tammikuu 09, 2025, 22:11:40 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

mistä nickisi on peräisin?

Aloittaja Pertsa, heinäkuu 17, 2006, 22:35:36 ip

« edellinen - seuraava »

habanero

Alkuperäinen nickini jakultan tuli etunimen 2 ensimmäisestä kirjaimesta ja sukunimen 6 ensimmäisestä kirjaimesta.

Nykyinen nick tuli mieleen Habanero satoa korjatessa.
Chiliyhdistys #011

Os2

Synkkja myrskyinen yö vanha 286 kitisee nurkassa kaverin kanssa tungetaan siihen vanhaa legendaarista OS/2 käyttistä, tätä muistelin itsellenni nikkiä vääntäessä myöhemmin ja etunimeni on Oula niin toi Os2 tuntui sopivalta.
Ei setä ole paha, setä on vaan ruma

hookoo

Hei vaan kaikille,

Entiseen nimeen viittaa. Olen mies juu, eikä nimi vaihtunut naimisiinmenon johdosta vaan piti väkisin ottaa suojattu sukunimi.

Löysin foorumin toisaalta kun keskustelu tulisiin ruokiin nousi esiin. Tuliset ruoat on kovasti mieleen. Tabascot ei ole mistään kotoisin ja kulinaristinen mieleni tahtoo vahvempaa. Yllätykseni oli suuri kun vähän selailin. Hesastakin saa kunnon tavaraa.

Jyrge

Piti keksiä joku "helposti" lausuttava lyhyt nick ja tälläisen väänsin.
Sup?!

samppi

Oma nick tulee kiinnostuksestani sammakkoeläimiin. Nykyään olen aika sekakäyttäjä kun löytyy liskoa ja käärmettäkin.

Toinen foorumi nickini (korpinsiipi) tulee kiinnostuksestani pukuhistoriaan ja muutenkin vanhan ajan tyyliin ja etikettiin. Joskus tavattiin sanoa mustia hiuksia korpinsiiven värisiksi ja siitä se lähti. Irccaan myös samalla nickillä  :roll:

naali

juontaa alkunsa jostain 98-99 quakeworld kauteni alusta.. ircin puolella hännän kera eli naali--- =)

papr-ika

nimimerkkini papr-ika juontaa juurensa siitä että aina kun yrittää jonnekkin rekisteröityä, kaikki omaan etunimeen viittaavat nimimerkit on jo viety (Lumi on jotenkin aina suosittu) ja siitäpä joskus sainkin sitten päähäni alkaa käyttää erilaisia käytännönsanoja nimimerkkeinä, kuten mehulasi ja kahvikuppi.

ja tuo tavuviiva, se on jäännöstä teinivuosista jolloin oli kivaa tavuttaa sanoja väärin. :D
vau peipe pane suuhun se.

Khan

Omani kopioin suoraan eräästä syksyllä olleesta konserista. Itte en kyllä päässyt paikalle kun olin lapissa.
Ja ympäristö kasvattaa ihmistä, joten kun asun jumalan selän takana tuntui nick aikas osuvalta. :twisted:

Lumipallo

Vähän päivitystä nykyisen nickini historiaan; tämä muotoutui ircissä, kun en saanut pitää vanhaa nickiäni (Fazku), koska se "muistutti liikaa fatalii:ta." Joten vaihdoin sen vain ensimmäiseen asiaan, joka mieleeni silloin tuli.

NaokiSoma

Nickini juontaa juurensa kesään 1998, jolloin näin futiksen MM-kisoissa Japanin vasemman pakin (juu juu..., vasen pakki = joukkueen tyhmin mies) Naoki Soman taituruutta. Siitä se sitten tarttui.

Viime kesän kisoissa kaveri oli Japanin TV-kanavan kommentaattorina, vaikka eläkkeelle itse pelaamisesta jo jäikin.

Rach

Se tulee Rahmaninovista eli Rahmiksesta...eli Рахманиновista. Hyvää musaa, melko pitkäaikainen nick.

Aessu

a=etunimen eka kirjain
e=***
s=sukunimen eka kirjain
su=sukunimen kaksi ekaa kirjainta

tuo aes on isännän joskus keksimä, taisin olla jotain 6v silloin ja lohkaisin erään todella tyhmän jutun.. en kehtaa edes kertoa mitä tuo e tarkottaa, tuo su tuli perään kun aes on monessa paikka jo käytössä.
http://www.youtube.com/watch?v=OD4JPEyayus
Tuotetun tekstin määrä on suoraan verrannollinen nautittuun alkoholimäärään.

Chilijuniori

Mun nickin tarina on tylsä... Olen suht' uusi chilinkasvattaja (hieman yli vuoden vasta tullut harrasteltua) joten siitä se sitten tuli.

Nettitreffeistä: kolme vuotta tullut seurusteltua netissä tapaamani tyypin kanssa.

arse

Nickini on peräisin etunimestäni (Arttu) ja lukiokavereitteni kiinnostuksesta brittihuumoriin, en tiedä oliko viimeinen niitti Snuff-yhtyeeen wanker-niminen biisi vai ruuvit löytällä. Minua siis kutsutaan irl:kin arseksi joissain piireissä.
Elämässä on tärkeintä puutarhanhoito, eikä sekään ole niin tärkeää.

Jomppe

Jomppe tulee nimestäni Joonas.
Kaverini väänsivät ensimmäiseksi Jontte jonka jälkeen tuli Jomppe.
Siinä siis salaisuus :D

Herra 47

Kaiikihan tietävät "oikean herra 47:n) mutta oma nimimerkki juontaa
kyllä siihen että liittyessäni chiliyhdistykseen sain jäsennumeron #047 ja lopun voi sit jo päätellä...  8)
kat ko kat kara puuhu
Chiliyhdistys ry, varajäsen

ainoastaan 56,8g nagaa kerralla ;)

luppis

Joskus pienenä irkin käyttöä alottaessa yritin keksiä mahdollisimman typerän nimen. Luppakorva olin sitten muutaman viikon, ennenkuin ihmiset alkoivat lyhentämään luppikseksi.

Chiliman

Oman nickini keksin, kun oli pakko päästä tänne rekisteröitymään.
Ajattelin että siinä olisi hyvä olla chili sana -> Chiliman  :D

sundried

maku!!
toin thaimaan itä naapurista 2 kiloo aurinko kuivattuja chilejä tähän mennes parhaita!"
(yritän saada lajiketta epätoivoisesti itämään)

Slapa

Joskus nuorempana piti keksiä riittävän lyhyt ja naseva nimi PC:n ensimmäisiin autopeleihin, joihin mahtui vain kahdeksan kirjainta ja oma nimi (Sami) piti jotenkin saada mukaan. Ja kun olin niin kova piiskaamaan autoja menoon, Sam Slapper oli hyvä, mutta liian pitkä, joten se lyheni peleihin SamSlapa -muotoon, josta Slapa jotenkin muotoutui lempinimeksi...
Nettitreffeistä: deitti.netin ilmo viisi ja puoli vuotta sitten johti yhteen muuttamiseen toka treffeiltä. Tässä kuussa on myös 5v. hääpäivä... Netti on nopea!!!  :D