tammikuu 08, 2025, 21:44:51 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Pää-kaupunki seudun chilimiitti

Aloittaja Mapa, joulukuu 26, 2006, 23:08:06 ip

« edellinen - seuraava »

Lumia

Pöh, minä en taida päästä  :( Ehkä ei siis kannata jättää varaamista minun varaani...Viettäkäähän hauska miitti!

papr-ika

siis 24.2 14:30? viimeksi tulin kipeäksi joten en päässyt ja nytkin on vähän huono ehkä kun on yhet naamiaisjuhlat iltasella, mihin täytyy tälläytyä oikein urakalla. ehkä piipahdan käymään jos aikataulu sallii :)
vau peipe pane suuhun se.

Mapa

No sitten jos näihin miitteihin alkaa tulla kertojen myötä lisää väkeä niin en malta odottaa 24.2 jälkeistä miittiä (jos semmosia pidetään edes...)! :D
Ratkaisua ilman ongelmaa ei ole, toisin kuin ongelma ilman ratkaisua on mahdollinen

Tupakka

Noniin.. nyt alkaa olemaan tiistai aluillaan ja ei enää kovin montaa päivää lauantaihin.

Elikkä... pitäisikö jonkun nyt tehdä jonkinnäköinen pöytävaraus tuonne? Jaa, ettäkö kuinka monelle? No ilmoittautukaas nyt ne, jotka luulisivat voivan olevan tulossa. Emmehän halua jättää ihmisiä paikatta. Ja muutenkin jos on vähän täydempänä kuin viimeksi niin turvallisinta olisi tehdä varaus.

Lähestulkoon varmoja olis nyt ainakin:
Minä + mutsi
Aji Inferno(sovittiin foorumin ulkopuolella asiasta)
Pekkak

Sitten ehkiä:
Papr-ika
Pano

Korjatkaa jos olen väärässä.
Eli siis 6 hengen pöytä on varmaan aika hyvä tämänhetkisen listan perusteella.
Joo.

pekkak

Lainaus käyttäjältä: "Tupakka"

=>kyl se pöytävaraus olisi kiva, jos hoitanet sen.
Viimeksi kun kävin siellä eräs lauantai niin oli kyllä niin täyttä
että ei olisi 6 henkilöä mahtunut istumaan vierekkäin.

Tupakka

Lainaus käyttäjältä: "pekkak"
Lainaus käyttäjältä: "Tupakka"

=>kyl se pöytävaraus olisi kiva, jos hoitanet sen.
Viimeksi kun kävin siellä eräs lauantai niin oli kyllä niin täyttä
että ei olisi 6 henkilöä mahtunut istumaan vierekkäin.

Jaa, minä vai? No okei.

Taidan kylläkin käskeä mutsia tekemään tuon.
Joo.

Tupakka

Luulisi tuon edellisenkin viestin vähän valpastaneen viimeisiä, mutta nyt vielä sanon, että varaus tehdään tänään.. varmaan kohtapuoliin, että vielä mahtuu mukaan kun ilmoittaa.

Noh.. oli ehkä turha mainita kun se nyt sitten jo varattiin. Eli varaus on n. kuudelle hengelle.
Joo.

papr-ika

mmissä olikaan tapaaminen ja monelta? :o

Tupakka

Lainaus käyttäjältä: "papr-ika"mmissä olikaan tapaaminen ja monelta? :o

14.30 siinä anin edessä, olettaisin.
Joo.

Tupakka

Kiitoksia taas porukalle tästä pienehköstä miittiseurasta.
Joo.

Pertsa

Lainaus käyttäjältä: "Tupakka"Kiitoksia taas porukalle tästä pienehköstä miittiseurasta.

kuvia????
Meillä määrää Nainen!

pekkak

Lainaus käyttäjältä: "pertsa"
Lainaus käyttäjältä: "Tupakka"Kiitoksia taas porukalle tästä pienehköstä miittiseurasta.

kuvia????

=>kiitoksia samoin seurasta,varsinkin vikasta "viihde" osuudesta.
Kaipa "lahjoitat" yhden chilin sadosta jos laitat siemeniä satsistani itämään....

Pertsa: kuvia ei otettu tällä kertaa

Tupakka

Lainaus käyttäjältä: "pekkak"
Lainaus käyttäjältä: "pertsa"

kuvia????

=>kiitoksia samoin seurasta,varsinkin vikasta "viihde" osuudesta.
Kaipa "lahjoitat" yhden chilin sadosta jos laitat siemeniä satsistani itämään....

Pertsa: kuvia ei otettu tällä kertaa

Pertsa: Joo.. sen verran pienimuotoista tämä oli nyt, että ei mitään kuvan arvoista(paitsi nyt ehkä viimeiset purkkihabaneron syönnit) varmaan ollut.

Pekka: Saathan säkin pekka jotain sitten jos näitä tapaamisia vielä syksylläkin järjestetään(ellet sitten ole tulossa tampereelle). Pääasiassa kuitenkin syötän tolle tommille jonkun fataliin niin saa kerrankin olla itse se naurava osapuoli  :)  :twisted:

Ja siemenistä en tiedä. Ruokaan nuo ainakin käytetään. Täytyy ottaa ne siemenet ehkä talteen ainakin niin, jos nyt tuntuu siltä niin saapahan sitten kasvattaa.
Joo.

Mapa

No vedetään tämäkin taas pystyyn kysymyksellä. Pitäisikö meidän taas pistää taas pystyyn yksi miitti?
Vaikka onkin niitä miitejä tulossa muuallakin
Ratkaisua ilman ongelmaa ei ole, toisin kuin ongelma ilman ratkaisua on mahdollinen

Jamana

Lainaus käyttäjältä: "Maba"No vedetään tämäkin taas pystyyn kysymyksellä. Pitäisikö meidän taas pistää taas pystyyn yksi miitti?
Vaikka onkin niitä miitejä tulossa muuallakin

no ofc, jos halukkaita löytyy
Kapsaiini rauhoittaa mielen

papr-ika

voisin olla halukas tulemaan paikalle, kun tuo tamperekin jäi viime tipassa väliin.  millaista miittiä, syömäänkö taas?

Jamana

Lainaus käyttäjältä: "papr-ika"voisin olla halukas tulemaan paikalle, kun tuo tamperekin jäi viime tipassa väliin.  millaista miittiä, syömäänkö taas?

siinäpä hyvä kyssä!
tässä olis mun ideoita:
http://www.cantinawest.net/
http://www.iguana.fi/iguana.html
http://www.ravintolaopas.net/santafe/
http://www.ani.fi/anasivu.html
Joo, mutta mun "ylä-aste" budjetilla ei paljoa ruokaa tarjoilla, joten jokainen vois maksaa oman safkansa omasta lompakosta
edit: jos vaan sopii, niin päihteetön miitti jos sellainen tulee olemaan?
Kapsaiini rauhoittaa mielen

Mapa

Mites olisi semmonen, että valittais semmoinen joka on hyväksi todettu, ja sieltä sais (edes vähän) tulista ruokaa...

papr-ika

siis iguana ei ainakaan ole tulista, ihan maittavaa ruokaa kyllä. anissa kävin kerran miitissä, ihan maukasta ja jotenkin tulista, muista ei ole mielipidettä. päihteettömyyedestäkään ei ole mielipidettä, sopiihan se tietty mutta jos joku  tahtoo ryyppymeininkiä niin minut saa helposti suostuteltua kyllä mukaan :D

Mapa

Kyllähän siellä alkoholiakin saa juoda kunhan pysytään kohtuullisuuksissa, vaikka minua ei haittaisi vaikka kaikki olisi ihan umpikännissä (ilman minua tai mun kanssa :twisted: ) mutta muita se saattaa haitata... :?