tammikuu 09, 2025, 22:22:58 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Pepper Kingiä huijattu suomalaisten taholta

Aloittaja Aji Inferno, tammikuu 23, 2007, 22:35:34 ip

« edellinen - seuraava »

Aji Inferno

Tuolla enkunkielisellä osastolla on maili, joka häiritsi varmasti hyvin paljon ei vain minua, vaan kaikkia meistä... Nimittäin, ilmeisesti jopa useampi suomalainen on tilannut Pepper Kingistä tavaraa, maksamatta sitä - ja ainakin yhdessä tapauksessa tilaus on jopa palautettu takaisin saksaan, DHL:n lisäkuluin. Niinpä Pepper King ei voi enää kohdella meitä suomichilipäitä luottamuksella, erityiskohtelulla jatkossa...

Kohteliaina ihmisinä he eivät mainitse nimiä, mutta ilmeisesti kyseessä on tämän foorumimme jäsenistöä. Ja se on pirun ikävä uutinen, jos asia on näin! Täällä on vaihdettu chilinsiemeniä ja puuhasteltu muutenkin luottamuksella.

Nyt tämä luottamus suomalaisiin chilinkasvattajiin on rikkoutunut. Toivonkin että jos joku täällä tuntee nyt piston omassatunnossaan, hän ottaisi itse yhteyttä Lalithaan Pepper Kingillä ja selvittäisi asiat kunnialla kuntoon!

Janne

Lainaus käyttäjältä: "Aji Inferno"
Kohteliaina ihmisinä he eivät mainitse nimiä, mutta ilmeisesti kyseessä on tämän foorumimme jäsenistöä.

Mistä näin päättelet? Minä veikkaan että kyseessä on satunnainen kävijä tai joku joka on kuullut että "tuolta saa tilattua tavaraa ja maksaa voi jos jaksaa". Vähän vastaava juttu kuin usdan siemenpankki joka tullessaan yleiseen tietouteen (murobbs...) levisi käsiin kun porukka tilasi tolkuttomasti siemeniä ihan huvikseen. En kyllä jaksa uskoa että ainakaan ketään vähänkään aktiivimpi foorumilainen sortuisi tuollaiseen.
www.vastahanka.fi - erilainen ruokablogi

Timppa75

No pitihän se arvata,että tuonkin homman joku kusip.. pilaa.Pistäisi Lalitha vaan nimen tänne,niin potkittais porukalla perseelle!!!Vaikka epäilenkin juuri tuota,ettei se ole kukaan meistä,siis tältä foorumilta!
Kun olet epävarma, mumise. Kun olet kusessa, delegoi.

Aji Inferno

Lainaus käyttäjältä: "Janne"
Lainaus käyttäjältä: "Aji Inferno"
Kohteliaina ihmisinä he eivät mainitse nimiä, mutta ilmeisesti kyseessä on tämän foorumimme jäsenistöä.

Mistä näin päättelet? Minä veikkaan että kyseessä on satunnainen kävijä tai joku joka on kuullut että "tuolta saa tilattua tavaraa ja maksaa voi jos jaksaa". Vähän vastaava juttu kuin usdan siemenpankki joka tullessaan yleiseen tietouteen (murobbs...) levisi käsiin kun porukka tilasi tolkuttomasti siemeniä ihan huvikseen. En kyllä jaksa uskoa että ainakaan ketään vähänkään aktiivimpi foorumilainen sortuisi tuollaiseen.

Se vain jäi jotenkin käsityksekseni sanamuodoista - saatoin hyvin tulkita väärin. Ja tottahan tuo, että USDA oli "hyvä" esimerkki käsistä päässeestä asiasta... Samaa mieltä kyllä siitä, ettei kukaan ns. aktiivi kyllä Pepper Kingiä tai muita täällä huijaisi.

Soppamies

Aika ikävää jos porukka käyttää noin paskamaisella tavalla hyväkseen tuollaista firmaa, jolle asiakassuhteet ja asiakastyytyväisyys ovat selvästi kunnia-asioita.

Itse olen vasta kerran tilannut Pepper Kingiltä tuotteita pari viikkoa sitten. Viikon jälkeen toimitusilmoituksesta paiskasin heillepäin mailia ja kyselin että onko heillä tietoa missä tuotteeni mahtavat tällä hetkellä liikkua, kun en saanut DHL:n seurantakoodilla mitään ulos. Olivat näemmä soitelleet DHL:lle ja ties minne ottaakseen asiasta selvää, ja ystävällinen vastaus tuli pikaisesti. Osasivat sanoa että tilaukseni odottaa minua jo postissa, mutta saapumisilmoitusta ei vain jostain syystä oltu vielä lähetetty. Tuntuvat siis todella panostavan asiakastyytyväisyyteen.

Minulle jäi itse asiassa sen verran hyvä maku, että vaikka toimituksessa oli yksi rikkinäinen soosipullo ("Girls in heat" 4-in-1 paketista yhdessä annostelurengas haljennut ja soosit puoliksi ulkona ja liemi pilaantunut kitkeränhappamaksi), niin lähetin maililla kuvan pullosta mutta totesin ettei tarvitse lähettää mitään tilalle omaan piikkiinsä, vaan toivoin ainoastaan että ottavat rikkoontuneen pullon huomioon seuraavan tilaukseni yhteydessä vaikka heittämällä jonkun random extrasoosin mukaan. -> Molemmat osapuolet tyytyväisiä ja jää turha säätö väliin.
I'm bigger than you and higher up the food chain. Get in my belly!

a.k.a. dazler@ircnet

juustohöylä

Eikös se Suomeen saapuminen ja postitoimipaikkaan tuleminen näy itellan sivuilta. Eli saksan dhl-suomen dhl- itella. Itse en noihin pikku paperilappusiin enää kovinpaljoa luota.
Tuollaisen kaupan, joka noin hyvin asiakkaitaan palvelee, kusettaminen on erittäin alhaista.
Kyseessä kun ei tosiaankaan ole kasvoton riistäjäsuperkapitalisti, vaan hyvää palvelua antava pienyritys.
Ja todella toivon noilla vtun kpäillä olevan edes senverta selkärankaa, jotta setvisivät sotkunsa.

saulir

Erittäin ikävä uutinen... itse en vielä ole tilannut mitään pepperkingiltä, ja olisi vähintäänkin harmittavaa jos toimitukset suomeen loppuisivat tai ostoon olisi pakko käyttää visa-korttia kuten niin monissa muissa firmoissa on pakollista.

Toivottavasti syyllinen saa kovat tunnontuskat, sillä nyt varmastikin hyvin moni on mielessään vihainen syyllisille.

Toivotaan ettei tämä tällainen toistu, että voifaan edelleen jatkaa chiliharrastuksesta nauttimista.

Pepperkingin kannattaisi tehdä bannauslista noista tapauksista ja olla myymättä enää heille, elleivät olekin jo.

prkl...sourcea pitäis pullo pakottaa juomaan noiden jotka tuon sotkun on aiheuttaneet.

juustohöylä

Ehkä erittäin ongelmallisten henkilöiden osoitteita kannattaisi anoproxyjen kautta vuotaa alueen asukkaille/jäsenille.
Monasti keskustelu auttaa ongelmissa.
Ankara keskustelu ankarissa ongelmissa.

Slapa

Niin valitettavaa kuin tällainen onkin, ei tämä nyt varmasti ole ainutlaatuinen tapaus internet-kaupankäynnissä. Eiköhän rekisteröityneet asiakkaat saa ihan yhtä hyvän kohtelun siellä kuin ennenkin, kun tilaushistoriasta näkee, että asiakkaan kanssa ei ole ollut ongelmia. Jos joku kauppa yhden (tai muutaman) epärehellisen suomalaisen takia alkaa syrjiä kaikkia suomalaisia, olisi ehkä aika käydä joku kaupankäynnin kurssi uudestaan.
Itse olen aina saanut pepperkingiltä erittäin ystävällistä palvelua, ja ovatpa jopa intoutuneet kirjeenvaihtoon välillä, kun tilauksen mukana on tullut jotain hauskaa, josta olen kiitellyt. Viimeksi mukana tuli viikon matkustanut hämähäkki, joka alkoi vain kutoa verkkoaan kuntoon kun avasin paketin. Myöhemmin selvisi, että samassa paketissa tuli kasvariin tämän vuoden kirva-invaasio...

Tupakka

Lainaus käyttäjältä: "Slapa"Niin valitettavaa kuin tällainen onkin, ei tämä nyt varmasti ole ainutlaatuinen tapaus internet-kaupankäynnissä. Eiköhän rekisteröityneet asiakkaat saa ihan yhtä hyvän kohtelun siellä kuin ennenkin, kun tilaushistoriasta näkee, että asiakkaan kanssa ei ole ollut ongelmia. Jos joku kauppa yhden (tai muutaman) epärehellisen suomalaisen takia alkaa syrjiä kaikkia suomalaisia, olisi ehkä aika käydä joku kaupankäynnin kurssi uudestaan.
Itse olen aina saanut pepperkingiltä erittäin ystävällistä palvelua, ja ovatpa jopa intoutuneet kirjeenvaihtoon välillä, kun tilauksen mukana on tullut jotain hauskaa, josta olen kiitellyt. Viimeksi mukana tuli viikon matkustanut hämähäkki, joka alkoi vain kutoa verkkoaan kuntoon kun avasin paketin. Myöhemmin selvisi, että samassa paketissa tuli kasvariin tämän vuoden kirva-invaasio...

Niin no.. eipä tuota syrjimiseksi voi kutsua. Otettiin vain pois nämä erikoisoikeudet. Ja sitäkään tehtiin tuskin siksi, että olisi luottamus mennyt kaikkiin suomalaisiin.. luultavasti vain siksi, että vältyttäisiin jatkossa samanlaisilta ongelmilta.

Ja mitä todennäköisemmin useamman kerran tilanneilla kaupankäynti paljon joustavammin käykin.
Joo.