lokakuu 07, 2024, 02:28:02 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Chiliaiheisia paitoja?

Aloittaja Arcane, helmikuu 17, 2006, 21:53:09 ip

« edellinen - seuraava »

Tepi

Itse olen kans yksinkertaisen ja selkeän paidan linjalla...ihan ajankuluks väsäsin pari värimallia noiden kahden aikaisemman pohjalta...


Tuo alempi ainakin sykähdyttää omaa makua...mitä mieltä muut on???
http://ruoka.fi/blogit/paahtaja/

Älä koskaan leiki naisen sydämellä, koska hänellä on vain yksi sellainen. Leiki mieluummin hänen tisseillään, sillä niitä hänellä on kaksi.

Jonne

valkonen parempi...

toi huumehomma ei vaa iske..


vois olla mielummin vaik
"piristystä päivään"
"can you handle it?"
taisit melkee suoraa infernosta
"feel the heat!"

mut pointti oli, joku muu ku "parasta huumetta" ;)

Tepi

Lainaus käyttäjältä: "Jonne"valkonen parempi...

toi huumehomma ei vaa iske..


vois olla mielummin vaik
"piristystä päivään"
"can you handle it?"
taisit melkee suoraa infernosta
"feel the heat!"

mut pointti oli, joku muu ku "parasta huumetta" ;)

Tuo "feel the heat" ei muuten ole huono idea...eikä "can you handle it?". Ja just hokasin et nehän rimmais samassakin paidassa...viis minsaa niin väkästän mallin...
http://ruoka.fi/blogit/paahtaja/

Älä koskaan leiki naisen sydämellä, koska hänellä on vain yksi sellainen. Leiki mieluummin hänen tisseillään, sillä niitä hänellä on kaksi.

Jore

"Polte päivää piristää"

"Parasta poltetta"
Jalapeno = Pelaan jo

Tepi

Eli tossa(kuva 1):


Alla vielä toinen versio (kuva 2) samalla tekstillä mutta tekstissä lievä sanaleikkikikkailu...
http://ruoka.fi/blogit/paahtaja/

Älä koskaan leiki naisen sydämellä, koska hänellä on vain yksi sellainen. Leiki mieluummin hänen tisseillään, sillä niitä hänellä on kaksi.

Warcock



ehkä ite tykkäisin tällasesta...tai sit sillä "parasta huumetta" -tekstillä..

mut näyttää noi mustalla pohjalla olevat sen verran hyviltä(varsinkin kun pääasiassa mustaan pukeutuu), että pitäs hommata kaks paitaa..  :D
Tomppa


JyriT

Lainaus käyttäjältä: "Tepi"
Alla vielä toinen versio (kuva 2) samalla tekstillä mutta tekstissä lievä sanaleikkikikkailu...


Ääni tälle. tahi sitten molekyylikuva eteen ja nuo tekstit tai tuo kuva taakse.. Niin ja valkoista mustalle   8)
Nyt mä syön noi kaikki värilliset nakit pois, enkä huuda yhtään..
** AnonyymitChilinHydroKasvattajat **

Tepi

Lainaus käyttäjältä: "pertsa"kävin tiedustelemassa hintoja ja sanoivat seuraavaa: 1-9 kpl 17e/kpl tai 10/enemmän 12e kpl...sanoivat kuvan kyllä kestävän, painotavasta en tiedä...ei hirveen kallis. jos joku tietää halvemman niin ilmoittakoon, säästetyt rahat voimmekin käyttää uusien chilin siementen hankkimiseen ja sitä kautta päästä tutustumaan ns. astraalimaailmaan :wink:

Tuli mieleen- onko tuo hinta ns. "perus t-paidasta"? ...ja onkohan paitaa mahdollista saada nykytyylin mukasesti "lyhyt hiaisena t-paitana" (taitaa virallinen nimi olla "slim fit t-paita") ???
http://ruoka.fi/blogit/paahtaja/

Älä koskaan leiki naisen sydämellä, koska hänellä on vain yksi sellainen. Leiki mieluummin hänen tisseillään, sillä niitä hänellä on kaksi.

Poppamies Tuliliemi

Mulle kelpais tollanen musta paita valkealla "feel the heat - can you handle it" -tekstillä :P

...mieluiten ilman alleviivauksia niin pysyy yksinkertaisena 8)
"In sudore vultus tui vesceris pane"

Jonne

nyt kyl näyttää ja kuulostaa hyvältä :)  ehkä ilman alleviivauksii..

Herpiili

Musta paita punaisella tekstillä ilman alleviivauksia, muuten näyttää hyvältä. :)

Jonne


Arcane

Lainaus käyttäjältä: "Poppamies Tuliliemi"Mulle kelpais tollanen musta paita valkealla "feel the heat - can you handle it" -tekstillä :P

...mieluiten ilman alleviivauksia niin pysyy yksinkertaisena 8)


Samaa mieltä.

Tepi

Vähän nostetta...onko tää paita projekti mennyt eteenpäin??? *tahtoo uuden t-paidan* 8)
http://ruoka.fi/blogit/paahtaja/

Älä koskaan leiki naisen sydämellä, koska hänellä on vain yksi sellainen. Leiki mieluummin hänen tisseillään, sillä niitä hänellä on kaksi.

Pertsa

projekti on sillä mallilla että siinä alkuperäisessä painatusfirmassa paidat maksaa 12e/paita(vähintään 10 kpl)ja sain tietää toisesta paikasta joka saattais tehä kympillä/paita ja fruit of loomin paitoihin...selviää loppuviikosta. nyt vaan päätetään malli!!!!!
Meillä määrää Nainen!

Tepi

Lainaus käyttäjältä: "pertsa"projekti on sillä mallilla että siinä alkuperäisessä painatusfirmassa paidat maksaa 12e/paita(vähintään 10 kpl)ja sain tietää toisesta paikasta joka saattais tehä kympillä/paita ja fruit of loomin paitoihin...selviää loppuviikosta. nyt vaan päätetään malli!!!!!

10ekeä paidasta ei ole kyllä paha- suorastaan halpa. Vähintään tuonhan perus paidat muutenkin maksaa.
http://ruoka.fi/blogit/paahtaja/

Älä koskaan leiki naisen sydämellä, koska hänellä on vain yksi sellainen. Leiki mieluummin hänen tisseillään, sillä niitä hänellä on kaksi.

Poppamies Tuliliemi

Lainaus käyttäjältä: "Poppamies Tuliliemi"Mulle kelpais tollanen musta paita valkealla "feel the heat - can you handle it" -tekstillä :P

...mieluiten ilman alleviivauksia niin pysyy yksinkertaisena 8)

Tällä kannalla olen edelleen, ja ilomielin maksan kyllä kympin + postikulut paidasta  8)
"In sudore vultus tui vesceris pane"

Pertsa

otin vapauden päättää paidan mallin-paitamalleja tulee olemaan 2.tuo vaaleilla viivoilla piirretty, mustalla pohjalla ja ilman alleviivauksia. sekä tuo"paranneltu" habanero feel the heat can you handle it tekstillä. asia kaikille ok?itse ajattelin homman tällä tapaa:kun painatuspaikka varmistuu ja rupean ottamaan tilauksia vastaan niin tilaaja maksaa paidan postikuluineen minulle etukäteen ja minä pistän tilauksen menemään, kun saan paidat niin postitan ne VIIPYMÄTTÄ tilaajille. koko prosessiin menisi ehkä noin viikko. postikulujen ei luulisi kauheita olevan, kirjekuoreenhan tuo mahtuu...jos jollakulla on muita ehdotuksia niin pistäkää tulemaan!
Meillä määrää Nainen!

Jonne

mul o jonku hetken tässä vähä heikko rahatilanne, mut rahat saisin kyl 15. päivään mennessä :I

joutuu kuitenki varmaa sarjassa tilaamaan jos meinaa siihen kympin hintaa saada per paita.. yksittäistä tuskin saa siihen hintaan.

eli jos keräilet tilauksia tiettyyn päivään asti (jollon postikulutki ois varmaa jo  selvillä) ja sit laittasit tilauksen menee?

asking

Taitaa tuon painatuksen hinta olla sen 10 euroa. Paita varmaan pitää
ostaa siihen lisäksi ?