tammikuu 09, 2025, 11:49:01 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Ikänne

Aloittaja Toivo, toukokuu 21, 2006, 20:24:30 ip

« edellinen - seuraava »

lazze

Naga Morphia

marraskuu 21, 2009, 21:18:35 ip #121 Viimeisin muokkaus: marraskuu 21, 2009, 21:21:31 ip käyttäjältä Morphia
26

- Morphia
Cooking the next step..

yake

pappa osastoa, 40 vaikka yleisesti luullaakin max 30, hyvä kai näin päin:9

bluesman

54. Niska ja selkä jäykkänä. Muita jäykkiä paikkoja ei sitten olekaan. Paitsi ehkä käytös.

MasaT

45,45. Selän ja niskan kanssa on ollut ongelmia minullakin. Ei ole mikään tarzan enää.

PetriPetri

Alkava keski-ikä muistuttaa aina välillä, että paremminkin olisi voinut elämänsä käyttää  :-[
#727 - Your suffering will be legendary even in Hell!

MasaT

Lainaus käyttäjältä: PetriPetri - marraskuu 28, 2009, 23:10:42 ip
Alkava keski-ikä muistuttaa aina välillä, että paremminkin olisi voinut elämänsä käyttää  :-[

Joo. Ja kun on ylittänyt keski-iän niin ajattelee, että on aika turha odottaa sitä eläkkeelle pääsyä.
Jos ei nyt osaa nauttia elämästään, niin mitenkä se sitten olisi paremmin, kun pääsee eläkkeelle?

PetriPetri

Lainaus käyttäjältä: MasaT - marraskuu 28, 2009, 23:31:38 ipJos ei nyt osaa nauttia elämästään, niin mitenkä se sitten olisi paremmin, kun pääsee eläkkeelle?

Sehän tässä onkin. Minä olen aina osannut ottaa lyhytnäköisesti riemun irti käsillä olevasta hetkestä, ja nyt neljännen vuosikymmenen lähestyessä sitä ynnäilee aikaansaannoksiaan. Saldoksi jää vitusti velkaa ja tuulen huuhtoma perse (sekin kahdesta kappaleesta tehty). Ei sillä että onneton olisin, mutta pitäisi toteuttaa jotain kestävää.
#727 - Your suffering will be legendary even in Hell!

MasaT

marraskuu 29, 2009, 00:11:33 ap #128 Viimeisin muokkaus: marraskuu 29, 2009, 00:27:56 ap käyttäjältä MasaT
Lainaus käyttäjältä: PetriPetri - marraskuu 28, 2009, 23:48:07 ip
Lainaus käyttäjältä: MasaT - marraskuu 28, 2009, 23:31:38 ipJos ei nyt osaa nauttia elämästään, niin mitenkä se sitten olisi paremmin, kun pääsee eläkkeelle?

Sehän tässä onkin. Minä olen aina osannut ottaa lyhytnäköisesti riemun irti käsillä olevasta hetkestä, ja nyt neljännen vuosikymmenen lähestyessä sitä ynnäilee aikaansaannoksiaan. Saldoksi jää vitusti velkaa ja tuulen huuhtoma perse (sekin kahdesta kappaleesta tehty). Ei sillä että onneton olisin, mutta pitäisi toteuttaa jotain kestävää.

Eikös se ole positiivinen asia, että tajuat sen?
Tätä elämää haetaan ja kun se löytyy ymmärretään nauttia siitä.
-Haen kyllä itsekin vielä sitä.

Niin, ja heviveteraaneille ei ole vanhainkotia!

Vihtakauppias

22.v ja ensvuoden alkupuolella tulee vuosi taas lisää  :)
Chilin kapsaisiini, mmmm mikä ihana polte<3