kesäkuu 24, 2024, 15:43:39 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


mistä nickisi on peräisin?

Aloittaja Pertsa, heinäkuu 17, 2006, 22:35:36 ip

« edellinen - seuraava »

Tupakka

Lainaus käyttäjältä: "Nyyppä"Nyyppä

newbie

n : any new participant in some activity

varmaankin kaikille tuttu.


No sitten kun alat olla jo monta vuotta kasvatellut, niin mitenkäs tuon nimimerkin kanssa sitten??

Niin no kaipa sen voi vaihtaa kun tuo administraattori on täällä jo muitakin vaihdellut.
Joo.

Sauli Särkkä

Pitääpäs vieläkin jauhaa tätä offtopikkia, kun voi.

Vaimon siskon synttärit on myös 21.4.

Mitä vielä? Eihän kumpikaan teistä ole syntynyt maaliskuussa?



-Sale
Sauli Särkkä

#002

tknummelin

Lainaus käyttäjältä: "Sauli Särkkä"Pitääpäs vieläkin jauhaa tätä offtopikkia, kun voi.

Vaimon siskon synttärit on myös 21.4.

Mitä vielä? Eihän kumpikaan teistä ole syntynyt maaliskuussa?


No ei kai, jos me ollaan molemmat synnytty huhtikuun 21.  :lol:

Ai niin, on-topic: tknummelin on tietenkin Tommi K. Nummelin.

tellie

Tylsästi on omasta nimestäni tämä vääntynyt aikojen saatossa. Kuulosti niin hauskalta tai jotain.

Kuitenkin jotta ei ihan tylsä viesti tulisi, niin kerronpa samaan hengenvetoon irkkinikkini tarinan. Ja kyseinen niccihän on siis ulkoilla.

Olipa kerran ihan suht. mukava ja lämmin ilta. Ajattelin, että menenkä pyytämään kaveriani lenkille kanssani, ja siitä sitten tuumasta toimeen, ovikelloa kilkuttelemaan. Kaverini tosin sattui irkkaamaan sillä hetkellä, eikä ollu kovin halukas ulkoilemaan, mutta jäin sitten kuitenkin hetkeksi hänen seurakseen maanitellakseni mukaan. Sanoin siinä sitten ihan vitsillä, että hei, meitsikin alkaa irkistelemään, minkäs ottaisin nicikseni. Kaveri ei suuremmin viitsinyt jäädä asiaa miettimään, vaan lukaisi sattumanvaraisen sanan näytöltä, ja se sattui olemaan ulkoilla.

Sitten eräänä päivänä pääsin yleisen koneen ääreen (noihin aikoihin minulla ei ollut omaa konetta) ja päätin aikani kuluksi kokeilla webchattia, että josko sitä vaikka pääsisi irkkaamaan. Olin melkeinpä varma että puihin menee koko homma, joten en jaksanut nimimerkkiin suuremmin panostaa. Mieleeni tuli tuo keskustelu, ja siitä sitten nicikseni naputtelin tuon ulkoillan. Webchatti toimi ja nicci jäi.

Sauli Särkkä

Lainaus käyttäjältä: "tknummelin"
Lainaus käyttäjältä: "Sauli Särkkä"Pitääpäs vieläkin jauhaa tätä offtopikkia, kun voi.

Vaimon siskon synttärit on myös 21.4.

Mitä vielä? Eihän kumpikaan teistä ole syntynyt maaliskuussa?


No ei kai, jos me ollaan molemmat synnytty huhtikuun 21.  :lol:

Ai niin, on-topic: tknummelin on tietenkin Tommi K. Nummelin.



:oops:

Virta päälle ja numeroita tauluun.. :roll:



-Sale
Sauli Särkkä

#002

Ona P

olen Iki Newbie... ei auta vaik kuin kauan harrastaisin :(

En usko et nyyppä tunne häviää ikinä.
Tuun vuodesta toiseen kyselemään itsestäänselvyyksiä...
Ja vaikka kuin paljon oppisin se ei ikin tule olee tarpeeksi.

Tämä siis tupakalle :)

Mutta vaihdettiin nyt nicki sitten....

Pysytään tässä
pera la cosa que me gusta mas es panochita....

Tupakka

Lainaus käyttäjältä: "Nyyppä"olen Iki Newbie... ei auta vaik kuin kauan harrastaisin :(

En usko et nyyppä tunne häviää ikinä.
Tuun vuodesta toiseen kyselemään itsestäänselvyyksiä...
Ja vaikka kuin paljon oppisin se ei ikin tule olee tarpeeksi.

Tämä siis tupakalle :)


Itsekin teen paljon tätä itsestäänselvyyksien kyselemistä, mutta siihen on yksi tärkeä syy..

en halua tehdä mitään väärin. Ja muutenkin olen niin hajamielinen niin ei sitä  koskaan tiedä vaikka olisikin vaan nähnyt unta, että miten se ja se juttu toimii. Ja uneenhan en luota.
Joo.

svalli

Lainaus käyttäjältä: "Tupakka"en halua tehdä mitään väärin.


Mutta siillenhän sitä oppii kaikista parhaiten, kun tekee jotain kerran väärin, niin toivottavasti sen toisella kerralla muistaa. Kantapään kautta opittu tieto pysyy muistissa paljon paremmin.

Unistakin on joskus ollut apua. Olen saattanut koko päivän pähkäillä jotain juttua vaikkapa toimimattomassa softan pätkässä ja aamulla herätessä on ratkaisu mielessä ja kun sitä kokeilee, se jopa toimii.
Ei reisuus rikastu, mutta viisastuu...

Lumipallo

Noh, nickihän vääntäytyi vanhasta nickistäni "Fasaani" (tuon nickin juuret taas ovat hyy-yvin pitkällä.. joten en jaksa sitä alkaa selittämään) kun kaverini sen joskus vitsinä heitti (myönnetään, tietokonepelejä pelattiin :))

Gekko

Lainaus käyttäjältä: "Panochita"Mutta vaihdettiin nyt nicki sitten....
Pysytään tässä

Naispuoleinen?  :?:
Solanaceae et vitae

Ona P

Ei vaikka viittaaki sinne päin :)
pera la cosa que me gusta mas es panochita....

thp

Nick on *muoks* kirjainyhdistelmä.
#005
Capsicum misinformation on message boards since 2006

Macc

Nimeen viittaa. Tuli joskus johonkin laitettua, ja jäi levy päälle...

PK

Jo pienestä asti heitetty puumerkki. P niinku Panu ja K niinku...

Red Hot Chili Peppers

Mikä ihmeen nicki? Eikö ihmisen nimi voi olla Red Hot Chili Peppers? Ainakaan sillä ei ole mitään yhteyttä maagista rytmimusiikkia soittavaan jenkkibändiin ja kaikkien chilinkasvattajien transsirimmeihin, mistä nuoremmat eivät tietysti ole kuulleetkaan. Ja kuvakin on oma kuva.
Jos jokin polttaa, niin onko se kuuma?

annesurfs

Rekisteröidyin aikanaan yhdelle toiselle foorumille, ja möhlin niin, että käyttäjänimeksi tulikin vahingossa sähköpostini alkuosa.

Mutta eihän se haittaa, nimi on Anne, niin hyvinhän tuokin sopii.

Poppamies Tuliliemi

Joskus aikoinaan, kun tutustuin nettikeskustelujen ihmeelliseen maailmaan, alkoi ärsyttää kaikenmoiset "xXx1337killahxXx" nimimerkit, joita jokapaikka oli pullollaan... ääneen kirosin sitten serkulle, että miksi nikin pitää olla tuollainen sekasotku, ja tokaisin että jos itse koskaan mihinkään rekisteröidyn niin ihan vaan vastalauseeksi valitsen nikiksi vaikka... ööh... Poppamies Tuliliemen!

Täällä ollaan siis 8)

Niin, ja juurikin noita aikoja olin löytänyt väkijuomien salat ja itsekin askartelin-paskartelin Tuliliemi -chiliviinaa etiketteineen kaikkineen.
"In sudore vultus tui vesceris pane"

Autio


hawkki

Joskus aikoja sitten kun quake1:stä pelasin pienenä poikana netissä tarvitsin jonkun nimimerkin. Perheeseemme hankittiin samoihin aikoihin juuri uusi vene joka oli niin hieno ja nopea, ja malli sattui olemaan Hawk. Sen sitten suomensin quakenickikseni ja siitä asti käyttänyt sitä kaikkialla :)
"Jotenkin jäänyt vähän sellainen olo, että baccat ja annuumit ovat heikkoja rääpäleitä, ja chinenset ja rocotot niitä kunnon kasveja ja sitkeitä kavereita."

Mapa

No, minulla tulee ihan omasta nimestäni joka on Martti ja ajattelin laittaa minun lempinimen joka olisi ollut Mara, mutta se oli varattu tai jotain niin laitoin sitten toisen lempinimeni.

no tällä kertaa näin (ja sekavasti, mutta mitenköhän se eroaa minun edellisistä teksteistä) :roll:
Ratkaisua ilman ongelmaa ei ole, toisin kuin ongelma ilman ratkaisua on mahdollinen