tammikuu 08, 2025, 22:29:55 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

minkäs alan ihmisiä sitä ollaan??

Aloittaja Pertsa, kesäkuu 01, 2006, 00:12:20 ap

« edellinen - seuraava »

PasiR

Käyttäytymisen ;) opettaja Suomen suurimassa kuntokoulussa vuodesta 1999.
Välillä hieman liikuntaa ja muuta siinä sivussa...

HannuH

Tradenomi koulutukseltani. Tällä hetkellä työttömänä pyörin ja duunia etin.
2009 marraskuussa valmistuin ja ny tammikuussa intistä pääsin.

popcornmaker

Sähköasentaja, matkapuhelinkorjaaja ja nyt metallialalla koneistajana.. Miten noi liittyy yhteen.. Ei mitenkään. Näin vaan elämä mua heitellyt.

M;kko

Automaatioalalla suunnitteluinsinöörin hommia tekevä tutkija.

Scotch Bonnet

Miksu77

Liha-alalla (Siis makkaraa ja lihavalmisteita ;D)

Rundari

Telakalla kuljetuskalustoa on tullut korjailtua reilu 4vuotta

Raaka-Arska

Prosessinhoitaja isossa kansainvälisessä paskafirmassa
Missä menee tulisuuden ja myrkyllisyyden raja?

Azukki

Opiskelija, tietotekniikan insinööriksi pitäisi valmistua :)

Naga Morphia

IT - alan paperit vihdoin kädessä; syksyllä jatkellan opiskelua samalla alalla, ellei mitään mullistavaa muutosta tapahtu, tarkoittaen lähinnä töitä tai täydellistä v***untumista tietokoneisiin.

-Morphia
Cooking the next step..

miemsl

Sovelletun elektroniikan DI ja töissä kansainvälisessä kännykkäfirmassa.

masaiman

Elektroniikka-ja tietoliikennetekniikka- asentajan paperit tuli aikanaan koulusta hommattua. lähinnä siksi, että tajuaa omien autojen yms. sielunelämää vähän paremmin. Näitten nykyautojen kanssa vaan menee vähän sormi suuhun kun ilman tietokonetta ei esim. omaan autoon voi suunnilleen kun vaihtaa öljyt... KO. hommia en oo päivääkään työkseni tehnyt. intin jälkeen olen ollut kaverilla töissä, ensin autojen parissa Wheeler Dealer- hengessä niin että kaveri ostaa ja myy, mä fixaan kaiken tarvittavan. Se alko vituttaa niin tehtiin vuosi raksahommia ja meinattiin tappaa toisemme kun molemmat leipäänty hommiin vähän eri syistä. Nyt ollaan kaks vuotta ajettu kaverin nimen alla kuorma-autoja ja tykätty molemmat helvetisti. Niin se elämä vaan heittelee...Vielä kolme vuotta sitten vannoin etten ikipäivänä aja C-korttia. Nyt en vaihtais pois... Tosin nyt vannon etten ikinä aja yhdistelmäkorttia mutta elämä on opettanut että "never say never"...Jos joku Lahdessa Pyörivä bongaa sininuppisen MAN:in jossa lukee TAVARATAKSI niin saapi moikata! (tosin nyt 11.7 asti saikulla)

st8

Labrapuolella on tullu opiskeltua parisen vuotta. Sinänsä tiiä onko tuo oikea puoli. Sama mennä loppuun ku puolessa välissä ollaan.

Thunder

Opiskelija... Amiksessa rakennusalalla. :)

Macex

Metallialalla CNC-Koneistajana. Jo kolmatta vuotta.

Hallituksen jäsen 2011-2012, 2012-2013
Tampereen alajaoston puuhamies -2011-2012-2013-
2013
Kuiva ja Naseva.

ozmium

Pihanrakennustöitä 7 vuotta ja siinä ohella sitten kouluttanut itseäni ohjelmistotekniikan DI:ksi. Mun puolesta tuo kivimiehenä työskentely sais olla historiaa ja tarttis siirtyä "oikeisiin" töihin pikku hiljaa :)

hoffi

Ammattikorkeassa vielä tovi tässä menee, merenkulkuala, konepuolelta.

Hombre

Lainaus käyttäjältä: hoffi - syyskuu 20, 2010, 14:50:26 ip
Ammattikorkeassa vielä tovi tässä menee, merenkulkuala, konepuolelta.

Itse opiskelin joskus v85-86 täkkäriksi Kotkassa. Nykyään opiskelen puutarhuriksi.
"Kun demokratia ja sananvapaus on uhattuna, ne pitää siirtää turvaan. Ja kun niitä ei ole paikalla, voi tehdä kaikenlaista."
R.Repomies

Nikodeemus

Ilmaa on tullut asenneltua lähiaikoina.
Mikään ei ole niin tärkeää, kuin puutarhanhoito, eikä sekään ole kovin tärkeää.

TuomaZ

Lukion kolmannen vuoden opiskelija Tikkakosken lukiossa ilmailulinjalla. Toivottavasti keväällä ylioppilas  :)