tammikuu 09, 2025, 23:23:40 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Onko koiraihmisiä?

Aloittaja Chilijuniori, tammikuu 04, 2007, 15:26:42 ip

« edellinen - seuraava »

Chiliman

Pari irlannin setteriä meillä on. 8 ja 5-vuotiaat.

ilmari

Outi

Rottweiler (1v8kk) ja sekarotuinen (3,5v) on täälläpäin :)
narttuja.

Malla007

multa löytyy kaksi ihanaa kisulia täältä kotoa.... missähän lie nyt... luultavasti taimia mussuttamassa... grrr...
kissanruohosta ne eivät pidä, ei koskekaan niihin, vaan aina on syömiskohteena mun rakkaimmat taimet!! kaks isoa kahvipuuta jo menetin.... ja muutaman chilintaimen..

Nike

Tosta meidän Elviksestä; se kun katukoirana ei tajua että kaikkea ruokaa minkä pystyy ottamaan ei saisi ottaa. Oli tässä yhtenä päivänä napannut tiskipöydältä täyden leipäpussin, ja syönyt kaiken. Noh, ajattelin antaa opetuksen ja laitoin samaan paikkaan pussiin leivän ja lisäsin reilusti caynne- jauhetta. Kotiin tultuani leivät oli syöty ja koira ei ollut moksiskaan? Ajattelin että ehkä jauheessa ei ollut tarpeeksi potkua, ja uusin jutun mutta voitelin leivän REILUSTI habataballa. Kävin pihalla viemässä pyykit, ja tultuani takaisin taas koira tuijottaa leivänmurujen vieressä,että oisko lisää?! Just mun tuuria että kaikista maailman katukoirista minä saan sen chilipään :)
Mummoni viljelyohje:"Juuret tulevat multaan."

Outi

Meidän rotikka teki samaa. Varasteli ruokaa pöydiltä :) Kokeilin myös tuhtia chili+tabasco -tahnaa, mutta neiti vain lipoi huuliaan... Aika teki tehtävänsä eikä varastele enää.

Toni

Olen! Ja nyt saatiin 26.3 vihdoin hankittua koirakin, tuli Cavalier kingcharlesinspanieli. :)

villees

Jaloissa pyörii "Toni T tykkimies" Aka. Toni. Rodultaan Hollanninpaimenkoira ja ikää on tullut nelisen vuotta. Rauhallisempaa kaveria saa ettiä ja maailman paras asia mitä se tietää on tottis. Ei oo siis huonolla koiralla lyöty. Chiliäkin maistoi puolivahingossa ja armoton 15min nenän hinkkaus siitä syntyi ;)

Squattram

Kaksi whippettiä tässä taloudessa. Ei valvomatonta pääsyä chilihuoneeseen heillä.
Loitsu s. 2004 ja Lumo s. 2005.
safe, sane and consensual

Torakka

me saatiin 2vuotta sitten mukava ja viissas kaanann koira joita on suomessa n.60 israelin armejan kättämä vartio koira oli veto koirana mutta ei sopinut oikeen hommaan koska ei ole ihan niin vahva kuin haskit koirassta sen verran että se oppii todella nopeasti uusia asioita opetin sen istumaan ja se oppi sen 15minuutissa samoin maahan menemisen  :?

Jomppe

Torakka, ei millään pahalla mutta olisi helpompaa lukea jos käyttäisit pisteitä ja pilkkuja..
Siis ei millään pahalla. :)

Torakka

en osaa käytää niitä  tässä sulle .,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,...,.,,,, ol,e,,h,y,v,ä.

Squattram

Palapeliviestejä, kokoa itse!

Tänään puri kaverin thai ridgeback vanhempaa whippettiä kaulaan, meinasi tulla entinen koira Loitsusta. Onneksi tuli vaan pari vekkiä ja lihaskipua. Helevetti kö säikähdin.
safe, sane and consensual

Torakka

kyl varmaan pilkki piste pillkku=