tammikuu 08, 2025, 22:23:15 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

minkäs alan ihmisiä sitä ollaan??

Aloittaja Pertsa, kesäkuu 01, 2006, 00:12:20 ap

« edellinen - seuraava »

Aessu

Tällä hetkellä abiturientti, heinäkuusta alkaen varusmies, tuossa alle kahden vuoden sisään toivottavasti teknillisen alan opiskelija yli-opistossa.
http://www.youtube.com/watch?v=OD4JPEyayus
Tuotetun tekstin määrä on suoraan verrannollinen nautittuun alkoholimäärään.

Herpiili

Koulutukseltani suunnitteluassistentti mutta tällä hetkellä kytken erikoiskeskuksia (sähkö).

edit: niin ja onhan sitä tullut kaikenlaista metallialan hommaa, autoten huoltoa ja hitsailua sekä tietokoneisiin liittyvää tullut tehtyä.

papr-ika

abiturientti ja syksystä toivottavasti opiskelen kulttuurialaa tai muotoilua jossain päin suomea. kesällä toimin hautausmaatyöntekijänä.
vau peipe pane suuhun se.

Khan

Catering-alalla opiskelemassa toistaiseksi.
Sekalaisia "kesätöitä" on tullu kans tehtyä ja levilläkin oltua 2 kk työssäoppimassa.
8)

Mapa

Lainaus käyttäjältä: "Tupakka"
Lainaus käyttäjältä: "Autio"koulua joutuu käymään  :cry:

Samoin...

Minä kans....
Ratkaisua ilman ongelmaa ei ole, toisin kuin ongelma ilman ratkaisua on mahdollinen

Chilijuniori

Opiskelen ja etsin kuumeisesti kesätöitä..  :(

Mapa

Opiskelen ja odotan kesätöitä (13 kun olen)
Ratkaisua ilman ongelmaa ei ole, toisin kuin ongelma ilman ratkaisua on mahdollinen

nikke

Lainaus käyttäjältä: "Maba"Opiskelen ja odotan kesätöitä (13 kun olen)

[OFFTOPIC] [avautuminen]kuinkakohan monta kertaa pitää mainita että opiskelet? :D  Ja jos oot 13 tuskin opiskelet, vaan olet koululainen[/OFFTOPIC][/avautuminen]

flare

Paljon hauskempaa kuin työnteko!

Grekon

oppisopimuksella teen töitä videokuvaamisen ja videoeditoimisen parissa ja käyn sillon tällön muutamia kursseja suorittamassa...

arse

Automaatio-diks opiskelen, di-työtä vailla valmis (jos jollain on tarjota paikkaa niin otan mielelläni vastaan  :lol: ) tällä hetkellä työskentelen varastomiehenä ja enskuussa alkaa sivari
Elämässä on tärkeintä puutarhanhoito, eikä sekään ole niin tärkeää.

Tupakka

Lainaus käyttäjältä: "nikke"

[OFFTOPIC] [avautuminen]kuinkakohan monta kertaa pitää mainita että opiskelet? :D  Ja jos oot 13 tuskin opiskelet, vaan olet koululainen[/OFFTOPIC][/avautuminen]

Ja koululaisuus ei sitten vai ole opiskelua?
Mitä muutakaan me siellä tehdään kuin opiskellaan? Nukutaan?

Ja vitut. En hyväksy sitä, että tuo opiskelu-sana olisi yksinoikeudella vain lukiossa/amiksessa ja siitä ylöspäin olevissa laitoksissa käyvien käytössä.
:evil:

(jatkakaa...)
Joo.

nikke

Ja vitut. En hyväksy sitä, että tuo opiskelu-sana olisi yksinoikeudella vain lukiossa/amiksessa ja siitä ylöspäin olevissa laitoksissa käyvien käytössä.

(jatkakaa...)

Jatketaan... Opiskelija siitä hyvästä, että ei ole pakko. Koululainen siitä hvyästä että on pakko (oppivelvollisuus). 8)  Jotenki arvasin että sä sanot jotain vastaan. Saatkos opiskelija-alennusta jostain? :D

EDIT: http://fi.wikipedia.org/wiki/Opiskelija

OK, oot oppilas. :D

Tupakka

(jatkakaa...)

Jatketaan... Opiskelija siitä hyvästä, että ei ole pakko. Koululainen siitä hvyästä että on pakko (oppivelvollisuus). 8)  Jotenki arvasin että sä sanot jotain vastaan. Saatkos opiskelija-alennusta jostain? :D

Pitihän se arvata, että vedät Alennus- ja Virallinen nimike -kortit esiin.

Ok, viralliselta nimikkeeltäni en ole opiskelija, olen oppilas, mutta kun sitä siellä koulussa kerran opiskellaan niin perkele kai minä silloin periaatteessa opiskelijakin olen!

Ja kuka sanoi, että puhutaan virallisista termeistä?!  :wink:  :twisted: Muahahahahahaaaaa!

Krhm.. haluaako nikke vielä väittää vastaan vai lopetaanko offtopiccaaminen?  :)

(tälläinen vastarannan kiiski kun olen)
Joo.

nikke

Juu, lopetetaan vaan.

Sen verran nyt haluan vielä lopuksi sanoa, että kokoajanhan on virallisista käsitteistä puhuttu. On olemassa myös esim. opintotuki, jota saa opiskelijat. Ja nyt viime aikoina on viljelty termiä elämänpituinen oppiminen, eli kaikkien ainakin pitäisi kokoajan oppia ikään, asemaan ja sukupuoleen katsomatta. Eikös tuon mukaan kaikki sitten olisi opiskelijoita, jotka tätä kyseistä elämänpituista oppimista suorittaa.  Ja siinä tapauksessahan opiskelijat myös tekisivät työtä, käyhän tämä opiskelu kyllä ihan kokopäiväisestä työnkäynnistä, sellaista kiirettä meinaan aina välillä pitää. Mutta mutta, aina on aikaa juoda yksi kalja lisää.... :lol:

Kyllä sä sitte viimeistään ymmärrät kun oot ehkä itsekin Opiskelija isolla oolla :D.

svalli

Mitä pahaa on nimityksessä koululainen? Olkaa te foorumin nuorimmat onnellisia niin kauan kuin olette vielä lapsia ja käytte koulua. Kyllä te vielä ehditte opiskella ja tehdä töitä ihan riittävästi.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Opiskelija
http://fi.wikipedia.org/wiki/Koululainen

Nimikkeistä väittelyn sijaan minua kiinnostaisi kuulla minkälaisia tulevaisuuden ammattihaaveita ja -suunnitelmia on nykyisillä peruskoululaisilla ja lukiolaisilla.
Ei reisuus rikastu, mutta viisastuu...

Midnight Walker

Tällä hetkellä valtion palveluksessa, heinäkuussa loppuu työsopimus :) Sen jälkeen alan lukemaan itseäni jonkin sortin puoskariksi eli lääkäriksi.

Tupakka

Ääh.. ei jaksa tapella.

Mutta en kyllä tunnusta silti mitään!
Joo.

Rolle R

Itseäni pidän opiskelijana vasta sitten kun yliopistoon syksyllä kävelen, jotenkin lukio on kuitenkin niin lähellä peruskoulua, että tuntuu oudolta sanoa opiskelevansa. Tietysti näin mainitaan kuitenkin kaikkeen jossa ammattia kysytään  :wink: .

Mapa

(jatkakaa...)

Pitihän se arvata, että vedät Alennus- ja Virallinen nimike -kortit esiin.

Ok, viralliselta nimikkeeltäni en ole opiskelija, olen oppilas, mutta kun sitä siellä koulussa kerran opiskellaan niin perkele kai minä silloin periaatteessa opiskelijakin olen!

Ja kuka sanoi, että puhutaan virallisista termeistä?!  :wink:  :twisted: Muahahahahahaaaaa!

Krhm.. haluaako nikke vielä väittää vastaan vai lopetaanko offtopiccaaminen?  :)

(tälläinen vastarannan kiiski kun olen)

Hyvä Tupakka!
Noin sitä pitää!