tammikuu 09, 2025, 22:23:27 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

200W ESL, Purple vai Red?

Aloittaja JaGho, joulukuu 05, 2006, 18:20:30 ip

« edellinen - seuraava »

JaGho

Olen tilaamassa Vp:stä 200W ESL:iä ja rupesin miettimään, että kannattaisiko tilata Purple vai Red? Mitä mieltä olette? Kummalla saa paremmat sadot... jne?
Chill maan!

Sauli Särkkä

Purple on yleisvalo, joka pelittää kaikissa vaiheissa ja Red on sitten sadotukseen. Jos muita valaisimia ei ole tarjolla, suosittelisin purplea. Jos esim. jonkinlainen muutaman loisteputken setti löytyy vegetatiivisen kasvun avuksi, niin sitten Red.

-Sale
Sauli Särkkä

Nike

Eix nämä ole enemmän niitä Jamaikan Ruusu- kysymyksiä nämä spektrin värit? "Tavallisille" kasveille mun mielestä lähinnä luonnollista oleva eli Purple.
Mummoni viljelyohje:"Juuret tulevat multaan."

hawkki

Lainaus käyttäjältä: "Nike"Eix nämä ole enemmän niitä Jamaikan Ruusu- kysymyksiä nämä spektrin värit? "Tavallisille" kasveille mun mielestä lähinnä luonnollista oleva eli Purple.
Juurikin näin:D !

Espelt

Mitenkäs hyvin tuo 200w kasvupolttimo toimisi chilien kasvatuksessa? Purplea kun ei taida saada mistään.
-Vaikeaa olla uskottava jos kaikki muut ovat väärässä-

Mela

Eipä oo ollu valittamista. Tuuheata puskaa tulee.

Killeri

"jos ihminen puhuu Jumalalle, niin sitä sanotaan rukoilemiseksi, jos Jumala puhuu ihmiselle, niin sitä sanotaan skitsofreniaksi"

Killeri

Btw, kumpi olisi fiksumpi tapa: 2xPURple vaiko 1xPURple ja 1xRed?
"jos ihminen puhuu Jumalalle, niin sitä sanotaan rukoilemiseksi, jos Jumala puhuu ihmiselle, niin sitä sanotaan skitsofreniaksi"