tammikuu 09, 2025, 22:23:26 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Ikänne

Aloittaja Toivo, toukokuu 21, 2006, 20:24:30 ip

« edellinen - seuraava »

Tupakka

Lainaus käyttäjältä: "pasteija"melkein 13

OMG!!

En ole nuorin.
Joo.

Toivo

13 ja 23,12,06 14 :D

Tupakka

Lainaus käyttäjältä: "toivo"13 ja 23,12,06 14 :D

Mitä ikiä nää ovat. Tuossa on ainakin mun ikä vikana, mutta kenen ikä on 06?
Joo.

Jassu

Lainaus käyttäjältä: "tupakka"Pidän nyt itseäni erityisen älykkäänä pikku chilin kasvattajana. Olen joka foorumilla se nuorin(tai melkein), mutta kuitenkin älyllisesti samassa tasossa teidän vanhempin kanssa.

Hyvä minä!

On sulla ainakin suuret luulot :D No ehkä tämä kommenttisi kuvaa enemmänkin sitä ikää ...
Jassu @ chilit.net
Suomen Chiliyhdistys ry:n jäsen #028

nikke

Lainaus käyttäjältä: "tupakka"(oma kehu tuoksuu)

Pidän nyt itseäni erityisen älykkäänä pikku chilin kasvattajana. Olen joka foorumilla se nuorin(tai melkein), mutta kuitenkin älyllisesti samassa tasossa teidän vanhempin kanssa.

Hyvä minä!

miten niin älyllisesti samalla tasolla? Ei sun jutuista päätellen ainakaan :wink:
Lainaus käyttäjältä: "tupakka"
(takapakkia tuli kyllä vähän nk. saunan taakse viemis-ketjussa, jos joku sen tuntee)

Taisi sitä takapakkia tästäkin jutusta tulla? :lol:

Warcock

Lainaus käyttäjältä: "nikke"

Pidän nyt itseäni erityisen älykkäänä pikku chilin kasvattajana. Olen joka foorumilla se nuorin(tai melkein), mutta kuitenkin älyllisesti samassa tasossa teidän vanhempin kanssa.

Hyvä minä!

miten niin älyllisesti samalla tasolla? Ei sun jutuista päätellen ainakaan :wink:
(takapakkia tuli kyllä vähän nk. saunan taakse viemis-ketjussa, jos joku sen tuntee)

Ei ku Mensan testiin kaikki niin päästään tästäkin ongelmasta....  :D
Tomppa

Tupakka

Lainaus käyttäjältä: "nikke"

Hyvä minä!

No tämä foorumi on eri asia, mutta muut järkevät käyttäjät voivat esim. http://www.tiede.fi/-foorumilla todistaa, että luulivat minua ensin aikuiseksi.

Vaikka tiedän olevani vasta nuorisoa, niin yritän olla näyttämättä sitä puhumisisissani. Yritän siis kirjoittaa oikeaa kieltä ja yrittää olla julistamatta asioita tai levittää nuorisomielipidettä ylimääräisesti.

Mutta en jaksa enää puolustella itseäni mitenkään. Tärkeintähän on se, että aloittaa harrastuksen ajoissa. Joku sanoikin, että olen chiliproffa sitten teidän iässänne(olettaen, että innostukseni pysyy, eikä esim. intin aikana lopahda).
Joo.

Omskakas

Tupakan puolustukseksi sanoisin, että todella harva 14-vuotias tuntuu kirjoittavan yhtä hyvää suomea. Jututkin ovat pääosin asiallisia. :peukku:

Tuli muuten mieleen, että luulin erään toisen palstalaisen olevan viisitoistakesäinen, kunnes hän paljastikin olevansa aikainen ja naimisissa oleva mies.  :roll:  :wink:

tknummelin

Lainaus käyttäjältä: "Warcock"
Ei ku Mensan testiin kaikki niin päästään tästäkin ongelmasta....  :D

Mun tulos oli 142, jos sitäkin kerran kysytään  :lol: Mutta kengännumero vaan 42  :wink:

EDIT: Seuraavaksi kysytään varmaan vehkeiden pituuksia  :lol:

svalli

Meikäläisestä tulee juhannuspäivänä virallisesti vanha akka, sisimmissäni olen kuitenkin vielä kaunis ja 18.  :wink:

Seuraava virstanpylväs tämän jälkeen onkin sitten jo puoli vuosisataa :shock:.
Ei reisuus rikastu, mutta viisastuu...

Matti The Wiherpeukalo

svalli (:

----------------------------------------------------------------------------------

no hmmm.....itse olen 17! Parin kuukauden sisällä 18. Aika hurjaa, tosin ei se tuo oikein mitään uutta tullessaan. Ajokorttia en jaksa ajaa eikä alkomahooli niin kiinnosta mutta muuten ihan kiva. Voin vaikka erota kirkosta, jos jotain huvittaa sen iän kuniaksi tehä. (:

Wiski

vm. 1976 eli tänä vuonna 30 täyteen syssymmällä

Toivo

Tuo mun tarkotti että täytän 23,12,06 14 vuotta.

Sauli Särkkä

Lainaus käyttäjältä: "toivo"Tuo mun tarkotti että täytän 23,12,06 14 vuotta.

Päivämäärissä käytetään normaalisti pistettä, eikä pilkkua ja tuo taisi sekoittaa aiemman kommentoijan.

Siis: 23.12.2006., eli Joulukuun 23. päivä, vuonna 2006.

-Sale
Sauli Särkkä

Nuthead

ja saman tien heräsi kysymys että kuinka nuori herra on itse!?!?!? :wink:
-pähkinäpää-

Haba-Nero

minulle on kertyny ikä vuosia vajaa 24v eli olen vm.-82... :)
Chillä chipuli...

Lumipallo

Janne

eilen tuli täyteen 32  :?
www.vastahanka.fi - erilainen ruokablogi

Jupe56

Onneksi Olkoon Jannelle, ikää itsellä 22v.
Jos haluat olla yhden päivän onnellinen, ota humala.
Jos kolme päivää, mene naimisiin.
Jos kahdeksan päivää, teurasta sika ja syö se.
Jos haluat olla ikuisesti onnellinen ryhdy puutarhuriksi.
Ps. Pahin asia on se että siihen VOI jäädä koukkuun.

Ona P

pera la cosa que me gusta mas es panochita....