tammikuu 10, 2025, 19:34:49 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

suomi voitti!

Aloittaja Pertsa, toukokuu 21, 2006, 01:21:39 ap

« edellinen - seuraava »

Pertsa

jiihaa, ekan kerran koko suomen historiassa me voitamme euroviisut, ei pelkästään metalliscene vaan koko suomen kansa. ihan sama nyt on hyvä fiilis. vielä tänä aamuna kiltit kreikkalaiset yrittivät nostaa kanteen lordia vastaan mutta ettepäs onnistuneetkaan. voitto ei kuulu pelkästään metallimusiikille ja sen kannattajille ja koko metalliscenelle(unohdetaan nyt se tyylisuunta, ihan sama, oli se blackia, deathia tai ihan vaan heavya)niin ja lordille: tervetuloa vaasaan ensikesänä!!!!!
Meillä määrää Nainen!

Nike

Kyllä!!!!!!! Onhan se selvä etteivät ihmiset jaksa kuunnella 40 vuotta jokaisen maan omien vanhojen pierujen tuottajien kyhäämiä Euroviisu-ulinoita; ehkä kilpailussa aletaan tulevaisuudessa kuulemaan muutenkin parempaa musaa.

Jotkuthan äänestivät Lordia jo alusta asti...  :wink:
Mummoni viljelyohje:"Juuret tulevat multaan."

Pasteija

Kyllä näin on.

Aji Inferno

LONG LIVE ROCK'N ROLL..!!!!!!!!

Pakko melkeinpä on vähäsen pottuillakin - eli siitäpä saivat nenilleen monet niistäkin ns. kunnon kansalaisista jotka usuttavat poliiseja naapuriensa kimppuun vain kasvilamppujen kajastuksen perusteella... Kuten Mr. Lordi itse totesi, heidän voittonsa oli suvaitsevaisuuden voitto. Sillehän tässäkin yhteiskunnassa on vielä rutkasti tilaa. ;)

Pasi

Kuinka moni chilimieli muuten sattui lyömään vetoa tästä? Pitää ihan reluta kun tuli itse napsaistua vitonen voiton puolesta. Ei ollut Veikkauksella tosin kovin raju kerroin (4.01)...

tknummelin

Lainaus käyttäjältä: "Pasi"Kuinka moni chilimieli muuten sattui lyömään vetoa tästä? Pitää ihan reluta kun tuli itse napsaistua vitonen voiton puolesta. Ei ollut Veikkauksella tosin kovin raju kerroin (4.01)...

Minä löin vetoa viime keskiviikkona jo http://www.paf.fi kautta. Silloin kerroin oli 9. Harmi, ettei ollut köyhällä laittaa enempää likoon, kuin 10 €. Sainpa sitten 90 € kuitenkin  :roll:

Sauli Särkkä

http://www.imagedump.com/index.cgi?pick=setandget&tp=418331&poll_id=0&category_id=18&warned=y

Onhan kaikilla nimi jo adressissa, mikäli mielipide kohti Seiskaa on samankaltainen kuin valtaväestöllä?

-Sale
Sauli Särkkä

Janne

ja ensi viikolla Seiska myy kaksin verroin enemmän otsikolla

"Lordi paljastui - Kansa raivostui!"

:twisted:
www.vastahanka.fi - erilainen ruokablogi

Pasteija

Olin itekki pistämässä tuon linkin... Seiska teki todella ruman tempun!!
Kyllä näin on.

tknummelin

kyris

Lordi on pyhä! Lordin kuvaa ei saa piirtää eikä julkaista! Kuolema vääräuskoisille! Polttakaa Seiskan toimitus! Tappakaa Seiskan toimittajat!

Hei haloo!

Hankkikaa ELÄMÄ!!!!!!

Mitäs Putansuu menit esittelemään toimittajalle tatuointejasi. Miksi on ok, että kerrotaan, että pikku-putansuu piirteli vihkoonsa, mutta nostetaan karsea haloo kun jo aiemmin julkaistu kuva julkaistaan uudestaan?

Jos on niin vellihousu, että ei kestä sellaista realiteettia, että Lordin maskien takana on ihan tavallisia ihmisiä, suosittelen hoitoon hakeutumista. Ainakin minusta Lordin biisit on edelleen OK, vaikka Putansuun pärstän olenkin nähnyt. Ja saatan jopa poiketa katsomassa bändiä Kauppatorilla tänään. (Jos ei herveästi sada, vellihousu kun olen itsekin :-) )

Mutta onnittelut Seiskan markkinointi osastolle! Jos tällä ei saa ennätysmyyntejä, sekä markkinointi-alanpalkintoja, niin ei sitten millään.Jokainen itseään "kunnioittava" media mainostaa Seiskaa! Netissä ei muuta luekaan kuin seiska, lordi,seiska, lordi.

Lopputulos, sekä Seiska, että Lordi myyvät kuin häkää...

Gekko

Kieltämättä viime päivinä on mietityttänyt kuinka ennalta suunniteltua kaikki mahtaakaan olla.  :roll:
Solanaceae et vitae

Aji Inferno

Juorujournalismin lähde olemme me itse. Jos haluamme törkyä, aina sitä joku meille myös - maksusta - antaa... Ei useimmilla lehdillä ole itsessään moraalia - ne ovat vain liikeyrityksiä jotka yrittävät maksimoida voittonsa.

Joku voisi sanoa että "aseet eivät tapa ihmisiä", ja olen sellaisenkin kommentin kuullut että "jokainen julkisuuteen menevä ihminen hyväksyy automaattisesti sen, että menettää kaiken yksityisyytensä". Ja siten ansaitsee tulla kuvatuksi missä vain, miten vain. "Kansalla on oikeus tietää!"

Onko meillä oikeus tietää kaikesta ja kaikista kaikki..? Minusta ei. Jossain kulkee raja. Seiska on tehnyt omalla mittarillani halveksuttavia juttuja ennenkin, ja tulee tekemään niin kauan kuin kansa sitä haluaa, ja lehdestä maksaa. Mutta tämä "kansa vaatii, kansa saa!" -mentaliteetti muistuttaa ainakin minulle liikaa jonkinlaista aivotonta joukkokäytöstä malliin tietyt vallankumoukset, joissa kansa ottaa itselleen oikeuden esim. lynkata tai alistaa kaikki oppineet (kulttuurivallankumous), tai sitten vain surmata mielensä mukaan kenet haluaa. Se ei ole älyllistä toimintaa - se on jotain muuta, jotain mikä ainakin mua hirvittää...

On jo kauan kyselty milloin esim. kansan uteliaisuuden ja verenjanon yllyttämänä nähdään ensimmäinen tosi-tv jakso jossa joku oikeasti tapetaan... Saisiko katsojia..?! Tekisikö rahaa eri tahoille??

Ei, jos millään ei ole mitään väliä - ja yksilöllä, on sitten Lordi tai joku julkkis, ei mitään oikeuksia omaan elämäänsä, periaatteessa sille ei tule rajaa. Törkyjournalismi voi olla "normaalia bisnestä", mutta niin on huumekauppa ja prostituutiokin... Kaikille näille on tarve, jonka joku tyydyttää rahasta. Ja ihmisiä kärsii siitä. Skaala vain on erilainen.

Siksi allekirjoitin itsekin addressin - en siksi, että Lordin elämä välttämättä meni pilalle Seiskan tempauksesta, vaan siksi etten hyväksy periaatteessa piittaamattomuutta ihmisen yksityisyydestä. Ei minun tarvitse tietää mitä julkkisten makuukamareissa tapahtuu - tarvitseeko kenenkään, paitsi noiden ihmisten itsensä..? ;-)

Tupakka

Joo.

Sauli Särkkä

Lainaus käyttäjältä: "tupakka"http://www.seiska.fi

Käykääpäs kattomassa...

Helpolla pääsevät..ja juttu oli takuulla suunniteltu jo kaaaaauan sitten.

-Sale
Sauli Särkkä

Nike

Kävin eilen kauppatorilla kääntymässä,oli muuten jonkin verran populaa paikalla  :shock:

Poliisien toimintaa tuli taas ihmeteltyä: aivan vieressämme joku kaveri kompastui ja löi päänsä ikkunalaudan kulmaan todella pahan näköisesti. Tietenkään kukaan tuhansista ihmisistä ei reagoinut mitenkään,joten pyysin ihmisiltä paperia ja sanoin kundille että pitää tukkoa haavan päällä kunnes löydän jonkun ensiapu ryhmän ym. Noh, poliisit olivat ihan lähellä useamman partion voimin,ja ajattelin että he ainakin saavat yhteyden ambulanssiin tai jotain. Heillä oli kuitenkin jotain tuttuja siinä jonka kanssa jutustelivat,joten eivät ehtineet juuri keskittyä asiaani. Lopulta sain ärtyneen kuuloiselle mustikalle kerrottua asiani, ja hän vain totesi että "Joo,tullaan kun tää tästä vähän väljenee" (eivät koskaan tulleet)! Onneksi löysin sitten pian SPR:n ryhmän joka tuli paikkaamaan kaverin,ja hyvä olikin,koska hän ei enään päässyt omin voimin ylös,oli ilmeisesti kolahtanut pää sen verran pahasti, ja hoitivat sairaalaan.

Mutta:eikös lapsillekin opeteta,että poliisisedältä voi aina kysyä apua? Nämä kaikki vaikuttivat hyvin "leveiltä", ja helposti provosoituvilta; yksikin humalainen ei todella tehnyt mitään ihmeempää kuin ne kaikki kymmenet tuhannet muut humalaiset,mutta jostain syystä kaksi poliisia näki asiakseen pamauttaa pampulla jakaukseen ja laittaa helyt ranteisiin???!!
Mummoni viljelyohje:"Juuret tulevat multaan."