Chilimiittiin ilmoittautuminen - Nimiä tänne "sitovasti"...

Aloittaja Janne, kesäkuu 28, 2002, 16:38:13 ip

« edellinen - seuraava »

kasipallo

Muistakaa näpsiä paljon kuvia niiden riemuksi/harmiksi jotka ei pääse paikalle  :(
Perhanan naimisiin menevät sukulaiset  :;):

Anu-Riikka

Minä tuon ainakin jalapeno jellyä (marmeladintapaista) ja habanerosuklaamuffineja. En ole ihan varma aikataulustani, mutta luulisin meneväni ensin keskustaan Tampereen ihmeitä katselemaan, joten kotoa en voi ottaa mitään helposti pilaantuvaa mukaan. Tietääkö kukaan, onko leirintäalueella kauppaa, vai pitääkö juomat (lue: olut) ostaa jo jostain muualta?

Janne

Käytiin tänään vähän katsomassa paikkoja. Rannassa on 2 grillauspaikkaa, joista toinen katoksella. Ihan kivan tuntuinen paikka.

Parin sadan metrin päässä oli mielestäni kauppa, mutta takuuseen en mene.
www.vastahanka.fi - erilainen ruokablogi

Anu-Riikka

Meitä huonon nimimuistin omaavia voisi helpottaa nimilaput rinnassa. Itse ajattelin ainakin ottaa lapun itselleni, voinhan sitten ainakin illalla katsoa peilistä, mikä se nimi nyt sattuikaan olemaan...

Aji Inferno

Lainaus käyttäjältä: "Anu-Riikka"Meitä huonon nimimuistin omaavia voisi helpottaa nimilaput rinnassa. Itse ajattelin ainakin ottaa lapun itselleni, voinhan sitten ainakin illalla katsoa peilistä, mikä se nimi nyt sattuikaan olemaan...

Totta ja viisasta... Ennen chilidrinkkien kukaan ei ehkä tunne toisiaan. Niiden jälkeen kenties toisensa, muttei luultavimmin enää itseään...  :)

Yhdelle rohkealle on tarjolla sen sortin miehuus/naiseuskoe juoman muodossa, ettei paremmasta väliä... Katsotaan kuka on hölmö... eikun siis urhea vapaaehtoisemme! ;)

Leero

Ostetaan GSM puhelimia

looris

Tiedoksi ei-irkkaaville chilin ystävillekin, että muutamia kuvia on nähtävissä osoitteessa:

http://www.ermiksson.net/~laura/chilimiitti2002/

Aji Inferno

Lainaus käyttäjältä: "Guest"Tiedoksi ei-irkkaaville chilin ystävillekin, että muutamia kuvia on nähtävissä osoitteessa:

http://www.ermiksson.net/~laura/chilimiitti2002/

Kiitos, Looris! :) Käsittelen juuri omaa kuvamatskuani, sitä on pirun paljon. ;) Ilmaantuu Infernoon joko tänään tai hyvin lähiaikoina!

Kiitos kaikille suorastaan epätodellisen hyvin onnistuneesta tapahtumasta!! Nyt eikun miettimään jo seuraavaa... :)