tammikuu 09, 2025, 22:45:53 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Duuniruokala yllätti

Aloittaja Glottis, heinäkuu 16, 2004, 16:26:29 ip

« edellinen - seuraava »

Glottis

Nimittäin kupillinen tuoretta, kuutioitua Habaneroa maustepöydässä. Vaikken erityisesti habaneroista pidäkään, niin tällä kerralla ei jäänyt ruokailusta lieskat puuttumaan :cool: Joutui heti laittamaan positiivista palautetta :)
Feuer frei!

Aji Inferno

Lainaus käyttäjältä: "Glottis"Nimittäin kupillinen tuoretta, kuutioitua Habaneroa maustepöydässä. Vaikken erityisesti habaneroista pidäkään, niin tällä kerralla ei jäänyt ruokailusta lieskat puuttumaan :cool: Joutui heti laittamaan positiivista palautetta :)

Missäs työpaikassa moista herkkua saa..??!!! :)

Vanja

Lainaus käyttäjältä: "Glottis"Nimittäin kupillinen tuoretta, kuutioitua Habaneroa maustepöydässä

Kokilla oli sadonkorjuupäivät kotona? ;)
Mikään ei ole tärkeää paitsi puutarhan hoito. Eikä sekään ole niin kovin tärkeää.

Glottis

Lainaus käyttäjältä: "thietavu"Missäs työpaikassa moista herkkua saa..??!!! :)

Nokiallahan minä... tosin tuon Valimo 21 ruokalan tempaus oli kyllä ensimmäinen mitä olen havainnut. Ko. ruokalassa on myös jatkuvasti Sriracha Hot Chili & Garlic Saucea tarjolla joten pelkän punaisen Tabascon varassa siellä ei muutenkaan tarvitse olla.[/color]
Feuer frei!

Gekko

Hemmetti!!

Meillä on viime aikoina ryhdytty laimentamaan perustabascoakin etikalla!!!   :(
Solanaceae et vitae

Herpiili

Valmiiksi etikkaisen kastikkeen laimentaminen etikalla on kyllä ihan käsittämätöntä, tuosta kannattaa antaa kyllä tulista palautetta.

Tuo "Sriracha Hot Chili & Garlic Sauce" on omasta mielestäni aika hyvää, poltetta ei kauheasti löydy mutta on maukasta eikä liian makeaa.

Kakq

Lainaus käyttäjältä: "Riksa"Tuo "Sriracha Hot Chili & Garlic Sauce" on omasta mielestäni aika hyvää, poltetta ei kauheasti löydy mutta on maukasta eikä liian makeaa.

Itse en ainakaan sitä paljaaltaan pistä minnekään, koska omasta mielestäni siinä on aivan liikaa valkosipulia. Mutta johonkin lihoihin tai wokkeihin marinadiksi aika passelia tavaraa. Hintaakaan ei ole nimeksikään. Tai en tiedä edes, että puhuimmeko samasta tuotteesta, mutta nimi ainakin aika läheltä liippaa. :)[/color]