tammikuu 08, 2025, 22:11:36 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Ikänne

Aloittaja Toivo, toukokuu 21, 2006, 20:24:30 ip

« edellinen - seuraava »

svalli

Lainaus käyttäjältä: "Poppamies Tuliliemi"Aina pitäs olla sen verran lapsekkuutta ihmisessä, että voi selvin päin kiivetä puuhun, huvikseen  :)

Kännissä se onkin vaarallista eikä ollenkaan yhtä hauskaa.

Nupissa on olo vielä sama kuin alle parikyppisenä, kokemusta on vaan enemmän ja se näkyy valitettavasti naamassakin. Musta tuntuu, että jotkut ihmiset on syntyneet vanhoina ja toiset ei vanhene koskaan; toivottavasti itse kuulun jälkimmäisiin
Ei reisuus rikastu, mutta viisastuu...

Khan

Itellä lasissa huimat 17  :D
on se vaan niin ihanaa olla loppuvuodesta syntynyt...  :x

Aessu

18 vuottahan tässä on tullut maailman menoa katseltua. Toivon mukaan sama lapsenmielisyys pysyy, puuhun en kyllä ole viimeaikoina kiipeillyt mutta vastaavia temppuja on tullut pari tehtyä kun on ollut tylsää (kai autolla leikkiminen klo 4:30 tyhjällä parkkipaikalla menee tähän kategoriaan?).
http://www.youtube.com/watch?v=OD4JPEyayus
Tuotetun tekstin määrä on suoraan verrannollinen nautittuun alkoholimäärään.

Mapa

Olenkohan jo vastannut, no jos en niin olen 13v, täytin tammikuussa, siis olen syntynyt 27.01.1994
Ratkaisua ilman ongelmaa ei ole, toisin kuin ongelma ilman ratkaisua on mahdollinen

Hombre

Elämä on ikääntymistä, päivästä päivään.
Joku on 13, toinen 20, yksi on 37...
Tärkeintä on se, miten paljon me olemme elämästä oppineet vuosien varrella ja sen myötä kasvaneet viisaudessa.
Minä ole syntynyt samana vuonna kun ihminen kävi kuussa ja Woodstock järjestettiin Amerikan Yhdysvalloissa.
"Kun demokratia ja sananvapaus on uhattuna, ne pitää siirtää turvaan. Ja kun niitä ei ole paikalla, voi tehdä kaikenlaista."
R.Repomies

Chilijuniori

25 vuotta paukahti alkuvuodesta täyteen. Mutta: multa edelleen kysellään henkkareita ostaessani viinipulloa!  :shock:

papr-ika

Loppuvuodesta syntyneiden piinaa olen nyt 19 vuotta ja risat kärsinyt.

Lainaus käyttäjältä: "Chilijuniori"Mutta: multa edelleen kysellään henkkareita ostaessani viinipulloa!  :shock:

Ja hei tuttujuttu. Kantakahvilassa tulee ikäraja täyteen neljältä ja toissaviikolla kysyttiin kolme kertaa paperit. Yleensä kun ostan mitä tahansa ikärajallista niin paperit kysytään, paitsi Kallion baarit nyt ovatkin sitten aivan toinen juttu :D
vau peipe pane suuhun se.

tellie

Lainaus käyttäjältä: "Te_Kiila"Ulkomuodon & käytöksen ikä on (riippuen kuppien määrästä) ½ - 100a.

Meinasi tulla teet nenästä kun ajattelin lausuntoa hieman pidemmälle. Millainen onkaan puolivuotias...  :lol:

Mutta joo, meitsi on 21

wildzared

Minäkin liityn tähän teini-ikäisten chilinkasvattajien joukkoon, luultavasti nuorimpana. (loppuvuodesta..)

Lumia

29 tuli täyteen pari kuukautta sitten. Mummo mikä mummo.

Jomppe

Heh, vai mummo?
Nainen parhaassa iässä, niinkuin sanotaan :D

Lumia

Itseironia piristää päivää  :)

Dwarf

ihis81

-Tiedän kyllä sen, en vain muista sitä kaikkea kerralla-

http://www.youtube.com/watch?v=MLWSb6h6ltk

jeQQ

Kilp

~26,5v, kesäkuussa viimeksi kassan tyttö kysyi papereita kun ostin kuusipaketin olusta :D

Rigsu

28... Ikäneito. Vastahan mä eilen täytin 16 o,O

est. 28.07.2009

biblo

Paria kuuta vaille 26v..eli gubbe ???
"Grow food, not lawns"

Tepi

Melkein vielä kossi  8), 33 on mittarissa.
http://ruoka.fi/blogit/paahtaja/

Älä koskaan leiki naisen sydämellä, koska hänellä on vain yksi sellainen. Leiki mieluummin hänen tisseillään, sillä niitä hänellä on kaksi.

Mape

joulukuussa täyttää 16
---