pertsa

niin ja onhan täällä mainio leirintäaluekin jonne voisi jotain alennusta tms mukavaa yrittää...alue on vaskiluodossa joten välimatkat sijoittuvat vaskiluoto-hietasaari-keskusta akselille.
täältä lisää: http://www.wasalandia.fi/template_tc1.asp?lang=1&sua=6&s=269
Meillä määrää Nainen!

tso

Laitampa kalenteriin, eli tulossa ollaan.

Tampereen suunnalta olen tulossa, eli kimppakyytiä voisi alkaa
järjestelemään. Junallakin näyttää pääsevän kohtuu mukavasti
Seinäjoella vaihto.

Pertsa

hienoa että porukka on mukana, täytyy myöntää että en hirveästi osallistujia odottanut mutta toisin kuitenkin kävi ja homma räjähti käsiin. hyvä me!!!! :lol:
Meillä määrää Nainen!

theBro

Ennakkospekulaatiot toki vaikuttavat lupaavilta. Saa nähdä kuinka käy käytännössä. Eipä noita miittejä ole vielä taidettu turhan tiuhaan pitää, joten mielenkiintoa ainakin pitäisi riittää. Itselle on kyllä aiemmin Tarmperekin ollu liian kaukana, mutta Vaasahan on sentään ihan vieressä, saman lätäkön rannalla ollaan :wink:

vuokko

Tulossa ollaan myös, jos nyt ei jokin ihme juuri tuolloin Vaasasta pois aja.

Pertsa

kannattaa maakunnittain suunnitella kimppakyytejä.tms... se voi laskea lähtemiskynnystä monessakin mielessä. ja junallahan tänne on helppo tulla, juna-asema on lähestulkoon keskustassa. mitä enemmän saadaan porukkaa, sen parempi ja haaveena olisi tapaaminen/vuosi ja aina eri suunnalla, järjestelyt eivät kova homma ole koska tämmöinen tapahtuma melkein järjestää itse itsensä :D
Meillä määrää Nainen!

cornell

yritän myös etsiytyä paikalle :wink:
¨käynks mä usein täällä?¨

Veikko

Pitää tällä kertaa päästä lähtemään. Viime kerrallakin piti päästä mutta viime hetkellä tuli (muka) tärkeämpää menoa...
If at first you don't succeed, remove all evidence you ever tried.
-David Brent-

Pertsa

se joka arvaa mitä kyseinen pullo sisältää saa maistiaiset.......

:twisted:  :twisted:  :twisted:
Meillä määrää Nainen!

Omskakas

Lainaus käyttäjältä: "pertsa"se joka arvaa mitä kyseinen pullo sisältää saa maistiaiset.......

Hyi stna!  :twisted:

Chiliviina on hyvää, mutta viinachilistä en menisi enää vannomaan.  :wink: