Kamalimmat kokemukset - Mitä chiliä todella pelkäätte... ;)

Aloittaja Aji Inferno, kesäkuu 06, 2003, 20:37:08 ip

« edellinen - seuraava »

terawatti

itse en Vielä pelkää mitään.. kuitenkin habaneroa kohtaan on syvä kunnioitus.. kerran tuntemattomasta syystä lensi semmosta soossia naamalle ja oli kyllä naama ämpärissä vartin jos toisenkin  :shock:  :D
Shiny Frog-device

Mouru

Itse tuossa kesällä grillailin ja sivelin reippaasti PSE kastiketta kyljyksen päälle... No, sattu "hieman" sormille lipsahtamaan mutta muistin varoa... eli pyyhkäisin sormet paperin kulmaan ja syömään. Hetken päästä saunaan ja hieraisin hikeä naamalta pois ja oijoi kun alkoi polttelee... Eka poltteli huulia kivasti mutta sitten koko naama oli tulisilla hiilillä :D sitä 10min kesti ja sit helpotti, oli kyllä elämäni tukalin saunareissu...
Kastike muuten ihan hyvää :P ja megadeath puteli vielä avaamatta...

Torakka

Mainstoin kaverilta nagaa jonkun 2mm x 2mm palasen ja 45min olin kuolemaisillani karmeeta tavaraa mutta silti niin ihanaa

Pertsa

Lainaus käyttäjältä: TorakkaMainstoin kaverilta nagaa jonkun 2mm x 2mm palasen ja 45min olin kuolemaisillani karmeeta tavaraa mutta silti niin ihanaa[/quo
suoraan helvetin esikartanosta joo, muistathan meitä muutamia typeryksiä lämmöllä jotka aiomme syödä noita kisassa.....
Meillä määrää Nainen!

saulir

Lainaus käyttäjältä: "pertsa"
Lainaus käyttäjältä: "Torakka"Mainstoin kaverilta nagaa jonkun 2mm x 2mm palasen ja 45min olin kuolemaisillani karmeeta tavaraa mutta silti niin ihanaa

suoraan helvetin esikartanosta joo, muistathan meitä muutamia typeryksiä lämmöllä jotka aiomme syödä noita kisassa.....

Ei prkl pojat... täytyy pitää kännyssä 112 valmiina, siellä paikan päällä  :)

Khan

Juu ei Naga mitään lällärikamaa todellakaan ole! :?
Tuoreena en (ehkä omaksi parhaakseni ole vielä päässyt maistamaan)
mutta kyllä Herpiililtä saatu kuivattukkin oli jo tarpeeksi styrkkeliä  :twisted:

Mapa

Siihen aikaan kun tilasin ekat chilin siemeneni, niin sain siinä mukana yhden Gumdropin, tyhmänä tietysti heitin sen poskeen, ja ajattelin "ei polta mis... AI SAAT***!!!" Juoksin vain ympäri keittiötä ja välillä pysähdyin ja hakkasin päätä seinään... Sitten kun polte loppui, pyyhkäisin nenää ja silmiä, AI HELV****!! Ja sitten kantapään kautta on opittu, että kannattaa pestä kädet kunnolla chilin käsittelyn jälkeen...
Ratkaisua ilman ongelmaa ei ole, toisin kuin ongelma ilman ratkaisua on mahdollinen