lokakuu 07, 2024, 02:23:51 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Mistä kasvihuone?

Aloittaja Tupakka, maaliskuu 12, 2006, 17:17:34 ip

« edellinen - seuraava »

tknummelin

Lainaus käyttäjältä: "Aqustiikka"hei hoi!
osaisko joku antaa jonkin näköstä vihiä lasisen kasvihuoneen rakennukseen?
ajattelin aluksi tehdä pressusta, mutta hirveän riidan sain aikaan vaimon kanssa tuolla ehdotuksella...pilaa muka julkisivun!


Askel nro 1: Heität eukon pihalle... :roll:

asking

Minkä hintasta se painekyllästetty 2" x 2" on?
Entäs se agrimarketin (tai muun) kasvihuoneen / raksamuovin metrihinta ja kuinka leveää se on ?

jumprahuitti

Ostin Raision Bauhausista puoleen hintaan kasvihuoneen juliana Premium 6mm kennolevyä 970 egee (norm n.1900). Harjakorkeus kiitettävä 2,4m ja kaksi kattoluukkua.  Siisti ja kehuvat tosi tukevaksi... :D

Tämmöisen näköinen, paitsi 6mm kennolevy.
http://workspace5.smilehouse.com/workspace.client_ekoinet/PublishedService?theme=3

Sauli Särkkä

Ei saisi nuorelle nauraa, mutta..

http://puutarha.net/keskustelu/alaala.asp?id=2558


:)

On kyllä semmoista keskustelua, että ihan hirvittää.



-Sale
Sauli Särkkä

#002

cornell

Superpainenitraatilla on kelpo edetä juu...

AMa: kiitos tiedoista, lohdullista, että 600 W riittää maakaapeliksi... mun kasvukausi olisi varmaan huhtikuun lopusta syyskuun loppuun (5 kk)... pitänee pitää kasvihuonetalkoot toukokuun alussa :)

lopullista hintaa täytyy selvitellä vielä... kyllähän sitä tulee, kun tarvitsee lämpöön reagoivat luukunavaajat, sen lämpökaapelin termostaatteineen, pirusti kulmarautoja, UV suojattua muovia, soraa, puutavaran ...
¨käynks mä usein täällä?¨

AMa

huhtikuu 06, 2006, 22:03:39 ip #45 Viimeisin muokkaus: joulukuu 22, 2014, 18:06:20 ip käyttäjältä AMa
.

Amd


cornell

bombaclaat!!! näyttää hyvältä :P  :P  :P

käytit kulmapaloja tosiaan vaan kulmissa... säästäähän sillä hieman ja saa siistimmän seinän... pitää harkita

ite taidan kuitenkin upottaa styroksiperustuksen maan sisään, lapiohommia tiedossa
¨käynks mä usein täällä?¨

asking

Minkä kokonen tuo kasvihuone on ?

AMa

LainausSiis huone on 3x4 m

asking

Entäs räystäs ja harjakorkeudet?
Täytyisi laskea paljonko tuota 2" x 2" pitäisi käydä ostamassa vai muistatko vielä...

AMa

Räystäskorkeus näyttäis olevan jotain 2 m luokkaa jos vertaa sitä tuohon 184 cm pitkään Rahikaiseen. Kasvari on 3 m leveä ja kulma noissa raudoissa näyttäis olevan 120 astetta, siitähän sen voi laskea. Et varmaankaan tarvi ihan sentilleen ? Jos tarttet, niin voinhan mä käydä sen ihan mittaamassakin.

Tuuletusluukut, ovet, tukirivat, sisäpuolen orret jne jne vievät yllättävän paljon puuta. Itse ostin sillä periaatteella että mieluummin enemmän, kakkoskakkosta menee talossa aina johonkin.

Muistaakseni puutavara maksoi 44 euroa. Lauta oli puolen euron kieppeillä ja olikohan tuo höyläämätön 2x2 ~0,75 euroa...saatan muistella toki jotain muutakin puunhakureissua.  :?

asking

Joo ei tarvitse käydä mittaamassa, näistä tiedoista oli riittävästi apua.

Wiro73

http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=30640050

Tuollainen kohde sattui silmään huuto.netissä, ikkunoita kasvihuonetta kaipaavalle.