tammikuu 06, 2025, 21:30:10 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

onko lemmikkejä

Aloittaja Pertsa, toukokuu 20, 2006, 21:37:04 ip

« edellinen - seuraava »

masaiman

Caderusso Aivan äärettömän ikävää tollanen. Itse muutin avovaimoni kanssa uuteen asuntoon viisi vuotta sitten ja vieläkin on ikävä kahta koiraani (welsh corgi pembroke ja papillon) joka päivä vaikka asutaan muutaman kilometrin päässä äiteestä. Erityisesti Eppua (corgi) on pakko käydä välillä moikkaamassa ja se kyllä ilmaisee tyytymättömyytensä selvästi jos visiittien väli kasvaa liian pitkäksi...  hyvä sinänsä että auto/MP- talli sijaitsee samalla tontilla joten siellä tulee vierailtua suht vakkariin. Erästä muuttoa taannoin tehdessä törmäsin yhteen Jackrusselin terrieriin joka antoi koko päivän edestä ohjelmaa. Piski juoksi pitkin pihaa välillä kallion päältä monen metrin hyppyjä loikkien aivan järjetöntä kyytiä monta tuntia edes takaisin, välillä singoten taloon sisälle kapeaa käytävää olohuoneeseen, josta hyppäsi olohuoneen sohvan selkänojaa vasten 180 astetta keittiöön katsomaan oliko kuppiin tullut ruokaa. tuloksesta riippuen karvaohjus jatkoi matkaansa joko sohvan kautta tai syötyään kulman ohi sutien takaisin ulos sinkoilemaan päättömästi ympäri pihaa...epäilen vahvasti saako edes uudet olkiluodon voimalat aikaiseksi samaa määrää energiaa tai sitten KO. koiran päivittäiseen ruokavalioon kuului vähintään 100g. puhdasta spiidiä....

linker

Sopu sijaa antaa.  Helteinen heinäkuu on ajanut "kissan ja koiran" samalle matolle vilvoittelemaan, ilmalämpöpumpun
alle.

Alaskanmalamuutillamme ei ole pakkasrajaa suomen talvina, mutta yli 20 asteen lämpötiloilla ehdoton lenkkeilykielto.
Rane-kolli paskat nakkaa helteelle. pian 14 vuotiaan reumatismi tykkää kuumuudesta.

Ja välillä voi sietää tyhmää koiraakin.
"Muutin" kasvattaja sanoi pentua luovuttaessaan, että saattaa olla kissan meno.
Oli väärässä, mikä hyvä juttu.

...

RikuS

Meillä ollaan allergisia kissoille, koirille yms. niin kaikki on terraario elukoita.

Poikani peri minun vanhan akvaarion, tosin minä sitä huollan kuitenkin. Tällä hetkellä sitä asuttaa raita-ahvet vai olikohan ne seepra-ahvenia, no enivei ne tappo kaikki muut kalat ni siellä ei muuta elämää sitten ole.

sitten on punakorvakilppari, melkoinen peto sekin. n. 20v. elmeri asustaa yksin kun toinen kuoli tossa joku vuosi sitten.

Viimeiseksi kuningasboa farbod. Tein sille talvella uuden terraarion. Maalauksesta vastaa avovaimoni.

Caderusso

Eija

Kattila

Kivan näköinen mato ja hieno terra :D Noissa vesikilppareissa taitaa olla aikamoinen homma, että saa altaan pysymään puhtaana. Mulla on ollut nelivarpaita ja skinkkejä, herpit on mukavan lepposia elukoita  :)

RikuS

Kiitos, juu on siinä hommaa, onneksi emäntä hoitaa sen puolen (vähän siinä sivussa auttelen joskus), häneltä se on alkujaan peräisinkin.
Nyt on muuten ollut lööpeissä että paljon on kilppareita lähtenyt omille teilleen. Yllättävän vikkeliä otuksia nuo kyllä on.

On meillä sit ollu hämähäkki ja kaikenlaista muuta pienempää mönkijää :)

Caderusso

Lainaus käyttäjältä: RikuS - heinäkuu 19, 2010, 12:33:13 ip
On meillä sit ollu hämähäkki ja kaikenlaista muuta pienempää mönkijää :)

Sehän on tietenkin ihan persoonasta kiinni että minkälaisista lemmikeistä tykkää, enkä syrji yhtään mitään eri eliömuotoja, mutta pakko sanoa että hämähäkkejä pelkään niin pirusti että jos sellainen (iso) asuisi samassa asunnossa, en varmasti saisi minuuttiakaan nukuttua  ;D

RikuS

Täytyy kyllä sanoa että tarantella oli pieni pettymys lemmikkinä. Päivät se on piilossa eikä sitä paljoo näkyny yölläkään. Se söi heinäsirkkoja, jotkat sirkattivat joka yö, lisäks ne hais hirveelle ja karkaili ties minne hellojen taakse. Ei siitä paljoo iloa ollut. Sit se vaan kuoli pois mitään sanomatta :(

Caderusso

Nappasin tänään pari lähikuvaa meidän mutsin koirasta. 6v ranskis nimeltä Casper :) Se on itseasiassa melkoinen hirviö, ja käy kaiken lisäksi kuseksimassa aina mun chilin päälle jonka olen istuttanut mutsin pihaan. Chili tuntuu tykkäävän siitä kuseksimisen kohteeksi joutumisesta kun kypsyttää podeja PALJON nopeammin kuin samanikäiset ruukussa asuvat.

Ryhis

heinäkuu 21, 2010, 20:07:34 ip #250 Viimeisin muokkaus: heinäkuu 21, 2010, 20:42:17 ip käyttäjältä Räyhäkäs
Skerse, what a dog!

Hähää! Mainio hurtta! Ranskanbulldogit tykkää musta, eräs sellaisen omistaja sanoi, että ranskanbulldogit tykkää kaikista sellaisista ihmisistä, jotka vaikuttavat siltä että niiltä saattaisi pudota hanska tai rukkanen pureskeltavaksi.

Koirat on fiksuja!
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

Caderusso

Lainaus käyttäjältä: Räyhäkäs - heinäkuu 21, 2010, 20:07:34 ip
Hähää! Mainio hurtta! Ranskanbulldogit tykkää musta, eräs sellaisen omistaja sanoi, että ranskanbulldogit tykkää kaikista sellaisista ihmisistä, jotka vaikuttavat siltä että niiltä saattaisi pudota hanska tai rukkanen pureskeltavaksi.

Koirat on fiksuja!

;D ;D ;D
Joo! Casper on mainio varsinkin silloin kun tuo 30kg mötikkä juoksee TÄYSIÄ takaapäin polvitaipeisiin, kaataen mut maahan ja sitten tulee loopottamaan litran verran kuolaa mun naamalle  ;D

Micestco

Kotona pyörii kolme kääpiöpinserinarttua. Talossa on siis selkeä naisvalta...

Juhannukselta yhteispotretti

Kotona ovat sohvachampioneja...

Micestco

Helle tekee muidenkin kuin ihmisten pään pehmeäksi...

Kotilauman pentu sekosi tekoaivastuksista  ;D

Ei sitä ainakaan äänestä koiraksi uskoisi. Allekirjoittanut pahoittelee mahdollisia haittavaikutuksia vähäpukeisesta miesvartalosta  :-*

Herkuttelija

Bostoninterrieri Elmo haettiin eilen kotia  8)

masaiman

jeQQ

Meille tuli poikakissalle sitten tyttökaverikin.. :)

rasse

Caderusso

Muija ja tytär kun muuttivat Kotkaan, sain takaisin hoidossa olleen russelini Eddien. Eddie on sanomattakin selvästi mun paras ystävä. 9v vasta ikää. Emännät ovat tulleet ja menneet, Eddien ystävyys pysyy  :)

"Ryökäle" kävi ihan itse hakemassa sohvalta tyynyn ja tuolin selkänojalta isin t-paidan ja teki niistä itselleen arvoisensa valtaistuimen  :D

Herpes

"Ja laiska marakassi joka nykyisin kyllä ei paljoa kalisuttele. Lemmikeistäni rauhallisin tapaus"

Makaako tuo kalisia nallilaatikon päällä? Joku varotoimenpide jos alkaa kärmes riehua? :D
Kissa löytyy täältä.